Головна
Сайт Наукової бібліотеки
Спрощений режим
Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
Наукова бібліотека ДБТУ
Бази даних
Електронний каталог книг - результати пошуку
Вид пошуку
Електронний каталог книг
Електронний каталог статей
Праці науковців
Дисертації та автореферати дисертацій
Охоронні документи
Рідкісні та цінні видання
Видання Springer Link
Краєзнавча база «Харків»
Бібліотечна справа
Інтернет-ресурси
Зона пошуку
Ключові слова (повнотекстовий пошук)
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>KAFCH=34.05<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
471
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-40
41-60
61-80
81-100
101-120
>
1.
Форма документа
: Багатотомне видання
Шифр видання
: 65.050.24/К 73
Автор(и)
: Котлер, Филип
Назва
: Основы маркетинга . Ч. 1
Вихідні дані
: М.: Прогресс, 1990
Кільк.характеристики
:250 с.: ил., табл. :
ББК
: 65.050.24
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): агенты по закупкам--закупки--рынок--товары--маркетинг--обмен--сделка--потребность--управление маркетингом--запрос--сегмент рынка--организация
Примірники
:Б.п. №3(1)
Вільні
: Б.п. №3(1)
Знайти схожі
>
2.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339.138/Э 14
Автор(и)
: Эванс Дж. Р., Берман Б.
Назва
: Маркетинг : сокращ. пер. с англ.
Вихідні дані
: М.: Экономика, 1990
Кільк.характеристики
:350 с
ISBN, Ціна
5-282-00513-1:
УДК
: 339.138
Примірники
:Б.п. №3(1)
Вільні
: Б.п. №3(1)
Знайти схожі
>
3.
Форма документа
: Багатотомне видання
Шифр видання
: 65.050.24/К 73
Автор(и)
: Котлер, Филип
Назва
: Основы маркетинга . Ч. 3
Вихідні дані
: М.: Прогресс, 1990
Кільк.характеристики
:736 с.: ил., табл.
Примітки
: Библиогр.: с. 708-723. - Им. указ.: с. 724-725Предм. указ.: с. 726-731 :
ББК
: 65.050.24
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): продвижение товаров--реклама--стимулирование сбыта--пропаганда--личная продажа--управление сбытом--стратегия--планирование--контроль--международный маркетинг--маркетинг услуг--торговые агенты
Примірники
:Б.п. №3(1)
Вільні
: Б.п. №3(1)
Знайти схожі
>
4.
Форма документа
: Багатотомне видання
Шифр видання
: 65.050.24/К 73
Автор(и)
: Котлер, Филип
Назва
: Основы маркетинга . Ч. 2
Вихідні дані
: М.: Прогресс, 1990
Кільк.характеристики
:480 с.: ил., табл. :
ББК
: 65.050.24
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): товар--массовый маркетинг--сегментирование рынка--целевой маркетинг--рынок--маркировка--упаковка товара--авторское право--капитальное имущество--марка--марочный знак--услуги--ценообразование--монополии
Примірники
:Б.п. №3(1)
Вільні
: Б.п. №3(1)
Знайти схожі
>
5.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.011/О-75
Автор(и)
: Давыденко Л. Н., Войцеховский В. А., Галуза С. Г.
Назва
: Основы экономической теории: схемы, диаграммы, таблицы
Вихідні дані
: Минск: Высш. шк., 1991
Кільк.характеристики
:207 с.: табл.
Примітки
: Библиогр.: с. 205
ISBN, Ціна
5-339-00634-4:
ББК
: 65.011
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): экономический рост--економічне зростання--человек и система--людина і система--экономические формы--економічні форми--капитал--капітал--система накопления--система накопичення--экономические кризисы--економічні кризи--капиталистическое хозяйство--капіталістичне господарство--собственность--власність--товарно-денежные отношения--товарно-грошові відносини--рынок--ринок
Примірники
: всього : Б.п. №3(1), Б.п. №1(1)
Вільні
: Б.п. №3(1), Б.п. №1(1)
Знайти схожі
>
6.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.32/П 30
Автор(и)
: Петренко И. Я.
Назва
: Основы маркетинга в сельском хозяйстве : учеб. пособие
Вихідні дані
: Кустанай: [Б. и.], 1992
Кільк.характеристики
:186 с.
Примітки
: Библиогр.: с. 175 :
ББК
: 65.32
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинг--факторы маркетинга--фактори маркетингу--функции маркетинга--функції маркетингу--аграрная рыночная экономика--аграрна ринкова економіка--управление маркетингом--управління маркетингом--организация в сельском хозяйстве--організація в сільському господарстві
Примірники
: всього : Б.п. №3(2)
Вільні
: Б.п. №3(2)
Знайти схожі
>
7.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.050/Г 12
Автор(и)
: Гаврилишин, Олег
Назва
: Основні елементи теорії ринкової системи
Вихідні дані
: Київ: Наук. думка, 1992
Кільк.характеристики
:126 с.
ISBN, Ціна
5-12-003271-0:
ББК
: 65.050
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): загальна концепція--общая концепция--мікроекономіка--микроэкономика--прибуток--прибыль--монополічні тенденції--монополични тенденции--макроекономіка--макроэкономика--баланс--фінансова система--финансовая система--монетарна політика--монетарная политика--торгівля--торговля
Примірники
: всього : Б.п. №3(12), Б.п. №1(1)
Вільні
: Б.п. №3(12), Б.п. №1(1)
Знайти схожі
>
8.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.9(4Укp)32/О-75
Назва
: Основи маркетингу на підприємствах АПК : навч. посібник
Вихідні дані
: Київ: УСГА, 1992
Кільк.характеристики
:39 с.
Колективи
: Укр. с.-х. акад. :
ББК
: 65.9(4Укp)32
Примірники
: всього 2: Б.п. №1(2), Б.п. №3(12)
Вільні
: Б.п. №1(2), Б.п. №3(12)
Знайти схожі
>
9.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.58я73/М 58
Назва
: Міжнародні економічні відносини. Сучасні міжнародні економічні відносини : підруч. для екон. вузів і фак.
Вихідні дані
: Київ: Либiдь, 1992
Кільк.характеристики
:255 с. :
ББК
: 65.58я73
Примірники
:Б.п. №3(1)
Вільні
: Б.п. №3(1)
Знайти схожі
>
10.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.050.9(4Укр)11/Г 14
Автор(и)
: Гайдуцький, Павло Іванович, Подолєва, Олена Євгенівна
Назва
: Структура, механізм функціонування і регулювання ринку : навч. посібник
Вихідні дані
: Київ: УСГА, 1992
Кільк.характеристики
:40 с.
Колективи
: Укр. с.-г. акад.
ISBN, Ціна
5-7987-0551-Х:
ББК
: 65.050.9(4Укр)11
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): економіка україни--экономика украины--ринок--рынок
Примірники
: всього : Б.п. №3(11)
Вільні
: Б.п. №3(11)
Знайти схожі
>
11.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.050.11/П 85
Автор(и)
: Пруссова, Людмила Григорьевна
Назва
: Основы рыночной экономики
Вихідні дані
: Киев: Полигpафкнига, 1993
Кільк.характеристики
:304 с
Примітки
: Библиогр.: с. 296-299
ISBN, Ціна
5-7707-4156-2:
ББК
: 65.050.11
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): основные модели развития--основні моделі розвитку--общественное производство--суспільне виробництво--структура--структура--рост--ріст--эффективность производства--ефективність виробництва--товарное производства--товарне виробництво--деньги--грощі--инфляция--інфляція--собственность --власність--аграрная политика--аграрна політика--микроекономика--мікроекономіка--макроекономика--макроекономіка
Примірники
: всього : Б.п. №1(5), Б.п. №3(2), ч.з.б.п.№1(1), Б.п. №2(1), Б.п. №4(1)
Вільні
: Б.п. №1(5), Б.п. №3(2), ч.з.б.п.№1(1), Б.п. №2(1), Б.п. №4(1)
Знайти схожі
>
12.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.58/Г 83
Автор(и)
: Григорьев Ю. А.
Назва
: Учет, анализ и контроль внешнеэкономической деятельности и валютных операций
Вихідні дані
: М.: ПАИМС, 1993
Кільк.характеристики
:208 с.
Серія:
Пpактика внешнеэкономической деятельности
ISBN, Ціна
5-87664-017-3:
ББК
: 65.58
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): бухгалтерский учет--бухгалтерський облік--экспортные операции--експортні операції--внешнеэкономическая деятельность--зовнішьноекономічна діяльність--бартерные операции--бартерні операції--компенсационные операции--компенсіційні операції--финансовый лизинг--фінансовий лізінг--экспорт--експорт--импорт--імпорт--активы и пассивы--активи і пасиви
Примірники
: всього : Б.п. №1(1), Б.п. №3(1), Б.п. №4(1)
Вільні
: Б.п. №1(1), Б.п. №3(1), Б.п. №4(1)
Знайти схожі
>
13.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.58/Н 73
Автор(и)
: Новицкий, Валерий Евгеньевич
Назва
: Внешнеэкономическая деятельность и международный маркетинг
Вихідні дані
: Киев: Либpа, 1994
Кільк.характеристики
:189 с. :
ББК
: 65.58
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинг--внешнеэкономическая деятельность--зовнішньоекономічна діяльність--перспектива--сотрудничество--співробітництво--внешнеэкономические звязи--зовнішньоекономічні зв'язки
Примірники
: всього : Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Вільні
: Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Знайти схожі
>
14.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.9(4УКР)32я73/М 36
Автор(и)
: Мацибора, Віктор Іванович
Назва
: Економіка сільського господарства : підруч. для вузів з агроном., зооінж. і вет. спец.
Вихідні дані
: Київ: Вища шк., 1994
Кільк.характеристики
:416 с.: табл.
ISBN, Ціна
5-11-004354-Х:
ББК
: 65.9(4УКР)32я73
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): агропромисловий комплекс україни--агропромышленный комлекс украины--фонди--фонды--ресурси--ресурсы--витрати--расходы--ціноутворення--ценообразование--ринок --рынок--природокористування--природопользование--зерно--технічні культури--технические культуры--корми--корма--скотарство--скотоводство--вівчарство--овцеводство--бджільництво--пчеловодство
Примірники
: всього 49: Б.п. №1(36), Б.п. №3(69), Б.п. №4(2)
Вільні
: Б.п. №1(36), Б.п. №3(66), Б.п. №4(2)
Знайти схожі
>
15.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.8/Т 56
Автор(и)
: Томсинов, Владимир Алексеевич
Назва
: Внешнеторговые сделки: практические рекомендации по составлению контрактов (купля-продажа, бартер, торговое агентское соглашение)
Вихідні дані
: М.: Тантpа, 1994
Кільк.характеристики
:160 с.
ISBN, Ціна
5-900105-08-3:
ББК
: 65.8
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): контракт--составление контракта--складання контракту--международные договора--міжнародні договори
Зміст
: Практические рекомендации по составлению контракта внешнеторговой купли-продажи ; Международный договор о встречных поставках (бартерный договор): практические рекомендации по составлению контракта ; Практические рекомендации по составлению контракта, оформляющего торговое агентское соглашение
Примірники
: всього : Б.п. №3(3), Б.п. №1(2)
Вільні
: Б.п. №3(3), Б.п. №1(2)
Знайти схожі
>
16.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.012/М 59
Назва
: Микро- макроэкономика : практикум
Вихідні дані
: СПб.: Литеpа плюс, 1994
Кільк.характеристики
:430 с. :
ББК
: 65.012
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): микроэкономика--мікроекономіка--спрос и предложение--попит і пропозиція--потребительское поведение--споживацька поведімка--монополия--монополія--рынок--ринок--макроэкономика--макроекономіка--национальное производство--націоналне виробництво--безработица--безробіття--инфляция--інфляція--потребление--споживання--инвестиции--інвестиції--колебания экономики--коливання економіки--деньги--грощі--банковская система--банківська система--международная торговля--міжнародна торгівля
Примірники
: всього : Б.п. №3(13), Б.п. №1(1), Б.п. №4(1)
Вільні
: Б.п. №3(13), Б.п. №1(1), Б.п. №4(1)
Знайти схожі
>
17.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.01я7/У 91
Назва
: Учебник по основам экономической теории
Вихідні дані
: М.: Владос, 1994
Кільк.характеристики
:380 с.
ISBN, Ціна
55-8765-008-9:
ББК
: 65.01я7
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): наука экономики--наука економіки--рыночная организация--ринкова організація--структура--микроэкономика--мікроекономіка--макроэкономика--макроекономіка--финансы--фінанси--финансовая система--фінансова система--микрохозяйственные связи--мікрохозяйственних зв'язку--экономический рост--економічне зростання
Примірники
: всього : Б.п. №3(2)
Вільні
: Б.п. №3(2)
Знайти схожі
>
18.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.050.24/К 73 Брайль і Мун
Автор(и)
: Котлер, Филип
Назва
: Основы маркетинга
Паралельн. назви
:Marketing Essentials
Вихідні дані
: СПб.: Коpуна : Литера Плюс, 1994
Кільк.характеристики
:698 с.
Примітки
: Библиогр.: с. 670-685. - Предм. указ.: с. 688-694
ISBN, Ціна
5-87672-003-8:
ББК
: 65.050.24
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): управление--управління--исследования--дослідження--информация--інформація--маркетинговая среда--маркетингове середовище--потребительские рынки--споживчі ринки--покупательское поведение--купівельна поведінка--рынок предприятий--ринок підприємств--сегментирование--сегментування--разработка товаров--розробка товарів--установление цен--встановлення цін--ценообразование--ціноутворення--продвижение товаров--просування товарів--планирование--планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--контроль--контроль--услуги--послуги
Примірники
: всього : Б.п. №3(3), Б.п. №1(2), Б.п. №4(1)
Вільні
: Б.п. №3(2), Б.п. №1(2), Б.п. №4(1)
Знайти схожі
>
19.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.01я73/О-75
Автор(и)
: Білик В. О., Балакін Р. Л., Береговий В. К., Гузик М. М.
Назва
: Основи економічної теорії : навч. посібник
Вихідні дані
: Київ: Академпpес, 1994
Кільк.характеристики
:266 с. :
ББК
: 65.01я73
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): історія розвитку--история развития--економічна діяльність--экономическая деятельность--економічне зростання--экономический рост--рушійні сили--движущие силы--власність--собственность--економічні відносини--экономические отношения--товарне виробництво--товрное производство--суть грошей--сущность денег--еволюція грошей--эволюция денег--ринок--рынок--механізм функціонування--механизм функционирования--ціна--цена--ціноутворення--ценообразование--конкуренція--конкуренция--монополія--монополия--ринкова інфраструктура--рыночная инфраструктура--форми підприємництва--формы предпринимательства--аграрний сектор--аграрный сектор--агробізнес--агробизнес--механізм функціонування--механизм функционирования--теорія маркетингу--теория маркетинга--менеджмент--менеджмент--доходи населення--доходы населения--фінансово-кредитна система--финансово-кредитная система--грошовий обіг--денежный оборот--суспільне відтворення--общественное воспроизведение--державне регулювання--государственное регулирование--світове господарство--мировое хозяйство--ринкова економіка--рыночная экономика
Примірники
: всього : Б.п. №1(3), Б.п. №3(6), Б.п. №4(1)
Вільні
: Б.п. №1(3), Б.п. №3(6), Б.п. №4(1)
Знайти схожі
>
20.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.050.24/К 85
Автор(и)
: Крылова, Галина Дмитриевна, Соколова, Мария Игоревна
Назва
: Практикум по маркетингу: ситуационные задачи и тест-контроль : учеб. пособие
Вихідні дані
: M.: Банки и биpжи : ЮНИТИ, 1995
Кільк.характеристики
:240 с.
ISBN, Ціна
5-85173-019-6:
ББК
: 65.050.24
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинговая деятельность--маркетингова діяльність--концепции--концепції--система маркетинговых исследований--система маркетингових досліджень--комплекс маркетинга--комплекс маркетингу--качество товаров--якість товарів--продвижение товаров--просування товарів--стратегия маркетинга--стратегія маркетингу--программа марктинга--програма маркетингу--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--маркетинг услуг--маркетинг послуг
Зміст
: Современная концепция маркетинга ; Система маркетинговых исследований ; Комплекс маркетинга ; Стратегия и программа маркетинга ; Международный маркетинг ; Маркетинг услуг
Примірники
: всього : Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Вільні
: Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
КЗ: Кафедра - дисципліна
Статистика звернень
© Асоціація ЕБНІТ