Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>IDD=КП1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
Сумець О. М. Оцінка конкурентоспроможності сучасного промислового підприємства/О. М. Сумець, О. Є. Сомова, Є. Ф. Пєліхов. - 2007
2.
Скібіцький О. М. Організація бізнесу. Менеджмент підприємницької діяльності/О. М. Скібіцький, В. В. Матвєєв, Л. І. Скібіцька. - 2011
3.
Управління конкурентоспроможністю підприємства/Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2015
4.
Балабанова Л. В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств/Л. В. Балабанова, В. В. Холод. - 2006
5.
Должанський І. З. Конкурентоспроможність підприємства/І. З. Должанський, Т. О. Загорна. - 2006
6.
Формування механізмів управління якістю та підвищення конкурентоспроможності підприємств/Ун-т ім. А. Нобеля, каф. підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. - 2018
7.
Калініна О. М. Управління конкурентоспроможністю підприємства/О. М. Калініна, І. А. Скачкова, А. В. Кононенко. - 2018
8.
Постол А. А. Розвиток великих аграрних підприємств: механізми та інструментарій/А. А. Постол. - 2018
9.
Управління конкурентоспроможністю бізнесу/Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019
10.
Управління конкурентоспроможністю бізнесу/Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019
11.
Окландер М. А. Маркетингова товарна політика/М. А. Окландер, М. В. Кірносова. - 2019
12.
Конкурентоспроможність підприємства/П. І. Юхименко [та ін.] ; за заг. ред. А. С. Даниленка. - 2020
13.
Стратегічний маркетинг/Я. С. Ларіна [та ін.]. - 2019
14.
Шарко М. В. Економіка підприємства/М. В. Шарко, Н. В. Мєшкова-Кравченко, О. М. Радкевич Ч. 1. - 2019
15.
Городня Т. А. Економічна та фінансова діагностика/Т. А. Городня, І. П. Мойсеєнко. - 2020
16.
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст/за заг. ред. Н. В. Карпенко. - 2016
© Асоціація ЕБНІТ