Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>IDD=МТП2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24я73/Я 22
Автор(и) : Яворська Т. І.
Назва : Маркетинг та ціновий моніторинг в кооперації : курс лекцій для студ. вищ. аграр. закл. освіти
Вихідні дані : Київ: Аграр. освіта, 2000
Кільк.характеристики :89 с.
Серія: Науково-методичний центр аграрної освiти
Примітки : Библиогр.: с. 89 :
ББК : 65.050.24я73
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--маркетингові стратегії--маркетинговые стратегии--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--державне регулювання--государственное регулирование--ціноутворення--ценообразование--комунікації--коммуникации
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

2.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П 76
Автор(и) : Примак, Тетяна Олександрівна
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2001
Кільк.характеристики :200 с.: iл.
Примітки : Бібліогр.: с. 198-199
ISBN, Ціна 966-608-080-Х:
УДК : 339.138(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішнє середовище підприємства--внешняя среда предприятия--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--цінова політика--ценовая политика--політика розподілу--политика распределения--політика комунікацій--политика коммуникаций--управління маркетинговим впливом--управления маркетинговым воздействием
Примірники : всього : Б.п. №3(2)
Вільні : Б.п. №3(2)
Знайти схожі

3.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М 26
Автор(и) : Буднікевич І. М., Вардеванян В. А., Кифяк О. В., Крупенна І. А., Черданцева І. Г., Бабух І. Б.
Назва : Маркетинг для бакалаврів : навч. посібник
Вихідні дані : Чернівці: ЧНУ, 2018
Кільк.характеристики :396 с.: рис., табл.
Колективи : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича
Примітки : Бібліогр.: с. 392-395 (103 назви)
ISBN, Ціна 978-966-423-458-7:
УДК : 339.138(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): принципи маркетингу--принципы маркетинга--цілі маркетингу--цели маркетинга--завдання маркетингу--задача маркетинга--функції маркетингу--функции маркетинга--види маркетингу--виды маркетинга--маркетингове середовище--маркетинговая среда--маркетингова інформація--маркетинговая информация--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингова політика розподілу--маркетинговая политика распределения--маркетингова комунікаційна політика--маркетинговая коммуникационная политика--споживач--потребитель--управління маркетинговою діяльністю--управление маркетинговой деятельностью--організація маркетингової діяльності--организация маркетинговой деятельностью--торговельний маркетинг--торговый маркетинг--маркетинг промислових підприємств--маркетинг промышленных предприятий--маркетинг агробізнесу--маркетинг агробизнеса--маркетинг у туризмі--маркетинг в туризме--банківський маркетинг--банковский маркетинг
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

4.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.1.02(075.8)/О-50
Автор(и) : Окландер, Михайло Анатолійович, Кірносова, Марина Василівна
Назва : Маркетингова товарна політика : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Центp учбової літератуpи, 2019
Кільк.характеристики :208 с.: рис., табл.
Колективи : Одес. нац. політехн. ун-т
Примітки : Бібліогр.: с. 204-207 (63 назви)
ISBN, Ціна 978-611-01-1026-6:
УДК : 339.1.02(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--маркетинговая политика--маркетингова політика--товарная политика--товарна політика--товар--качество продукции--якість продукції--конкурентоспособность--конкурентоспроможність--товарные рынки--товарні ринки--сегментация рынка--сегментація ринку--жизненный цикл товара--життєвий цикл товару--стандартизация продукции--стандартизація продукції--сертификация продукции--сертифікація продукції--идентификации продукции--ідентифікація продукції--маркировка--маркування--упаковка--пакування
Зміст : Сутність, зміст і завдання товарної політики підприємства ; Товари і послуги в маркетинговій діяльності ; Якість продукції та методи її оцінювання ; Конкурентоспроможність товару та її показники ; Ринок товарів і послуг ; Цільовий ринок товару і методика його вибору ; Організація управління продуктом ; Життєвий цикл товару ; Планування нового продукту і розроблення товару ; Призначення та види ідентифікування продукції ; Упаковка в системі планування продукту
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

5.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138.02(075.8)/Я 73
Автор(и) : Ярим-Агаєв, Олександр Миколайович, Устинович, Наталя Володимирівна
Назва : Маркетингова товарна політика : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Талком, 2019
Кільк.характеристики :160 с.: рис., табл.
Колективи : Держ. ун-т інфраструктури та технологій
Примітки : Бібліогр.: с. 159 (17 назв)
ISBN, Ціна 978-617-7685-79-0:
УДК : 339.138.02(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринок товарів--рынок товаров--ринок послуг--рынок услуг--організація управління продуктом--организация управления продуктом--попит--спрос--ідентифікація продукції--идентификация продукции--цільовий ринок товару--целевой рынок товара--методика вибору товару--методика выбора товара--життєвий цикл товару--жизненный цикл товара--планування нового продукту--планирование нового продукта--розробка інновацій--разработка инноваций
Зміст : Сутність, зміст і завдання політики підприємства ; Ринок товарів і послуг ; Товари та послуги в маркетинговій діяльності ; Організація управління продуктом ; Формування попиту на ринку окремого товару ; Маркетингові дослідження товарного ринку ; Конкурентоспроможність товару та її показники ; Призначення і види ідентифікації продукції ; Цільовий ринок товару і методика його вибору ; Життєвий цикл товару ; Планування нового продукту і розробка інновацій
Примірники :Б.п. №1(1)
Вільні : Б.п. №1(1)
Знайти схожі

6.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Ч-46
Автор(и) : Череп А. В., Богма О. С., Череп О. Г.
Назва : Основи маркетингу : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2018
Кільк.характеристики :226 с.
Колективи : Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т"
Примітки : Бібліогр. наприкінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-2781-58-8:
УДК : 339.138(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова інформація--маркетинговая информация--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--бенчмаркінг--бенчмаркинг--сегментування ринку--сегментирование рынка--цільовий ринок--целевой рынок--позиціювання--позиционирование--конкуренція--конкуренция--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--реклама--збут--сбыт--дистрибуція--дистрибуция--стратегічний маркетинг--стратегический маркетинг
Зміст : Сутність, основні елементи та види маркетингу ; Маркетингова інформація та маркетингові дослідження ; Цільовий маркетинг: сегментування та вибір цільових ринків, позиціювання, конкуренція ; Маркетингова товарна політика ; Маркетингова цінова політика ; Маркетингова політика комунікацій ; Маркетингова політика розподілу (дистрибуції) ; Стратегічний маркетинг
Примірники : всього : Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Вільні : Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Знайти схожі

7.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(02.064)/М 27
Назва : Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія
Вихідні дані : Київ: Центp учбової літератуpи, 2016
Кільк.характеристики :252 с.
Примітки : Бібліогр.: с. 238-250 (250 назв)
ISBN, Ціна 978-617-673-464-2:
УДК : 339.138(02.064)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність--конкурентоспособность--аграрні підприємства--аграрные предприятия--туристичне підприємство--туристическое предприятие--ресторанне господарство--ресторанное хозяйство--маркетинг--лідерство--лидерство--інтернет-маркетинг--интернет-маркетинг--бенчмаркінговий аналіз--бенчмаркинговый анализ--лобіювання--лоббирование--підприємства рекламної галузі--предприятия рекламной отрасли--торговельно-посередницькі підприємства--торгово-посреднические предприятия--товарні потоки--товарные потоки--логістика--логистика--ризики--риски--товарна інноваційна діяльність--товарная инновационная деятельность--маркетинг персоналу--маркетинг персонала
Зміст : Роль маркетингу у розвитку суспільства ; Маркетингові дослідження - інноваційні підходи ; Маркетинговий менеджмент та проблеми його розвитку ; Маркетингова освіта: досвід та проблеми
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ