Головна
Сайт Наукової бібліотеки
Спрощений режим
Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
Наукова бібліотека ДБТУ
Бази даних
Електронний каталог книг - результати пошуку
Вид пошуку
Електронний каталог книг
Електронний каталог статей
Праці науковців
Дисертації та автореферати дисертацій
Охоронні документи
Рідкісні та цінні видання
Видання Springer Link
Краєзнавча база «Харків»
Бібліотечна справа
Інтернет-ресурси
Зона пошуку
Ключові слова (повнотекстовий пошук)
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>IDD=МТМВ<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339.138(075.8)/С 83
Автор(и)
: Ларіна, Ярослава Степанівна, Бабічева, Олена Іванівна, Романова, Лідія Василівна, Антофій, Наталія Миколаївна
Назва
: Стратегічний маркетинг : навч. посіб.
Вихідні дані
: Хеpсон: Олдi-плюс, 2019
Кільк.характеристики
:364 с.: рис., табл.
Примітки
: Бібліогр. наприкінці розд.
ISBN, Ціна
978-966-289-296-3:
УДК
: 339.138(075.8)
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): str-маркетинг--сегментація ринку--сегментация рынка--позіціонування--позиционирование--конкурентні переваги--конкурентные преимущества--бенчмаркінг--бенчмаркинг--маркетингові конкурентні стратегії--маркетинговые конкурентные стратегии--цінові стратегії--ценовые стратегии--стратегії розподілу--стратегии распределения--маркетинг взаємовідносин--маркетинг взаимоотношений--комунікації з клієнтами--коммуникации с клиентами
Зміст
: Сутність і сфера стратегічного маркетингу ; Структура системи стратегічного маркетингу. Аналіз маркетингового середовища ; Стратегічна сегментація ринку ; Маркетингові стратегії диференціації та позиціонування товару та ринку ; Маркетингові стратегії зростання ; Управління портфелем бізнесу у стратегічному маркетингу ; Визначення конкурентних переваг підприємства на ринку ; Маркетингові конкурентні стратегії ; Функціональні маркетингові стратегії (у межах маркетинг-мікс) ; Процес формування й реалізації стратегії підприємства ; Стратегія маркетингу в епоху постмодернізму: культурний контекст
Примірники
: всього : Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Вільні
: Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
КЗ: Кафедра - дисципліна
Статистика звернень
© Асоціація ЕБНІТ