Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>IDD=МД1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
   339.138(075)
   М 27


   
    Маркетинг [Текст] : учебник / под ред. А. Н. Романова. - M. : Банки и биpжи : ЮНИТИ, 1996. - 558 с. - Библиогр.: с. 541-545. - ISBN 5-85173-003-Х
УДК

Кл.слова (ненормовані):
основы -- основи -- методология -- методологія -- рынок -- ринок -- международная кодификация -- міжнародна кодифікація -- функции -- функції -- система -- система -- исследование -- дослідження -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- товарная политика -- товарна політика -- реализация -- реалізація -- ценообразование -- ціноутворення
Дод.точки доступу:
Романов, Анатолий Николаевич \под ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.
   339.138(075.8)
   М 21


    Мальська, М. П.
    Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [Текст] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Київ : Центp учбової літератуpи, 2020. - 288 с. - Бібліогр. наприкінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1
    Зміст:
Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та методологія
Міжнародне маркетингове середовище
Формування міжнародних маркетингових стратегій
Управління міжнародною маркетинговою діяльністю
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика
Дод.точки доступу:
Пурська, І. С.
Львів. нац. ун-т ім. І. Франка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

3.
   339.138(075.8)
   З-98


    Зюкова, І. О.
    Технології маркетингових досліджень [Текст] : навч. посіб. / І. О. Зюкова ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана", Криворіз. екон. ін-т. - Львів : Магнолія 2006, 2020. - 386 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 379-385 (96 назв). - ISBN 978-617-574-010-1
    Зміст:
Система маркетингових досліджень
Маркетингова інформація
Організація роботи із постачальниками маркетигової інформації
Структура та процес маркетингових досліджень
Методи збирання первинної інформації
Спеціальні дослідницькі техніки
Визначення місткості ринку та його сегментів
Дослідження кон'юктури ринку
Прогнозні дослідження збуту
Дослідження конкурентного середовища та конкурентів
Дослідження поведінки споживачів
Маркетингові дослідження підприємства
Маркетингові дослідження брендів
Маркетингові дослідження у сфері послуг
Програмні продукти в маркетингових дослідженнях
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговая информация -- маркетингова інформация -- первичная информация -- сбыт -- збут -- поведение потребителя -- бренды -- бренди -- програмные продукты -- програмні продукти
Дод.точки доступу:
Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана"
Криворіз. екон. ін-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)44


Знайти схожі

4.
   339.138(075.8)
   Ч-46


    Череп, А. В.
    Основи маркетингу [Текст] : навч. посібник / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т". - Київ : Кондор, 2018. - 226 с. - Бібліогр. наприкінці розд. - ISBN 978-966-2781-58-8
    Зміст:
Сутність, основні елементи та види маркетингу
Маркетингова інформація та маркетингові дослідження
Цільовий маркетинг: сегментування та вибір цільових ринків, позиціювання, конкуренція
Маркетингова товарна політика
Маркетингова цінова політика
Маркетингова політика комунікацій
Маркетингова політика розподілу (дистрибуції)
Стратегічний маркетинг
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- цільовий ринок -- целевой рынок -- позиціювання -- позиционирование -- конкуренція -- конкуренция -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- збут -- сбыт -- дистрибуція -- дистрибуция -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Дод.точки доступу:
Богма, О. С.
Череп, О. Г.
Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т"
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

5.
   339.138(02.064)
   М 27


   
    Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : монографія / за заг. ред. Н. В. Карпенко. - Київ : Центp учбової літератуpи, 2016. - 252 с. - Бібліогр.: с. 238-250 (250 назв). - ISBN 978-617-673-464-2
    Зміст:
Роль маркетингу у розвитку суспільства
Маркетингові дослідження - інноваційні підходи
Маркетинговий менеджмент та проблеми його розвитку
Маркетингова освіта: досвід та проблеми
УДК

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- туристичне підприємство -- туристическое предприятие -- ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- маркетинг -- лідерство -- лидерство -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- бенчмаркінговий аналіз -- бенчмаркинговый анализ -- лобіювання -- лоббирование -- підприємства рекламної галузі -- предприятия рекламной отрасли -- торговельно-посередницькі підприємства -- торгово-посреднические предприятия -- товарні потоки -- товарные потоки -- логістика -- логистика -- ризики -- риски -- товарна інноваційна діяльність -- товарная инновационная деятельность -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала
Дод.точки доступу:
Карпенко, Н. В. \за заг. ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

6.


   
    Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : метод. вказ. для самост. роботи для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. Т. М. Квятко. - Харків : [б. в.], 2021. - 54 с.

Кл.слова (ненормовані):
споживач -- потребитель -- цільовий ринок -- целевой рынок -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- маркетингові програми -- маркетинговые программы
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Квятко, Тетяна Миколаївна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ