М 27 Марков, Борис Васильевич. Культура повседневности [Текст] : учеб. пособие / Б. В. Марков. - СПб. : Питеp, 2008. - 352 с. - (Учебное пособие). - Библиогр.: с. 349-350 Кл.слова (ненормовані): цивилизация -- цивілізація -- эволюция -- еволюція -- мультикультурное пространство -- мультикультурний простір -- искусство -- мистецтво -- реклама -- реклама -- мода -- мода
|
Б 25 Барроу, Колін. Бізнес-план [Текст] = The business plan workbook : практ. посібник / К. Барроу, П. Барроу, Р. Браун ; пер. з англ. М. Ю. Зарицької. - 3-тє вид. - Київ : Знання, 2001. - 285 с. - ISBN 966-620-051-1. - ISBN 0-7494-2696-9 предм. покажч. С. 277-285 Кл.слова (ненормовані): історія -- история -- поточний стан -- текущее состояние -- ринок -- рынок -- бізнес-стратегія -- бизнес-стратегия -- ціноутворення -- ценообразования -- реклама -- результати -- результаты -- господарська діяльність -- хозяйственная деятельность -- бізнес-контроль -- бизнес-контроль -- фінансовий контроль -- финансовый контроль Дод.точки доступу: Барроу, Пол Браун, Роберт Зарицька, М. Ю. \пер. з англ.\
|
С 81 Стонер, Джеймс. Вступ у бізнес [Текст] = Introduction to business : підручник / Дж. Стонер, Е. Долан ; ред., всуп. сл. Й. С. Завадського ; пер. з англ.: Й. Завадського [та ін.]. - Київ : Вид-во Євpоп. ун-ту, 2000. - 751 с. - ISBN 966-7508-23-4 Кл.слова (ненормовані): економічне середовище -- эконоическая среда -- організація бізнесу -- организация бизнеса -- малий бізнес -- малый бизнес -- менеджмент -- менеджмент -- інформація -- информация -- маркетинг -- продукт -- розподіл -- распределение -- реклама -- ціноутворення -- ценообразование -- менеджмент -- виробництво -- производство -- продуктивність -- продуктивность -- управління -- управление -- менеджмент фінансів -- менеджмент финансов -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- банківська справа -- банковское дело -- ризик -- риск -- страхування -- страхование -- бізнес -- бизнес -- міжнародний бізнес -- международный бизнес -- тенденції бізнесу -- тенденции бизнеса Дод.точки доступу: Долан, Едвін Завадський, Й. С. \ред., всуп. сл.\ Завадський, Й. \пер. з англ.\ Кузнецова, Ф. \пер. з англ.\ Атогіна, Р. \пер. з англ.\ Береза, І. \пер. з англ.\ Гринь, С. \пер. з англ.\ Герасимчук, К. \пер. з англ.\ Кібрейцева, О. \пер. з англ.\ Коцюба, В. \пер. з англ.\ Рябчик, І. \пер. з англ.\ Савчук, А. \пер. з англ.\ Сікорський, А. \пер. з англ.\
|
М 34 Матлина, Слава Григорьевна. Привлекательная библиотека, или Что может реклама [Текст] : практ. пособие / С. Г. Матлина. - 2-е изд., пеpеpаб. и доп. - М. : Либерея, 2000. - 127 с. : рис.
Самсонов, С. И. \гл. ред.\
|
Б 25 Баркан, Давид Иосифович. Маркетинг для всех [Текст] : беседы для начинающих / Д. И. Баркан. - Спб. : Культ-инфоpм-пpесс : Человек, 1991. - 255 с. - ISBN 5-8392-0002-6
Кл.слова (ненормовані): потребитель -- товар -- рынок -- сбыт -- реклама -- сервис -- исследования маркетинга
|
А 25 Агрессивный маркетинг или партизанская война в малом бизнесе [Текст] : сборник / сост.: В. А. Седленек, М. Ю. Колков, М. Ю. Шерешева. - Самаpа : Самаpский Дом печати, 1992. - 280 с. Кл.слова (ненормовані): гибкость -- гнучкість -- реклама -- торговые выставки -- торгові виставки -- семинары -- семінари -- сделки -- угоди -- письма -- листи -- телефонный маркетинг -- телефонний маркетинг -- бизнес -- бізнес -- партнерство -- трудоустройство -- працевлаштування -- купля -- купівля -- продажа -- продаж -- гарантии -- гарантії -- аренда -- оренда Дод.точки доступу: Седленек, В. А. \сост.\ Колков , М. Ю. \сост.\ Шерешева, М. Ю. \сост.\
|
К 57 Коган, Аркадий Федорович. Реклама в малом бизнесе [Текст] / А. Ф. Коган, Н. Н. Шапошникова. - Харьков : Рубикон : Оригинал, 1994. - 78 с. - Библиогр.: с. 78. - ISBN 5-7707-6689-1 Кл.слова (ненормовані): исследования рынка -- дослідження ринку -- рекламное письмо -- рекламний лист -- газетная реклама -- газетна реклама -- радиореклама -- радіореклама -- телевизионная -- телевізійна -- разработки -- розробка Дод.точки доступу: Шапошникова, Наталья Николаевна
|
Р 69 Ромат, Евгений Викторович. Реклама в системе маркетинга [Текст] : учеб. пособие / Е. В. Ромат. - Харьков : НВФ "Студцентp", 1995. - 228 с. - Библиогр.: с. 206-208. - ISBN 5-7763-2582-Х Кл.слова (ненормовані): коммерческая пропаганда -- комерційна пропаганді -- продажа -- продаж -- спонсорство -- реклама -- маркетинг -- структура -- рекламоносители -- рекламоносії -- информационная подсистема -- інформаційна підсистема -- организация -- організація
|
Р 76 Росс, Мерилин. Большие идеи для малого бизнеса [Текст] / М. Росс, Т. Росс. - M. : Агентство "ФАИР" ", 1996. - 303 с. - (Настольная книга бизнесмена). - ISBN 5-88641-053-8 Кл.слова (ненормовані): стратегии маркетинга -- стратегії маркетинга -- реклама -- реклама -- имидж -- імідж -- продажи -- продажі -- популярность -- популярність -- спрос -- попит -- обслуживание -- обслуговування -- мотивация -- мотивація -- план маркетинга -- план маркетингу Дод.точки доступу: Росс, Том
|
Р 69 Ромат, Евгений Викторович. Реклама [Текст] : учеб. пособие / Е. В. Ромат ; Хаpьк. гос. акад. технологии и оpг. питания. - Киев : Студцентр, 1996. - 224 с. - Библиогр.: с. 202-205. - ISBN 5-7763-1697-9 Кл.слова (ненормовані): маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- продажа -- продаж -- спонсорство -- ФС -- СМК -- управление -- управління -- планирование -- планування -- формирование -- формування -- контроль Дод.точки доступу: Хаpьк. гос. акад. технологии и оpг. питания
|
К 73 Котлер, Филип. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва. - М. : Бизнес-книга : ИМА-Кросс Плюс, 1995. - 699 с. - Библиогр.: с. 670-685. - ISBN 5-89093-001-Х Кл.слова (ненормовані): цели -- цілі -- управление -- управління -- исследования -- дослідження -- информация -- інформація -- среда -- середовище -- потребительские рынки -- споживчий ринок -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- сегментирование -- сегментування -- разработка -- розробка -- товары -- товари -- цены -- ціни -- товародвижение -- товарорух -- торговля -- торгівля -- коммуникации -- комунікації -- стимулирование -- стимулювання -- реклама -- реклама -- ревизии -- ревізії Дод.точки доступу: Бобров, В. Б. \пер. с англ.\
|
Ч 49 Черняк, Виктор Захарович. Оценка бизнеса [Текст] / В. З. Черняк. - М. : Финансы и статистика, 1996. - 176 с. - ISBN 5-279-01557-1 Кл.слова (ненормовані): бизнес и план -- бізнес і план -- идея -- ідея -- предприятие -- підприємство -- организация -- організація -- финансирование -- фінансування -- конъюнктура рынка -- конюктура ринку -- конкуренция -- конкуренція -- маркетинг -- маркетинг -- доходы -- доходи -- реклама -- реклама
|
Р 69 Ромат, Евгений Викторович. Реклама в системе маркетинга [Текст] : учеб. пособие / Е. В. Ромат. - Киев : Студцентр, 2008. - 606 с. - Библиогр.: с. 599-605. - ISBN 966-7530-44-2 Кл.слова (ненормовані): общественные отношения -- суспільні відносини -- коммуникации -- комунікації -- структура системы -- структура системи -- реклама -- реклама -- классификация -- класифікація -- коммерческая -- комерційна -- социальная -- соціальна -- политическая -- політична -- информационные источники -- інформаційні джерела
|
А 94 Афонін, А. А. Маркетинг [Текст] : конспект лекцій / А. А. Афонін. - 2-е вид. - Київ : МАУП, 1996. - 88 с. - ISBN 5-86926-041-8
Кл.слова (ненормовані): управління -- упраление -- товар -- ціноутворення -- ценообразование -- реклама -- продаж -- продажа -- планування -- планирование
|
Б 27 Басовский, Л. Е. Маркетинг [Текст] : курс лекций / Л. Е. Басовский. - М. : ИНФРА-М, 2006. - 219 с. - (Высшее обpазование). - ISBN 5-16-002309-7
Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- рынок -- ринок -- товар -- ценообразование -- ціноутворення -- товародвижение -- рух товару -- торговля -- реклама
|
С 16 Салмон, Роберт. Будущее менеджмента [Текст] : науч.-попул. лит. / Р. Салмон. - СПб. : Питеp, 2004. - 298 с. - ISBN 5-94723-738-5 Кл.слова (ненормовані): экономика -- економіка -- кризис -- криза -- реклама -- стабильность -- стабільність -- корпорация -- корпорація
|
М 27 Маркетинг турпродукту [Текст] : підручник / Ю. О. Карягін [та ін.] ; за ред.: Г. Б. Муніна, О. О. Гаци. - Київ : Кондор, 2009. - 394 с. - Бібліогр.: с. 371-374. - ISBN 978-966-351-224-2
Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- види маркетингової інформації -- виды маркетинговой операции -- маркетингова інформація в туризмі -- маркетинговая информация в туризме -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- типи поведінки споживачів -- типы поведения потребителей -- туроператор як посередник -- туроператор как посредник -- реклама туристичного продукту -- реклама туристического продукта -- франчайзинг -- комерційні концесії -- комерческие концесии -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз Дод.точки доступу: Карягін, Ю. О. Тимошенко, З. І. Демура, Т. О. Мунін, Г. Б. Мунін, Г. Б. \за ред.\ Гаца, О. О. \за ред.\
|
М 27 Маркетинг. Формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів [Текст] : навч. посібник / М. В. Вачевський [та ін.]. - Київ : Кондор, 2011. - 372 с. - Бібліогр.: с. 352-356. - ISBN 978-966-351-338-6 Кл.слова (ненормовані): методи маркетингу -- методы маркетинга -- принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару (ЖЦТ) -- жизненный цикл товара (ЖЦТ) -- стандартизація товару -- стандартизация товара -- управління якістю продукції -- управления качеством продукции -- сертифікація товару -- сертификация товара -- цінова політика -- ценовая политика -- забезпечення сервісу -- обеспечение сервиса -- реклама -- пропаганда збуту товару -- пропаганда сбыта товара -- оптово-роздрібна торгівля -- оптово-розничная торговля -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность Дод.точки доступу: Вачевський , М. В. Мадзігон, В. М. Вачевська, Н. Л. Ничкало, Н. Г. Камінецький, Я. Г.
|
У59 Універсальна десяткова класифікація (УДК). Основна таблиця [Текст]. 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка: основні ділення. 63/65 Сільське, лісове, рибне та мисливське господарство. Комунально-побутове господарство. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв’язку, поліграфії. Бухгалтерія. Реклама. / Держ. наук. установа "Кн. палата України ім. І. Федорова" ; уклад.: М. Й. Ахвердова [та ін.]. - 2-ге вид., виправл. і доповн. - Київ : Кн. палата України, 2011. - 150 с. - ISBN 978-966-647-155-3 Дод.точки доступу: Ахвердова, М.Й. \уклад.\ Скора, Ю.О. \уклад.\ Харитоненко, К.А. \уклад.\ Чунакова, Н.М. \уклад.\ Яценко, Н.О. \уклад.\ Держ. наук. установа "Кн. палата України ім. І. Федорова"
|
М 26 Маркетинг: принципы и технология маркетинга в свободной рыночной системе [Текст] : учеб. для вузов / К. Ховард [и др.] ; под ред. Н. Д. Эриашвили. - M. : Банки и биpжи : ЮНИТИ, 1998. - 256 с. - Библиогр.: с. 250-252. - ISBN 5-238-00043-Х Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- рынок -- модели рынка -- маркетинговые исследования -- функции -- маркетинговые инструменты -- реклама -- реализация продукта -- потребители -- розничная торговля -- банковский маркетинг -- международный маркетинг Дод.точки доступу: Ховард, Кен Эриашвили, Нодари Дарчоевич Соловьев, Борис Алексеевич Цыпкин, Юрий Анатольевич Эриашвили, Н. Д. \под ред.\
|