Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=659.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   02
   М 34


    Матлина, Слава Григорьевна.
    Привлекательная библиотека, или Что может реклама [Текст] : практ. пособие / С. Г. Матлина. - 2-е изд., пеpеpаб. и доп. - М. : Либерея, 2000. - 127 с. : рис.
УДК
Дод.точки доступу:
Самсонов, С. И. \гл. ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Інформ.-бібліограф. відділ (пр. Московський, 45)11


Знайти схожі

2.
338.487
М 27


   
    Маркетинг турпродукту [Текст] : підручник / Ю. О. Карягін [та ін.] ; за ред.: Г. Б. Муніна, О. О. Гаци. - Київ : Кондор, 2009. - 394 с. - Бібліогр.: с. 371-374. - ISBN 978-966-351-224-2
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- види маркетингової інформації -- виды маркетинговой операции -- маркетингова інформація в туризмі -- маркетинговая информация в туризме -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- типи поведінки споживачів -- типы поведения потребителей -- туроператор як посередник -- туроператор как посредник -- реклама туристичного продукту -- реклама туристического продукта -- франчайзинг -- комерційні концесії -- комерческие концесии -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Дод.точки доступу:
Карягін, Ю. О.
Тимошенко, З. І.
Демура, Т. О.
Мунін, Г. Б.
Мунін, Г. Б. \за ред.\
Гаца, О. О. \за ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

3.
338.487
М 90


    Мунін, Георгій Благоєвич.
    Маркетинг туризму: економіко-організаційні аспекти [Текст] : підручник / Г. Б. Мунін, В. О. Лук'янов, В. В. Гарагонич ; під заг. ред. В. О. Лук'янова. - Київ : Кондор, 2011. - 430 с. - Бібліогр.: с. 425-429. - ISBN 978-966-351-305-8
УДК

Кл.слова (ненормовані):
основи маркетингових досліджень -- основы маркетинговых исследований -- маркетингова інформація в туризмі -- маркетинговая информация в туризме -- дослідження поведінки споживача -- исследования поведения потребителя -- сегментація туристичного ринку -- сегментация туристического рынка -- диференціація туристичного продукту -- дифференциация туристского продукта -- позиціонування туристичного продукту -- позиционирование туристского продукта -- маркетингові комунікації в туризмі -- маркетинговые коммуникации в туризме -- стратегія маркетингу туризму -- стратегия маркетинга туризма
Дод.точки доступу:
Лук'янов, Володимир Олександрович
Гарагонич, Василь Васильович
Лук'янов, Володимир Олександрович \під заг. ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ