Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=фіджитал маркетингу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Проскурніна, Надія Вікторівна.
    Маркетингова діяльність підприємств роздрібної торгівлі: теорія, методологія та практика цифрової трансформації [Електронний ресурс] : монографія / Н. В. Проскурніна ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2020. - 357 с. - Бібліогр.: с. 303-356

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- підприємства роздрібної торгівлі -- предприятия розничной торговли -- трансформація -- трансформация -- цифровізація -- цифровизация -- зовнішнє середовище -- внешняя среда -- фіджитал маркетингу -- фиджитал маркетинга -- генезис
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ