Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>IDD=МТП2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Яворська Т. І. Маркетинг та ціновий моніторинг в кооперації/Т. І. Яворська. - 2000
2.
Примак Т. О. Маркетинг/Т. О. Примак. - 2001
3.
Маркетинг для бакалаврів/І. М. Буднікевич [та ін.] ; за ред. І. М. Буднікевич. - 2018
4.
Окландер М. А. Маркетингова товарна політика/М. А. Окландер, М. В. Кірносова. - 2019
5.
Ярим-Агаєв О. М. Маркетингова товарна політика/О. М. Ярим-Агаєв, Н. В. Устинович. - 2019
6.
Череп А. В. Основи маркетингу/А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп. - 2018
7.
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст/за заг. ред. Н. В. Карпенко. - 2016
© Асоціація ЕБНІТ