Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>IDD=МПП<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   339.138(02.064)
   М 27


   
    Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : монографія / за заг. ред. Н. В. Карпенко. - Київ : Центp учбової літератуpи, 2016. - 252 с. - Бібліогр.: с. 238-250 (250 назв). - ISBN 978-617-673-464-2
    Зміст:
Роль маркетингу у розвитку суспільства
Маркетингові дослідження - інноваційні підходи
Маркетинговий менеджмент та проблеми його розвитку
Маркетингова освіта: досвід та проблеми
УДК

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- туристичне підприємство -- туристическое предприятие -- ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- маркетинг -- лідерство -- лидерство -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- бенчмаркінговий аналіз -- бенчмаркинговый анализ -- лобіювання -- лоббирование -- підприємства рекламної галузі -- предприятия рекламной отрасли -- торговельно-посередницькі підприємства -- торгово-посреднические предприятия -- товарні потоки -- товарные потоки -- логістика -- логистика -- ризики -- риски -- товарна інноваційна діяльність -- товарная инновационная деятельность -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала
Дод.точки доступу:
Карпенко, Н. В. \за заг. ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.


   
    Маркетингова політика підприємства [Електронний ресурс] : метод. вказ. для самост. роботи для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. Т. М. Квятко. - Харків : [б. в.], 2021. - 28 с.

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове управління -- маркетинговое управление -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- бізнес-планування -- бизнес-планирование -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингові програми -- маркетинговые программы
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Квятко, Тетяна Миколаївна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ