Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>IDD=МД1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1. Маркетинг [Текст] : учебник / под ред. А. Н. Романова, 1996. - 558 с. 2
2. Мальська, М. П. Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [Текст] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2020. - 288 с. (Введено оглавление) 3
3. Зюкова, І. О. Технології маркетингових досліджень [Текст] : навч. посіб. / І. О. Зюкова; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана", Криворіз. екон. ін-т, 2020. - 386 с. (Введено оглавление) 4
4. Череп, А. В. Основи маркетингу [Текст] : навч. посібник / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп; Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т", 2018. - 226 с. (Введено оглавление) 3
5. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : монографія / за заг. ред. Н. В. Карпенко, 2016. - 252 с. (Введено оглавление) 1
6. Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : метод. вказ. для самост. роботи для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; авт.-уклад. Т. М. Квятко, 2021. - 54 с.
© Асоціація ЕБНІТ