Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=якість послуг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
   621.311
   Т 78


    Трунова, Ірина Михайлівна.
    Якість послуг з електропостачання споживачів [Текст] : монографія / І. М. Трунова, О. О. Мірошник ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : ФОП Панов А. М., 2018. - 178 с. : мал., табл. - Бібліогр.: с. 170-178. - ISBN 978-617-7541-55-3
УДК

Кл.слова (ненормовані):
управління якістю -- управление качеством -- показники -- показатели -- якість послуг -- качество услуг -- вимоги -- требования -- нормативні документи -- нормативные документы -- державний контроль -- государственный контроль -- надійність електропостачання -- надежность электроснабжения -- електрична енергія -- электрическая энергия -- відшкодування збитків -- возмещение убытков -- стимулювання споживача -- стимулирование потребителя -- RAB-регулювання -- RAB-регулирование
Дод.точки доступу:
Мірошник, Олександр Володимирович
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент б. п. №4 (вул. Різдвяна, 19)44


Знайти схожі

2.
   658.562(043.2)
   Ф 79


   
    Формування механізмів управління якістю та підвищення конкурентоспроможності підприємств [Текст] : тези доп. : 9-та Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених та студ. (м. Дніпро; 22 берез. 2018 р.) / Ун-т ім. А. Нобеля, каф. підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. - Дніпро : Вид- во ун-ту ім. А. Нобеля, 2018. - 300 с. : рис. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-966-434-418-7
До 25-річчя Ун-ту ім. А. Нобеля та 20-річчя каф. підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
УДК

Кл.слова (ненормовані):
якість товарів -- качество товаров -- безпечність товарів -- безопасность товаров -- якість послуг -- качество услуг -- конкурентоспроможність продукції -- конкурентоспособность продукции -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия
Дод.точки доступу:
Ун-т ім. А. Нобеля. каф. підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

3.


   
    Професійна етика та етикет у готельно-ресторанному бізнесі [Електронний ресурс] : метод. вказ. до самост. вивч. дисц. студ. спец. 241 Готельно-ресторанна справа / Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі ; авт.-уклад.: Л. П. Малюк, Л. М. Варипаєва. - Харків : [б. в.], 2018. - 51 с.

Кл.слова (ненормовані):
професійна етика -- профессиональная этика -- етикет -- этикет -- готельно-ресторанний бізнес -- гостинично-ресторанный бизнес -- якість послуг -- качество услуг
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Малюк, Людмила Петрівна \авт.-уклад.\
Варипаєва, Людмила Миронівна \авт.-уклад.\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі


Знайти схожі

4.


    Давидова, Оксана Юріївна.
    Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві [Електронний ресурс] : підручник / О. Ю. Давидова ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2018. - 488 с. - Бібліогр.: с. 482-487 (88 назв)
    Зміст:
Якість і конкурентоспроможність: поняття й методичні підходи до оцінювання
Організаційно-методичні принципи забезпечення якості й управління якістю продукції та послуг у готельноресторанному господарстві
Процеси системи управління якістю продукції та послуг у готельноресторанному господарстві

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- управління якістю -- управление качеством -- організаційно-економічний розвиток -- организационно-экономическое развитие -- готельно-ресторанне господарство -- гостинично-ресторанное хозяйство -- якість послуг -- качество услуг
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі


Знайти схожі

5.


    Скирда, Олена Євгеніївна.
    Управління якістю послуг [Електронний ресурс] : візуал. супроводження курсу для студ. спец. 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність освітній ступінь бакалавр / О. Є. Скирда ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2020. - 27 с.

Кл.слова (ненормовані):
якість послуг -- качество услуг -- управління -- управление -- характеристики послуг -- характеристики услуг -- системи управління якістю -- системы управления качеством -- туристичні послуги -- туристические услуги -- оцінка якості послуг -- оценка качества услуг
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ