Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Котлер, Филип$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
65.050.24
К 73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [Текст] = Marketing Essentials / Ф. Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. Пеньковой Е. М. - СПб. : Коpуна : Литера Плюс, 1994. - 698 с. - Библиогр.: с. 670-685. - ISBN 5-87672-003-8
Предм. указ.: с. 688-694
ББК 65.050.24

Кл.слова (ненормовані):
управление -- управління -- исследования -- дослідження -- информация -- інформація -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- сегментирование -- сегментування -- разработка товаров -- розробка товарів -- установление цен -- встановлення цін -- ценообразование -- ціноутворення -- продвижение товаров -- просування товарів -- планирование -- планування -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- контроль -- контроль -- услуги -- послуги
Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер. с англ.\
Пенькова Е. М. \общая ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)22
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)23
Абонемент б. п. №4 (вул. Різдвяна, 19)11


Знайти схожі

2.
65.050.24
К 73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва. - М. : Бизнес-книга : ИМА-Кросс Плюс, 1995. - 699 с. - Библиогр.: с. 670-685. - ISBN 5-89093-001-Х
ББК 65.050.24

Кл.слова (ненормовані):
цели -- цілі -- управление -- управління -- исследования -- дослідження -- информация -- інформація -- среда -- середовище -- потребительские рынки -- споживчий ринок -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- сегментирование -- сегментування -- разработка -- розробка -- товары -- товари -- цены -- ціни -- товародвижение -- товарорух -- торговля -- торгівля -- коммуникации -- комунікації -- стимулирование -- стимулювання -- реклама -- реклама -- ревизии -- ревізії
Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер. с англ.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)22
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)46
Абонемент б. п. №4 (вул. Різдвяна, 19)11


Знайти схожі

3.
65.050.24
К 73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [Текст]. Ч. 1 / Ф. Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М. : Прогресс, 1990. - 250 с. : ил., табл.
ББК 65.050.24

Кл.слова (ненормовані):
агенты по закупкам -- закупки -- рынок -- товары -- маркетинг -- обмен -- сделка -- потребность -- управление маркетингом -- запрос -- сегмент рынка -- организация
Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер. с англ.\
Пенькова, Е. М. \общ. ред. и вступ. ст.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

4.
65.050.24
К 73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [Текст]. Ч. 2 / Ф. Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М. : Прогресс, 1990. - 480 с. : ил., табл.
ББК 65.050.24

Кл.слова (ненормовані):
товар -- массовый маркетинг -- сегментирование рынка -- целевой маркетинг -- рынок -- маркировка -- упаковка товара -- авторское право -- капитальное имущество -- марка -- марочный знак -- услуги -- ценообразование -- монополии
Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер. с англ.\
Пенькова, Е. М. \общ. ред. и вступ. ст.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

5.
65.050.24
К 73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [Текст]. Ч. 3 / Ф. Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М. : Прогресс, 1990. - 736 с. : ил., табл. - Библиогр.: с. 708-723
Им. указ.: с. 724-725. Предм. указ.: с. 726-731
ББК 65.050.24

Кл.слова (ненормовані):
продвижение товаров -- реклама -- стимулирование сбыта -- пропаганда -- личная продажа -- управление сбытом -- стратегия -- планирование -- контроль -- международный маркетинг -- маркетинг услуг -- торговые агенты
Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер. с англ.\
Пенькова, Е. М. \общ. ред. и вступ. ст.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ