Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>IDD=МТП2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1. Яворська, Т. І. Маркетинг та ціновий моніторинг в кооперації [Текст] : курс лекцій для студ. вищ. аграр. закл. освіти / Т. І. Яворська, 2000. - 89 с. 1
2. Примак, Тетяна Олександрівна. Маркетинг [Текст] : навч. посібник / Т. О. Примак, 2001. - 200 с. 2
3. Маркетинг для бакалаврів [Текст] : навч. посібник / І. М. Буднікевич [та ін.] ; за ред. І. М. Буднікевич; Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2018. - 396 с. 1
4. Окландер, Михайло Анатолійович. Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посіб. / М. А. Окландер, М. В. Кірносова; Одес. нац. політехн. ун-т, 2019. - 208 с. (Введено оглавление) 1
5. Ярим-Агаєв, Олександр Миколайович. Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посіб. / О. М. Ярим-Агаєв, Н. В. Устинович; Держ. ун-т інфраструктури та технологій, 2019. - 160 с. (Введено оглавление) 1
6. Череп, А. В. Основи маркетингу [Текст] : навч. посібник / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп; Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т", 2018. - 226 с. (Введено оглавление) 3
7. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : монографія / за заг. ред. Н. В. Карпенко, 2016. - 252 с. (Введено оглавление) 1
© Асоціація ЕБНІТ