Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=338.486(075.8)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   338.486(075.8)
   Е 45


   
    Економіка туризму [Текст] : підручник / М. П. Мальська [та ін.] ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Київ : Центp учбової літератуpи, 2020. - 544 с. - Бібліогр.: с. 531-538 (114 назв). - ISBN 978-617-673-225-9
    Зміст:
Основи економіки туризму
Економіка підприємницької діяльності в туризмі
Економічне планування діяльності підприємств туристичної індустрії
Маркетингова діяльність туристичних підприємств
Економічний аналіз діяльності туристичних компаній
Інвестиції в економіці туризму
Регіональна економіка туризму
Державне регулювання економіки туризму
УДК

Кл.слова (ненормовані):
туризм -- економіка туризму -- экономика туризма -- туристичні ресурси -- туристические ресурсы -- туристична інфраструктура -- туристическая инфраструктура -- туристична індустрія -- туристическая индустрия
Дод.точки доступу:
Мальська, М. П.
Рутинський, М. Й.
Білоус, С. В.
Мандюк, Н. Л.
Львів. нац. ун-т ім. І. Франка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.
   338.486(075.8)
   Т 54


    Ткаченко, Оксана Володимирівна.
    Основи психології та етикет професійного спілкування в туризмі [Текст] : навч. посіб. / О. В. Ткаченко, З. П. Зелінська ; Держ. проф. навч. закл. "Регіон. центр проф. освіти ресторан.-готел., комунал. госп-ва, торгівлі та дизайну". - Харків : Світ Книг, 2020. - 201 с. - Бібліогр.: с. 199-200 (19 назв). - ISBN 978-966-2678-65-9
    Зміст:
Соціально-психологічні особливості туристичної діяльності
Типологія особистості
Імідж
Структура спілкування
Професійний етикет - основний елемент професійної стратегії працівника індустрії гостинності
Природа конфлікту
УДК

Кл.слова (ненормовані):
туризм -- туристична інфраструктура -- туристическая индустрия -- психологія працівника -- психология работника -- професійний етикет -- профессиональный этикет -- ділова етика -- деловая этика -- професійне спілкування -- профессиональное общение
Дод.точки доступу:
Зелінська, Зоя Пилипівна
Держ. проф. навч. закл. "Регіон. центр проф. освіти ресторан.-готел., комунал. госп-ва, торгівлі та дизайну"
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)55


Знайти схожі

3.
   338.486(075.8)
   К 71


    Король, Олександр Дмитрович.
    Основи туристського маркетингу [Текст] : навч. посібник / О. Д. Король ; Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : ЧНУ, 2021. - 140 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 140. - ISBN 978-966-423-676-5
УДК

Кл.слова (ненормовані):
туристический маркетинг -- туристські потреби -- туристские нужды -- туристський попит -- туристский спрос -- туристський ринок -- туристский рынок -- турпродукт -- просування турпродукту
Дод.точки доступу:
Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

4.
   338.486(075.8)
   О-58


    Онищук, Наталія.
    Стратегічний маркетинг в туризмі [Текст] : навч. посібник / Н. Онищук, І. Мазуркевич ; Держ. торг.-екон. ун-т, Вінниц. торг.-екон. ін-т. - Вінниця : Вид-во ВТЕІ ДТЕУ, 2023. - 258 с. : табл. - Бібліогр.: с. 250-255. - ISBN 978-966-918-065-0
    Зміст:
Поняття стратегічного маркетингу в туризмі
Формування маркетингової стратегії туристичних підприємств
Аналіз, оцінювання, моніторинг та прогнозування маркетингового середовища
Стратегічні ресурси туристичних підприємств
Маркетингова стратегічна сегментація
Маркетингові конкурентні стратегії
Маркетингові стратегії розвитку туристичного підприємства
Матричний аналіз управління бізнес-портфелем туристичного підприємства
УДК

Кл.слова (ненормовані):
туристичні підприємства -- туристические предприятия -- стратегічний менеджмент -- стратегический менеджмент -- маркетинг
Дод.точки доступу:
Мазуркевич, Ірина
Держ. торг.-екон. ун-т
Вінниц. торг.-екон. ін-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ