Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>IDD=МТМВ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/С 83
Автор(и) : Ларіна, Ярослава Степанівна, Бабічева, Олена Іванівна, Романова, Лідія Василівна, Антофій, Наталія Миколаївна
Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посіб.
Вихідні дані : Хеpсон: Олдi-плюс, 2019
Кільк.характеристики :364 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр. наприкінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-289-296-3:
УДК : 339.138(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): str-маркетинг--сегментація ринку--сегментация рынка--позіціонування--позиционирование--конкурентні переваги--конкурентные преимущества--бенчмаркінг--бенчмаркинг--маркетингові конкурентні стратегії--маркетинговые конкурентные стратегии--цінові стратегії--ценовые стратегии--стратегії розподілу--стратегии распределения--маркетинг взаємовідносин--маркетинг взаимоотношений--комунікації з клієнтами--коммуникации с клиентами
Зміст : Сутність і сфера стратегічного маркетингу ; Структура системи стратегічного маркетингу. Аналіз маркетингового середовища ; Стратегічна сегментація ринку ; Маркетингові стратегії диференціації та позиціонування товару та ринку ; Маркетингові стратегії зростання ; Управління портфелем бізнесу у стратегічному маркетингу ; Визначення конкурентних переваг підприємства на ринку ; Маркетингові конкурентні стратегії ; Функціональні маркетингові стратегії (у межах маркетинг-мікс) ; Процес формування й реалізації стратегії підприємства ; Стратегія маркетингу в епоху постмодернізму: культурний контекст
Примірники : всього : Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Вільні : Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ