Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>IDD=КП1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.9(4УКР)29я73/С 89
Автор(и) : Сумець, Олександр Михайлович, Сомова О. Є., Пєліхов Є. Ф.
Назва : Оцінка конкурентоспроможності сучасного промислового підприємства : навч.-практ. посібник
Вихідні дані : Б.м., 2007
Кільк.характеристики :208 с.
Примітки : Бібліогр.: с. 202-206 :
ББК : 65.9(4УКР)29я73
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): промислові підприємства--промышленные предприятия--ринок товарів--рынок товаров--аналіз--анализ--діагностика--диагностика--оцінка--оценка
Примірники :Б.п. №1(1)
Вільні : Б.п. №1(1)
Знайти схожі

2.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.214я73/С 42
Автор(и) : Скібіцький О. М., Матвєєв В. В., Скібіцька Л. І.
Назва : Організація бізнесу. Менеджмент підприємницької діяльності : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2011
Кільк.характеристики :912 с.
Примітки : Бібліогр.: с. 890-894
ISBN, Ціна 978-966-351-266-2:
ББК : 65.050.214я73
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): закони функціонування ринку--законы функционирования рынка--підприємництво--предпринимательство--конкуренція--конкуренция--організаційні одиниці--организационные единицы--корпоративна форма--корпоративная форма--товариство--общество--франчайзінг--франчайзинг--мале підприємництво--малое предпринимательство--акціонерні товариства--акционерные общества--бізнес-планування--бизнес-планирование--заснування бізнесу--основание бизнеса--фінанси--финансы--податки--налоги--облік--учет--інформаційна безпека--информационная безопасность--звітність--отчетность--боротьба із шахрайством--борьба с мошенничеством--управління якістю--управление качеством
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

3.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.137.2(072)/У 67
Назва : Управління конкурентоспроможністю підприємства : метод. вказ. для виконання індивід. навч.-дослід. завдання
Вихідні дані : Харків: ХНТУСГ, 2015
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка :
УДК : 339.137.2(072) + 658.5(072)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): завдання--задание--індивідуальне--индивидуальное--навчально-дослідне--учебно-исследовательское--організація виконання--организация выполнения--перелік документів--перечень документов
Примірники : всього : Б.п. №3(2)
Вільні : Б.п. №3(2)
Знайти схожі

4.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.13(075.8)/Б 20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна
Назва : Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: ВД "Професіонал", 2006
Кільк.характеристики :448 с.: рис., табл.
Колективи : Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. Шк. маркетин. менеджменту
Серія: Економіка. Менеджмент. Підприємництво
Примітки : Бібліогр.: с. 403-418 (192 назви)
ISBN, Ціна 966-370-023-8:
УДК : 339.13(075.8) + 005.21(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління конкурентоспроможністю--управление конкурентоспособностью--маркетинговий менеджмент--маркетинговый менеджмент--конкурентоспроможність підприємств--конкурентоспособность предприятий
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

5.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.137.2(075.8)/Д 64
Автор(и) : Должанський, Ігор Зіновійович, Загорна, Тетяна Олегівна
Назва : Конкурентоспроможність підприємства : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Центр навч. літ., 2006
Кільк.характеристики :384 с.: рис., табл.
Колективи : Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т
Примітки : Бібліогр.: с. 377-381 (60 назв)
ISBN, Ціна 966-364-181-9:
УДК : 339.137.2(075.8) + 005.21(075.8) + 334.722(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентні переваги--конкурентные преимущества--методичні основи--методические основы--основи оцінювання--основы оценивания--оцінювання конкурентоспроможності--оценки конкурентоспособности--стратегічний підхід--стратегический подход--управління конкурентоспроможністю--управление конкурентоспособностью--конкурентний аналіз--конкурентный анализ--маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия--стратегія підприємства--стратегия предприятия
Примірники :Б.п. №1(1)
Вільні : Б.п. №1(1)
Знайти схожі

6.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.562(043.2)/Ф 79
Назва : Формування механізмів управління якістю та підвищення конкурентоспроможності підприємств : тези доп. : 9-та Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених та студ. (м. Дніпро; 22 берез. 2018 р.)
Вихідні дані : Дніпро: Вид- во ун-ту ім. А. Нобеля, 2018
Кільк.характеристики :300 с.: рис.
Колективи : Ун-т ім. А. Нобеля. каф. підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст. - До 25-річчя Ун-ту ім. А. Нобеля та 20-річчя каф. підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
ISBN, Ціна 978-966-434-418-7:
УДК : 658.562:339.137.2](043.2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість товарів--качество товаров--безпечність товарів--безопасность товаров--якість послуг--качество услуг--конкурентоспроможність продукції--конкурентоспособность продукции--конкурентоспроможність підприємства--конкурентоспособность предприятия
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

7.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.137.2(075.8)/К 17
Автор(и) : Калініна, Ольга Миколаївна, Скачкова, Ірина Анатоліївна, Кононенко, Антоніна Вікторівна
Назва : Управління конкурентоспроможністю підприємства : навч. посібник
Вихідні дані : Харків: ХАІ, 2018
Кільк.характеристики :128 с.: граф., рис., табл.
Колективи : Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "Харків. авіац. ін-т"
Примітки : Бібліогр.: с. 122-125
ISBN, Ціна 978-966-662-638-0:
УДК : 339.137.2(075.8) + 658(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкуренція--конкуренция--підприємство--предприятие--конкурентне середовище--конкурентная среда--бенчмаркінг--бенчмаркинг--порівняльний аналіз--сравнительный анализ--оцінювання конкурентоспроможності--оценка конкурентоспособности--підвищення конкурентоспроможності--повышение конкурентоспособности--конкурентоспроможність підприємства--конкурентоспособность предприятия
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

8.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 631.145(477)(02.0/П 63-358934226
631.145(477)(02.064)/П 63
Автор(и) : Постол, Анатолій Анатолійович
Назва : Розвиток великих аграрних підприємств: механізми та інструментарій : монографія
Вихідні дані : Харків: Смугаста типографія, 2018
Кільк.характеристики :289 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 260-285 (346 назв)
ISBN, Ціна 978-617-7602-47-6:
УДК : 631.145(477)(02.064)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): механізми розвитку--механизмы развития--інструменти розвитку--инструменты развития--сільськогосподарські підприємства--сельскохозяйственные предприятия--ефекивність виробництва--эффективность производства--конкурентоспроможність виробництва--конкурентоспособность производства
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

9.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.137.2(072)/У 67
Назва : Управління конкурентоспроможністю бізнесу : метод. вказ. для самост. вивч. дисц. студ. спец. 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" другого (магістер.) рівня освіти
Вихідні дані : Харків: ХНТУСГ, 2019
Кільк.характеристики :31 с.
Колективи : Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Примітки : Бібліогр.: с. 28-31 :
УДК : 339.137.2(072) + 005.332.4(072)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкуренція--конкуренция--переваги підприємства--преимущества предприятия--конкурентні стратегії--конкурентные стратегии
Примірники :Б.п. №1(1)
Вільні : Б.п. №1(1)
Знайти схожі

10.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.137.2(072)/У 67
Назва : Управління конкурентоспроможністю бізнесу : метод. вказ. до практ. занять з дисц. студ. спец. 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" другого (магістер.) рівня освіти
Вихідні дані : Харків: ХНТУСГ, 2019
Кільк.характеристики :32 с.
Колективи : Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Примітки : Бібліогр.: с. 28-31 :
УДК : 339.137.2(072) + 005.332.4(072) + 332.4(072)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкуренція--конкуренция--конкурентоспроможність підприємства--конкурентоспособность предприятия--конкурентне середовище--конкурентная среда--конкурентні переваги--конкурентные преимущества--конкурентні стратегії--конкурентные стратегии--конкурентоспроможність товару--конкурентоспособность товара
Примірники :Б.п. №1(1)
Вільні : Б.п. №1(1)
Знайти схожі

11.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.1.02(075.8)/О-50
Автор(и) : Окландер, Михайло Анатолійович, Кірносова, Марина Василівна
Назва : Маркетингова товарна політика : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Центp учбової літератуpи, 2019
Кільк.характеристики :208 с.: рис., табл.
Колективи : Одес. нац. політехн. ун-т
Примітки : Бібліогр.: с. 204-207 (63 назви)
ISBN, Ціна 978-611-01-1026-6:
УДК : 339.1.02(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--маркетинговая политика--маркетингова політика--товарная политика--товарна політика--товар--качество продукции--якість продукції--конкурентоспособность--конкурентоспроможність--товарные рынки--товарні ринки--сегментация рынка--сегментація ринку--жизненный цикл товара--життєвий цикл товару--стандартизация продукции--стандартизація продукції--сертификация продукции--сертифікація продукції--идентификации продукции--ідентифікація продукції--маркировка--маркування--упаковка--пакування
Зміст : Сутність, зміст і завдання товарної політики підприємства ; Товари і послуги в маркетинговій діяльності ; Якість продукції та методи її оцінювання ; Конкурентоспроможність товару та її показники ; Ринок товарів і послуг ; Цільовий ринок товару і методика його вибору ; Організація управління продуктом ; Життєвий цикл товару ; Планування нового продукту і розроблення товару ; Призначення та види ідентифікування продукції ; Упаковка в системі планування продукту
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

12.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.137.2(075.8)/К 64
Автор(и) : Юхименко П. І., Даниленко А. С., Батажок С. Г., Білик О. В., та ін.
Назва : Конкурентоспроможність підприємства : підручник
Вихідні дані : Київ: Центp учбової літератуpи, 2020
Кільк.характеристики :320 с.
Колективи : Білоцерків. нац. аграр. ун-т
ISBN, Ціна 978-611-01-1731-9:
УДК : 339.137.2(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність підприємства--конкурентоспособность предприятия--конкуренція--конкуренция--конкурентна стратегія--конкурентная стратегия--конкурентна перевага--конкурентное преимущество--потенціал підприємства--потенциал предприятия
Зміст : Теоретичні концепти конкурентоспроможності ; Державне регулювання конкуренцій ; Діагностика конкурентного середовища підприємства ; Визначення потенціалу конкурентоспроможності підприємства ; Формування конкурентних переваг підприємств ; Методи забезпечення конкурентних переваг підприємства ; Технологія забезпечення конкурентних переваг підприємства ; Особливості управління конкурентоспроможністю підприємства ; Управління конкурентоспроможності продукції ; Соціальна відповідальність і конкурентоспроможність підприємства ; Розроблення і реалізація програм підвищення конкурентоспроможності ; Менеджмент якості як фундамент забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

13.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/С 83
Автор(и) : Ларіна, Ярослава Степанівна, Бабічева, Олена Іванівна, Романова, Лідія Василівна, Антофій, Наталія Миколаївна
Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посіб.
Вихідні дані : Хеpсон: Олдi-плюс, 2019
Кільк.характеристики :364 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр. наприкінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-289-296-3:
УДК : 339.138(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): str-маркетинг--сегментація ринку--сегментация рынка--позіціонування--позиционирование--конкурентні переваги--конкурентные преимущества--бенчмаркінг--бенчмаркинг--маркетингові конкурентні стратегії--маркетинговые конкурентные стратегии--цінові стратегії--ценовые стратегии--стратегії розподілу--стратегии распределения--маркетинг взаємовідносин--маркетинг взаимоотношений--комунікації з клієнтами--коммуникации с клиентами
Зміст : Сутність і сфера стратегічного маркетингу ; Структура системи стратегічного маркетингу. Аналіз маркетингового середовища ; Стратегічна сегментація ринку ; Маркетингові стратегії диференціації та позиціонування товару та ринку ; Маркетингові стратегії зростання ; Управління портфелем бізнесу у стратегічному маркетингу ; Визначення конкурентних переваг підприємства на ринку ; Маркетингові конкурентні стратегії ; Функціональні маркетингові стратегії (у межах маркетинг-мікс) ; Процес формування й реалізації стратегії підприємства ; Стратегія маркетингу в епоху постмодернізму: культурний контекст
Примірники : всього : Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Вільні : Б.п. №1(1), Б.п. №3(2)
Знайти схожі

14.
Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/Ш 26
Автор(и) : Шарко, Маргарита Василівна, Мєшкова-Кравченко, Наталiя Вiталiївна, Радкевич, Олена Миколаївна
Назва : Економіка підприємства : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Ч. 1 . -стереотип. вид.
Вихідні дані : Хеpсон: Олдi-плюс, 2019
Кільк.характеристики :436 с.: рис., табл.
Колективи : Херсон. нац. техн. ун-т
Примітки : Бібліогр.: с. 430-434 (60 назв)
ISBN, Ціна 978-966-289-017-4:
УДК : 658(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): предприятие--підприємство--економіка підприємства--экономика предприятия--управление--рынок и продукция--ценовая политика--продуктивность--интеллектуальный капитал--инвестиции--экономическая безопасность
Зміст : Теорії та моделі підприємств ; Основи підприємства ; Види підприємств, їх організаційно-правові форми ; Зовнішнє середовище господарювання підприємства ; Структура та управління підприємством ; Ринок і продукція ; Товарна та цінова політика підприємства ; Прогнозування та планування діяльності підприємства ; Обгрунтування виробничої програми підприємства ; Персонал підприємства, продуктивність і оплата праці ; Інтелектуальний капітал ; Основний капітал ; Оборотний капітал ; Інвестиції ; Інноваційна діяльність ; Техніко-технологічна база і виробнича потужність ; Матеріально-технічне забезпечення і виробнича логістика ; Організація операційної діяльності ; Система забезпечення конкурентоспроможності продукції ; Витрати підприємства ; Фінансово-економічні результати суб'єктів господарювання ; Оцінювання ефективності інноваційно-інвестиційної діяльності ; Інтегральна ефективність діяльності підприємства та його конкурентоспроможність ; Сучасні моделі розвитку підприємств ; Трансформація і реструктуризація підприємств ; Оптимізація бізнес-процесів підприємства ; Економічна безпека підприємства
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

15.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.02(075.8)/Г 70
Автор(и) : Городня, Тетяна Анатоліївна, Мойсеєнко, Ірина Павлівна
Назва : Економічна та фінансова діагностика : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. . -2-ге вид., стер.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2020
Кільк.характеристики :282 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. наприкінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-2025-42-2:
УДК : 336.02(075.8) + 338.246(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність підприємства--конкурентоспособность предприятия--интеллектуальный потенциал--інтелектуальний потенціал--кадровый потенциал--кадровий потенціал--економічна безпека--экономическая безопасность--економічна діагностика--экономическая диагностика--фінансова діагностика--финансовая диагностика--фінансовий аналіз--финансовый анализ
Зміст : Методичний апарат та дослідження діагностики ; Діагностика конкурентоспроможності підприємства ; Діагностика конкурентоспроможності продукції підприємства ; Діагностика ринкового потенціалу підприємства ; Діагностика кадрового потенціалу підприємства та персоналу ; Діагностика інтелектуального потенціалу підприємства ; Діагностика майнового комплексу підприємства ; Фінансова діагностика підприємства ; Діагностика економічної безпеки підприємства ; Діагностика кризового процесу на підприємстві
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

16.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(02.064)/М 27
Назва : Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія
Вихідні дані : Київ: Центp учбової літератуpи, 2016
Кільк.характеристики :252 с.
Примітки : Бібліогр.: с. 238-250 (250 назв)
ISBN, Ціна 978-617-673-464-2:
УДК : 339.138(02.064)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність--конкурентоспособность--аграрні підприємства--аграрные предприятия--туристичне підприємство--туристическое предприятие--ресторанне господарство--ресторанное хозяйство--маркетинг--лідерство--лидерство--інтернет-маркетинг--интернет-маркетинг--бенчмаркінговий аналіз--бенчмаркинговый анализ--лобіювання--лоббирование--підприємства рекламної галузі--предприятия рекламной отрасли--торговельно-посередницькі підприємства--торгово-посреднические предприятия--товарні потоки--товарные потоки--логістика--логистика--ризики--риски--товарна інноваційна діяльність--товарная инновационная деятельность--маркетинг персоналу--маркетинг персонала
Зміст : Роль маркетингу у розвитку суспільства ; Маркетингові дослідження - інноваційні підходи ; Маркетинговий менеджмент та проблеми його розвитку ; Маркетингова освіта: досвід та проблеми
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ