Головна
Сайт Наукової бібліотеки
Спрощений режим
Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
Наукова бібліотека ДБТУ
Бази даних
Електронний каталог книг - результати пошуку
Вид пошуку
Електронний каталог книг
Електронний каталог статей
Праці науковців
Дисертації та автореферати дисертацій
Охоронні документи
Рідкісні та цінні видання
Видання Springer Link
Краєзнавча база «Харків»
Бібліотечна справа
Інтернет-ресурси
Зона пошуку
Ключові слова (повнотекстовий пошук)
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>IDD=МПП<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339.138(02.064)/М 27
Назва
: Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія
Вихідні дані
: Київ: Центp учбової літератуpи, 2016
Кільк.характеристики
:252 с.
Примітки
: Бібліогр.: с. 238-250 (250 назв)
ISBN, Ціна
978-617-673-464-2:
УДК
: 339.138(02.064)
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність--конкурентоспособность--аграрні підприємства--аграрные предприятия--туристичне підприємство--туристическое предприятие--ресторанне господарство--ресторанное хозяйство--маркетинг--лідерство--лидерство--інтернет-маркетинг--интернет-маркетинг--бенчмаркінговий аналіз--бенчмаркинговый анализ--лобіювання--лоббирование--підприємства рекламної галузі--предприятия рекламной отрасли--торговельно-посередницькі підприємства--торгово-посреднические предприятия--товарні потоки--товарные потоки--логістика--логистика--ризики--риски--товарна інноваційна діяльність--товарная инновационная деятельность--маркетинг персоналу--маркетинг персонала
Зміст
: Роль маркетингу у розвитку суспільства ; Маркетингові дослідження - інноваційні підходи ; Маркетинговий менеджмент та проблеми його розвитку ; Маркетингова освіта: досвід та проблеми
Примірники
:Б.п. №3(1)
Вільні
: Б.п. №3(1)
Знайти схожі
>
2.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
:
Назва
: Маркетингова політика підприємства : метод. вказ. для самост. роботи для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг
Вихідні дані
: Харків: [б. в.], 2021
Кільк.характеристики
:28 с.
Колективи
: Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка :
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетингове управління--маркетинговое управление--маркетингове планування--маркетинговое планирование--бізнес-планування--бизнес-планирование--маркетингові стратегії--маркетинговые стратегии--маркетингові програми--маркетинговые программы
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
КЗ: Кафедра - дисципліна
Статистика звернень
© Асоціація ЕБНІТ