Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>IDD=МПП<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(02.064)/М 27
Назва : Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія
Вихідні дані : Київ: Центp учбової літератуpи, 2016
Кільк.характеристики :252 с.
Примітки : Бібліогр.: с. 238-250 (250 назв)
ISBN, Ціна 978-617-673-464-2:
УДК : 339.138(02.064)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність--конкурентоспособность--аграрні підприємства--аграрные предприятия--туристичне підприємство--туристическое предприятие--ресторанне господарство--ресторанное хозяйство--маркетинг--лідерство--лидерство--інтернет-маркетинг--интернет-маркетинг--бенчмаркінговий аналіз--бенчмаркинговый анализ--лобіювання--лоббирование--підприємства рекламної галузі--предприятия рекламной отрасли--торговельно-посередницькі підприємства--торгово-посреднические предприятия--товарні потоки--товарные потоки--логістика--логистика--ризики--риски--товарна інноваційна діяльність--товарная инновационная деятельность--маркетинг персоналу--маркетинг персонала
Зміст : Роль маркетингу у розвитку суспільства ; Маркетингові дослідження - інноваційні підходи ; Маркетинговий менеджмент та проблеми його розвитку ; Маркетингова освіта: досвід та проблеми
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

2.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Назва : Маркетингова політика підприємства : метод. вказ. для самост. роботи для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг
Вихідні дані : Харків: [б. в.], 2021
Кільк.характеристики :28 с.
Колективи : Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка :
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингове управління--маркетинговое управление--маркетингове планування--маркетинговое планирование--бізнес-планування--бизнес-планирование--маркетингові стратегії--маркетинговые стратегии--маркетингові програми--маркетинговые программы
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію

Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ