Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>IDD=МТП2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
65.050.24я73
Я 22


    Яворська, Т. І.
    Маркетинг та ціновий моніторинг в кооперації [Текст] : курс лекцій для студ. вищ. аграр. закл. освіти / Т. І. Яворська. - Київ : Аграр. освіта, 2000. - 89 с. - (Науково-методичний центр аграрної освiти). - Библиогр.: с. 89
ББК 65.050.24я73

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- державне регулювання -- государственное регулирование -- ціноутворення -- ценообразование -- комунікації -- коммуникации
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.
   339.138(075.8)
   П 76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [Текст] : навч. посібник / Т. О. Примак. - Київ : МАУП, 2001. - 200 с. : iл. - Бібліогр.: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х
УДК

Кл.слова (ненормовані):
зовнішнє середовище підприємства -- внешняя среда предприятия -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- політика комунікацій -- политика коммуникаций -- управління маркетинговим впливом -- управления маркетинговым воздействием
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

3.
   339.138(075.8)
   М 26


   
    Маркетинг для бакалаврів [Текст] : навч. посібник / І. М. Буднікевич [та ін.] ; за ред. І. М. Буднікевич ; Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : ЧНУ, 2018. - 396 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 392-395 (103 назви). - ISBN 978-966-423-458-7
УДК

Кл.слова (ненормовані):
принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- цілі маркетингу -- цели маркетинга -- завдання маркетингу -- задача маркетинга -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова комунікаційна політика -- маркетинговая коммуникационная политика -- споживач -- потребитель -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- організація маркетингової діяльності -- организация маркетинговой деятельностью -- торговельний маркетинг -- торговый маркетинг -- маркетинг промислових підприємств -- маркетинг промышленных предприятий -- маркетинг агробізнесу -- маркетинг агробизнеса -- маркетинг у туризмі -- маркетинг в туризме -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг
Дод.точки доступу:
Буднікевич, І. М.
Вардеванян, В. А.
Кифяк, О. В.
Крупенна, І. А.
Черданцева, І. Г.
Бабух, І. Б.
Буднікевич, І. М. \за ред.\
Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

4.
   339.1.02(075.8)
   О-50


    Окландер, Михайло Анатолійович.
    Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посіб. / М. А. Окландер, М. В. Кірносова ; Одес. нац. політехн. ун-т. - Київ : Центp учбової літератуpи, 2019. - 208 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 204-207 (63 назви). - ISBN 978-611-01-1026-6
    Зміст:
Сутність, зміст і завдання товарної політики підприємства
Товари і послуги в маркетинговій діяльності
Якість продукції та методи її оцінювання
Конкурентоспроможність товару та її показники
Ринок товарів і послуг
Цільовий ринок товару і методика його вибору
Організація управління продуктом
Життєвий цикл товару
Планування нового продукту і розроблення товару
Призначення та види ідентифікування продукції
Упаковка в системі планування продукту
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- товарная политика -- товарна політика -- товар -- качество продукции -- якість продукції -- конкурентоспособность -- конкурентоспроможність -- товарные рынки -- товарні ринки -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- жизненный цикл товара -- життєвий цикл товару -- стандартизация продукции -- стандартизація продукції -- сертификация продукции -- сертифікація продукції -- идентификации продукции -- ідентифікація продукції -- маркировка -- маркування -- упаковка -- пакування
Дод.точки доступу:
Кірносова, Марина Василівна
Одес. нац. політехн. ун-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

5.
   339.138.02(075.8)
   Я 73


    Ярим-Агаєв, Олександр Миколайович.
    Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посіб. / О. М. Ярим-Агаєв, Н. В. Устинович ; Держ. ун-т інфраструктури та технологій. - Київ : Талком, 2019. - 160 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 159 (17 назв). - ISBN 978-617-7685-79-0
    Зміст:
Сутність, зміст і завдання політики підприємства
Ринок товарів і послуг
Товари та послуги в маркетинговій діяльності
Організація управління продуктом
Формування попиту на ринку окремого товару
Маркетингові дослідження товарного ринку
Конкурентоспроможність товару та її показники
Призначення і види ідентифікації продукції
Цільовий ринок товару і методика його вибору
Життєвий цикл товару
Планування нового продукту і розробка інновацій
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ринок товарів -- рынок товаров -- ринок послуг -- рынок услуг -- організація управління продуктом -- организация управления продуктом -- попит -- спрос -- ідентифікація продукції -- идентификация продукции -- цільовий ринок товару -- целевой рынок товара -- методика вибору товару -- методика выбора товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- планування нового продукту -- планирование нового продукта -- розробка інновацій -- разработка инноваций
Дод.точки доступу:
Устинович, Наталя Володимирівна
Держ. ун-т інфраструктури та технологій
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11


Знайти схожі

6.
   339.138(075.8)
   Ч-46


    Череп, А. В.
    Основи маркетингу [Текст] : навч. посібник / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т". - Київ : Кондор, 2018. - 226 с. - Бібліогр. наприкінці розд. - ISBN 978-966-2781-58-8
    Зміст:
Сутність, основні елементи та види маркетингу
Маркетингова інформація та маркетингові дослідження
Цільовий маркетинг: сегментування та вибір цільових ринків, позиціювання, конкуренція
Маркетингова товарна політика
Маркетингова цінова політика
Маркетингова політика комунікацій
Маркетингова політика розподілу (дистрибуції)
Стратегічний маркетинг
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- цільовий ринок -- целевой рынок -- позиціювання -- позиционирование -- конкуренція -- конкуренция -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- збут -- сбыт -- дистрибуція -- дистрибуция -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Дод.точки доступу:
Богма, О. С.
Череп, О. Г.
Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т"
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

7.
   339.138(02.064)
   М 27


   
    Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : монографія / за заг. ред. Н. В. Карпенко. - Київ : Центp учбової літератуpи, 2016. - 252 с. - Бібліогр.: с. 238-250 (250 назв). - ISBN 978-617-673-464-2
    Зміст:
Роль маркетингу у розвитку суспільства
Маркетингові дослідження - інноваційні підходи
Маркетинговий менеджмент та проблеми його розвитку
Маркетингова освіта: досвід та проблеми
УДК

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- туристичне підприємство -- туристическое предприятие -- ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- маркетинг -- лідерство -- лидерство -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- бенчмаркінговий аналіз -- бенчмаркинговый анализ -- лобіювання -- лоббирование -- підприємства рекламної галузі -- предприятия рекламной отрасли -- торговельно-посередницькі підприємства -- торгово-посреднические предприятия -- товарні потоки -- товарные потоки -- логістика -- логистика -- ризики -- риски -- товарна інноваційна діяльність -- товарная инновационная деятельность -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала
Дод.точки доступу:
Карпенко, Н. В. \за заг. ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ