Головна
Сайт Наукової бібліотеки
Спрощений режим
Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
Наукова бібліотека ДБТУ
Бази даних
Електронний каталог книг - результати пошуку
Вид пошуку
Електронний каталог книг
Електронний каталог статей
Праці науковців
Дисертації та автореферати дисертацій
Охоронні документи
Рідкісні та цінні видання
Видання Springer Link
Краєзнавча база «Харків»
Бібліотечна справа
Інтернет-ресурси
Зона пошуку
Ключові слова (повнотекстовий пошук)
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>IDD=МД1<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339.138(075)/М 27
Назва
: Маркетинг : учебник
Вихідні дані
: M.: Банки и биpжи : ЮНИТИ, 1996
Кільк.характеристики
:558 с.
Примітки
: Библиогр.: с. 541-545
ISBN, Ціна
5-85173-003-Х:
УДК
: 339.138(075)
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): основы--основи--методология--методологія--рынок--ринок--международная кодификация--міжнародна кодифікація--функции--функції--система--система--исследование--дослідження--сегментация рынка--сегментація ринку--товарная политика--товарна політика--реализация--реалізація--ценообразование--ціноутворення
Примірники
: всього : Б.п. №1(1), Б.п. №3(1)
Вільні
: Б.п. №1(1), Б.п. №3(1)
Знайти схожі
>
2.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339.138(075.8)/М 21
Автор(и)
: Мальська М. П., Пурська І. С.
Назва
: Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика : підручник
Вихідні дані
: Київ: Центp учбової літератуpи, 2020
Кільк.характеристики
:288 с.
Колективи
: Львів. нац. ун-т ім. І. Франка
Примітки
: Бібліогр. наприкінці розд.
ISBN, Ціна
978-617-673-119-1:
УДК
: 339.138(075.8)
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинг--зовнішньоекономічна діяльність--внешнеэкономическая деятельность--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетингові стратегії--маркетинговые стратегии--товарна політика--товарная политика--цінова політика--ценовая политика
Зміст
: Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та методологія ; Міжнародне маркетингове середовище ; Формування міжнародних маркетингових стратегій ; Управління міжнародною маркетинговою діяльністю
Примірники
: всього : Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Вільні
: Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Знайти схожі
>
3.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339.138(075.8)/З-98
Автор(и)
: Зюкова І. О.
Назва
: Технології маркетингових досліджень : навч. посіб.
Вихідні дані
: Львів: Магнолія 2006, 2020
Кільк.характеристики
:386 с.: рис., табл.
Колективи
: Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана", Криворіз. екон. ін-т
Примітки
: Бібліогр.: с. 379-385 (96 назв)
ISBN, Ціна
978-617-574-010-1:
УДК
: 339.138(075.8) + 001.891(075.8)
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--маркетинговая информация--маркетингова інформация--первичная информация--сбыт--збут--поведение потребителя--бренды--бренди--програмные продукты--програмні продукти
Зміст
: Система маркетингових досліджень ; Маркетингова інформація ; Організація роботи із постачальниками маркетигової інформації ; Структура та процес маркетингових досліджень ; Методи збирання первинної інформації ; Спеціальні дослідницькі техніки ; Визначення місткості ринку та його сегментів ; Дослідження кон'юктури ринку ; Прогнозні дослідження збуту ; Дослідження конкурентного середовища та конкурентів ; Дослідження поведінки споживачів ; Маркетингові дослідження підприємства ; Маркетингові дослідження брендів ; Маркетингові дослідження у сфері послуг ; Програмні продукти в маркетингових дослідженнях
Примірники
: всього : Б.п. №3(4)
Вільні
: Б.п. №3(4)
Знайти схожі
>
4.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339.138(075.8)/Ч-46
Автор(и)
: Череп А. В., Богма О. С., Череп О. Г.
Назва
: Основи маркетингу : навч. посібник
Вихідні дані
: Київ: Кондор, 2018
Кільк.характеристики
:226 с.
Колективи
: Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т"
Примітки
: Бібліогр. наприкінці розд.
ISBN, Ціна
978-966-2781-58-8:
УДК
: 339.138(075.8)
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетингова інформація--маркетинговая информация--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--бенчмаркінг--бенчмаркинг--сегментування ринку--сегментирование рынка--цільовий ринок--целевой рынок--позиціювання--позиционирование--конкуренція--конкуренция--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--реклама--збут--сбыт--дистрибуція--дистрибуция--стратегічний маркетинг--стратегический маркетинг
Зміст
: Сутність, основні елементи та види маркетингу ; Маркетингова інформація та маркетингові дослідження ; Цільовий маркетинг: сегментування та вибір цільових ринків, позиціювання, конкуренція ; Маркетингова товарна політика ; Маркетингова цінова політика ; Маркетингова політика комунікацій ; Маркетингова політика розподілу (дистрибуції) ; Стратегічний маркетинг
Примірники
: всього : Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Вільні
: Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Знайти схожі
>
5.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339.138(02.064)/М 27
Назва
: Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія
Вихідні дані
: Київ: Центp учбової літератуpи, 2016
Кільк.характеристики
:252 с.
Примітки
: Бібліогр.: с. 238-250 (250 назв)
ISBN, Ціна
978-617-673-464-2:
УДК
: 339.138(02.064)
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність--конкурентоспособность--аграрні підприємства--аграрные предприятия--туристичне підприємство--туристическое предприятие--ресторанне господарство--ресторанное хозяйство--маркетинг--лідерство--лидерство--інтернет-маркетинг--интернет-маркетинг--бенчмаркінговий аналіз--бенчмаркинговый анализ--лобіювання--лоббирование--підприємства рекламної галузі--предприятия рекламной отрасли--торговельно-посередницькі підприємства--торгово-посреднические предприятия--товарні потоки--товарные потоки--логістика--логистика--ризики--риски--товарна інноваційна діяльність--товарная инновационная деятельность--маркетинг персоналу--маркетинг персонала
Зміст
: Роль маркетингу у розвитку суспільства ; Маркетингові дослідження - інноваційні підходи ; Маркетинговий менеджмент та проблеми його розвитку ; Маркетингова освіта: досвід та проблеми
Примірники
:Б.п. №3(1)
Вільні
: Б.п. №3(1)
Знайти схожі
>
6.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
:
Назва
: Маркетингові дослідження : метод. вказ. для самост. роботи для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг
Вихідні дані
: Харків: [б. в.], 2021
Кільк.характеристики
:54 с.
Колективи
: Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка :
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): споживач--потребитель--цільовий ринок--целевой рынок--сегментація ринку--сегментация рынка--маркетингові програми--маркетинговые программы
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
КЗ: Кафедра - дисципліна
Статистика звернень
© Асоціація ЕБНІТ