Головна
Сайт Наукової бібліотеки
Спрощений режим
Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
Наукова бібліотека ДБТУ
Бази даних
Електронний каталог книг - результати пошуку
Вид пошуку
Електронний каталог книг
Електронний каталог статей
Праці науковців
Дисертації та автореферати дисертацій
Охоронні документи
Рідкісні та цінні видання
Видання Springer Link
Краєзнавча база «Харків»
Бібліотечна справа
Інтернет-ресурси
Зона пошуку
Ключові слова (повнотекстовий пошук)
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>IDD=МТП2<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 65.050.24я73/Я 22
Автор(и)
: Яворська Т. І.
Назва
: Маркетинг та ціновий моніторинг в кооперації : курс лекцій для студ. вищ. аграр. закл. освіти
Вихідні дані
: Київ: Аграр. освіта, 2000
Кільк.характеристики
:89 с.
Серія:
Науково-методичний центр аграрної освiти
Примітки
: Библиогр.: с. 89 :
ББК
: 65.050.24я73
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинг--маркетингові стратегії--маркетинговые стратегии--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--державне регулювання--государственное регулирование--ціноутворення--ценообразование--комунікації--коммуникации
Примірники
:Б.п. №3(1)
Вільні
: Б.п. №3(1)
Знайти схожі
>
2.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339.138(075.8)/П 76
Автор(и)
: Примак, Тетяна Олександрівна
Назва
: Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані
: Київ: МАУП, 2001
Кільк.характеристики
:200 с.: iл.
Примітки
: Бібліогр.: с. 198-199
ISBN, Ціна
966-608-080-Х:
УДК
: 339.138(075.8)
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): зовнішнє середовище підприємства--внешняя среда предприятия--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--цінова політика--ценовая политика--політика розподілу--политика распределения--політика комунікацій--политика коммуникаций--управління маркетинговим впливом--управления маркетинговым воздействием
Примірники
: всього : Б.п. №3(2)
Вільні
: Б.п. №3(2)
Знайти схожі
>
3.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339.138(075.8)/М 26
Автор(и)
: Буднікевич І. М., Вардеванян В. А., Кифяк О. В., Крупенна І. А., Черданцева І. Г., Бабух І. Б.
Назва
: Маркетинг для бакалаврів : навч. посібник
Вихідні дані
: Чернівці: ЧНУ, 2018
Кільк.характеристики
:396 с.: рис., табл.
Колективи
: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича
Примітки
: Бібліогр.: с. 392-395 (103 назви)
ISBN, Ціна
978-966-423-458-7:
УДК
: 339.138(075.8)
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): принципи маркетингу--принципы маркетинга--цілі маркетингу--цели маркетинга--завдання маркетингу--задача маркетинга--функції маркетингу--функции маркетинга--види маркетингу--виды маркетинга--маркетингове середовище--маркетинговая среда--маркетингова інформація--маркетинговая информация--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингова політика розподілу--маркетинговая политика распределения--маркетингова комунікаційна політика--маркетинговая коммуникационная политика--споживач--потребитель--управління маркетинговою діяльністю--управление маркетинговой деятельностью--організація маркетингової діяльності--организация маркетинговой деятельностью--торговельний маркетинг--торговый маркетинг--маркетинг промислових підприємств--маркетинг промышленных предприятий--маркетинг агробізнесу--маркетинг агробизнеса--маркетинг у туризмі--маркетинг в туризме--банківський маркетинг--банковский маркетинг
Примірники
:Б.п. №3(1)
Вільні
: Б.п. №3(1)
Знайти схожі
>
4.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339.1.02(075.8)/О-50
Автор(и)
: Окландер, Михайло Анатолійович, Кірносова, Марина Василівна
Назва
: Маркетингова товарна політика : навч. посіб.
Вихідні дані
: Київ: Центp учбової літератуpи, 2019
Кільк.характеристики
:208 с.: рис., табл.
Колективи
: Одес. нац. політехн. ун-т
Примітки
: Бібліогр.: с. 204-207 (63 назви)
ISBN, Ціна
978-611-01-1026-6:
УДК
: 339.1.02(075.8)
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинг--маркетинговая политика--маркетингова політика--товарная политика--товарна політика--товар--качество продукции--якість продукції--конкурентоспособность--конкурентоспроможність--товарные рынки--товарні ринки--сегментация рынка--сегментація ринку--жизненный цикл товара--життєвий цикл товару--стандартизация продукции--стандартизація продукції--сертификация продукции--сертифікація продукції--идентификации продукции--ідентифікація продукції--маркировка--маркування--упаковка--пакування
Зміст
: Сутність, зміст і завдання товарної політики підприємства ; Товари і послуги в маркетинговій діяльності ; Якість продукції та методи її оцінювання ; Конкурентоспроможність товару та її показники ; Ринок товарів і послуг ; Цільовий ринок товару і методика його вибору ; Організація управління продуктом ; Життєвий цикл товару ; Планування нового продукту і розроблення товару ; Призначення та види ідентифікування продукції ; Упаковка в системі планування продукту
Примірники
:Б.п. №3(1)
Вільні
: Б.п. №3(1)
Знайти схожі
>
5.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339.138.02(075.8)/Я 73
Автор(и)
: Ярим-Агаєв, Олександр Миколайович, Устинович, Наталя Володимирівна
Назва
: Маркетингова товарна політика : навч. посіб.
Вихідні дані
: Київ: Талком, 2019
Кільк.характеристики
:160 с.: рис., табл.
Колективи
: Держ. ун-т інфраструктури та технологій
Примітки
: Бібліогр.: с. 159 (17 назв)
ISBN, Ціна
978-617-7685-79-0:
УДК
: 339.138.02(075.8)
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): ринок товарів--рынок товаров--ринок послуг--рынок услуг--організація управління продуктом--организация управления продуктом--попит--спрос--ідентифікація продукції--идентификация продукции--цільовий ринок товару--целевой рынок товара--методика вибору товару--методика выбора товара--життєвий цикл товару--жизненный цикл товара--планування нового продукту--планирование нового продукта--розробка інновацій--разработка инноваций
Зміст
: Сутність, зміст і завдання політики підприємства ; Ринок товарів і послуг ; Товари та послуги в маркетинговій діяльності ; Організація управління продуктом ; Формування попиту на ринку окремого товару ; Маркетингові дослідження товарного ринку ; Конкурентоспроможність товару та її показники ; Призначення і види ідентифікації продукції ; Цільовий ринок товару і методика його вибору ; Життєвий цикл товару ; Планування нового продукту і розробка інновацій
Примірники
:Б.п. №1(1)
Вільні
: Б.п. №1(1)
Знайти схожі
>
6.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339.138(075.8)/Ч-46
Автор(и)
: Череп А. В., Богма О. С., Череп О. Г.
Назва
: Основи маркетингу : навч. посібник
Вихідні дані
: Київ: Кондор, 2018
Кільк.характеристики
:226 с.
Колективи
: Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т"
Примітки
: Бібліогр. наприкінці розд.
ISBN, Ціна
978-966-2781-58-8:
УДК
: 339.138(075.8)
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетингова інформація--маркетинговая информация--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--бенчмаркінг--бенчмаркинг--сегментування ринку--сегментирование рынка--цільовий ринок--целевой рынок--позиціювання--позиционирование--конкуренція--конкуренция--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--реклама--збут--сбыт--дистрибуція--дистрибуция--стратегічний маркетинг--стратегический маркетинг
Зміст
: Сутність, основні елементи та види маркетингу ; Маркетингова інформація та маркетингові дослідження ; Цільовий маркетинг: сегментування та вибір цільових ринків, позиціювання, конкуренція ; Маркетингова товарна політика ; Маркетингова цінова політика ; Маркетингова політика комунікацій ; Маркетингова політика розподілу (дистрибуції) ; Стратегічний маркетинг
Примірники
: всього : Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Вільні
: Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Знайти схожі
>
7.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339.138(02.064)/М 27
Назва
: Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія
Вихідні дані
: Київ: Центp учбової літератуpи, 2016
Кільк.характеристики
:252 с.
Примітки
: Бібліогр.: с. 238-250 (250 назв)
ISBN, Ціна
978-617-673-464-2:
УДК
: 339.138(02.064)
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність--конкурентоспособность--аграрні підприємства--аграрные предприятия--туристичне підприємство--туристическое предприятие--ресторанне господарство--ресторанное хозяйство--маркетинг--лідерство--лидерство--інтернет-маркетинг--интернет-маркетинг--бенчмаркінговий аналіз--бенчмаркинговый анализ--лобіювання--лоббирование--підприємства рекламної галузі--предприятия рекламной отрасли--торговельно-посередницькі підприємства--торгово-посреднические предприятия--товарні потоки--товарные потоки--логістика--логистика--ризики--риски--товарна інноваційна діяльність--товарная инновационная деятельность--маркетинг персоналу--маркетинг персонала
Зміст
: Роль маркетингу у розвитку суспільства ; Маркетингові дослідження - інноваційні підходи ; Маркетинговий менеджмент та проблеми його розвитку ; Маркетингова освіта: досвід та проблеми
Примірники
:Б.п. №3(1)
Вільні
: Б.п. №3(1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
КЗ: Кафедра - дисципліна
Статистика звернень
© Асоціація ЕБНІТ