Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>IDD=МД1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075)/М 27
Назва : Маркетинг : учебник
Вихідні дані : M.: Банки и биpжи : ЮНИТИ, 1996
Кільк.характеристики :558 с.
Примітки : Библиогр.: с. 541-545
ISBN, Ціна 5-85173-003-Х:
УДК : 339.138(075)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): основы--основи--методология--методологія--рынок--ринок--международная кодификация--міжнародна кодифікація--функции--функції--система--система--исследование--дослідження--сегментация рынка--сегментація ринку--товарная политика--товарна політика--реализация--реалізація--ценообразование--ціноутворення
Примірники : всього : Б.п. №1(1), Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №1(1), Б.п. №3(1)
Знайти схожі

2.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М 21
Автор(и) : Мальська М. П., Пурська І. С.
Назва : Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика : підручник
Вихідні дані : Київ: Центp учбової літератуpи, 2020
Кільк.характеристики :288 с.
Колективи : Львів. нац. ун-т ім. І. Франка
Примітки : Бібліогр. наприкінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-673-119-1:
УДК : 339.138(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--зовнішньоекономічна діяльність--внешнеэкономическая деятельность--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетингові стратегії--маркетинговые стратегии--товарна політика--товарная политика--цінова політика--ценовая политика
Зміст : Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та методологія ; Міжнародне маркетингове середовище ; Формування міжнародних маркетингових стратегій ; Управління міжнародною маркетинговою діяльністю
Примірники : всього : Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Вільні : Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Знайти схожі

3.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/З-98
Автор(и) : Зюкова І. О.
Назва : Технології маркетингових досліджень : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2020
Кільк.характеристики :386 с.: рис., табл.
Колективи : Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана", Криворіз. екон. ін-т
Примітки : Бібліогр.: с. 379-385 (96 назв)
ISBN, Ціна 978-617-574-010-1:
УДК : 339.138(075.8) + 001.891(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--маркетинговая информация--маркетингова інформация--первичная информация--сбыт--збут--поведение потребителя--бренды--бренди--програмные продукты--програмні продукти
Зміст : Система маркетингових досліджень ; Маркетингова інформація ; Організація роботи із постачальниками маркетигової інформації ; Структура та процес маркетингових досліджень ; Методи збирання первинної інформації ; Спеціальні дослідницькі техніки ; Визначення місткості ринку та його сегментів ; Дослідження кон'юктури ринку ; Прогнозні дослідження збуту ; Дослідження конкурентного середовища та конкурентів ; Дослідження поведінки споживачів ; Маркетингові дослідження підприємства ; Маркетингові дослідження брендів ; Маркетингові дослідження у сфері послуг ; Програмні продукти в маркетингових дослідженнях
Примірники : всього : Б.п. №3(4)
Вільні : Б.п. №3(4)
Знайти схожі

4.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Ч-46
Автор(и) : Череп А. В., Богма О. С., Череп О. Г.
Назва : Основи маркетингу : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2018
Кільк.характеристики :226 с.
Колективи : Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т"
Примітки : Бібліогр. наприкінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-2781-58-8:
УДК : 339.138(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова інформація--маркетинговая информация--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--бенчмаркінг--бенчмаркинг--сегментування ринку--сегментирование рынка--цільовий ринок--целевой рынок--позиціювання--позиционирование--конкуренція--конкуренция--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--реклама--збут--сбыт--дистрибуція--дистрибуция--стратегічний маркетинг--стратегический маркетинг
Зміст : Сутність, основні елементи та види маркетингу ; Маркетингова інформація та маркетингові дослідження ; Цільовий маркетинг: сегментування та вибір цільових ринків, позиціювання, конкуренція ; Маркетингова товарна політика ; Маркетингова цінова політика ; Маркетингова політика комунікацій ; Маркетингова політика розподілу (дистрибуції) ; Стратегічний маркетинг
Примірники : всього : Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Вільні : Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Знайти схожі

5.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(02.064)/М 27
Назва : Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія
Вихідні дані : Київ: Центp учбової літератуpи, 2016
Кільк.характеристики :252 с.
Примітки : Бібліогр.: с. 238-250 (250 назв)
ISBN, Ціна 978-617-673-464-2:
УДК : 339.138(02.064)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність--конкурентоспособность--аграрні підприємства--аграрные предприятия--туристичне підприємство--туристическое предприятие--ресторанне господарство--ресторанное хозяйство--маркетинг--лідерство--лидерство--інтернет-маркетинг--интернет-маркетинг--бенчмаркінговий аналіз--бенчмаркинговый анализ--лобіювання--лоббирование--підприємства рекламної галузі--предприятия рекламной отрасли--торговельно-посередницькі підприємства--торгово-посреднические предприятия--товарні потоки--товарные потоки--логістика--логистика--ризики--риски--товарна інноваційна діяльність--товарная инновационная деятельность--маркетинг персоналу--маркетинг персонала
Зміст : Роль маркетингу у розвитку суспільства ; Маркетингові дослідження - інноваційні підходи ; Маркетинговий менеджмент та проблеми його розвитку ; Маркетингова освіта: досвід та проблеми
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

6.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Назва : Маркетингові дослідження : метод. вказ. для самост. роботи для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг
Вихідні дані : Харків: [б. в.], 2021
Кільк.характеристики :54 с.
Колективи : Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка :
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживач--потребитель--цільовий ринок--целевой рынок--сегментація ринку--сегментация рынка--маркетингові програми--маркетинговые программы
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію

Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ