Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>IDD=МД<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1. Крылова, Галина Дмитриевна. Практикум по маркетингу: ситуационные задачи и тест-контроль [Текст] : учеб. пособие / Г. Д. Крылова, М. И. Соколова ; под ред. А. Н. Романова, 1995. - 240 с. (Введено оглавление) 3
2. Маркетинг [Текст] : учебник / под ред. А. Н. Романова, 1996. - 558 с. 2
3. Каніщенко, Олена Леонідівна. Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств [Текст] / О. Л. Каніщенко, 2007. - 446 с. (Введено оглавление) 1
4. Калініченко, Сергій Миколайович. Планування і контроль на підприємстві [Текст] : курс лекцій / С. М. Калініченко; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, 2011. - 249 с. (Введено оглавление) 81
5. Шканова, Олена Миколаївна. Маркетинг послуг [Текст] : навч. посібник / О. М. Шканова, 2008. - 304 с. 1
6. Маркетингові дослідження [Текст] : підручник / Н. С. Косар [та ін.]; Нац. ун-т "Львів. політехніка", 2018. - 457 с. 1
7. Окландер, Михайло Анатолійович. Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. / М. А. Окландер, О. П. Чукурна, 2019. - 240 с. (Введено оглавление) 1
8. Ярим-Агаєв, Олександр Миколайович. Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посіб. / О. М. Ярим-Агаєв, Н. В. Устинович; Держ. ун-т інфраструктури та технологій, 2019. - 160 с. (Введено оглавление) 1
9. Мальська, М. П. Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [Текст] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2020. - 288 с. (Введено оглавление) 3
10. Зюкова, І. О. Технології маркетингових досліджень [Текст] : навч. посіб. / І. О. Зюкова; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана", Криворіз. екон. ін-т, 2020. - 386 с. (Введено оглавление) 4
11. Череп, А. В. Основи маркетингу [Текст] : навч. посібник / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп; Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т", 2018. - 226 с. (Введено оглавление) 3
12. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : монографія / за заг. ред. Н. В. Карпенко, 2016. - 252 с. (Введено оглавление) 1
13. Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : метод. вказ. для самост. роботи для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; авт.-уклад. Т. М. Квятко, 2021. - 54 с.
© Асоціація ЕБНІТ