Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=товаропросування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   339.138(075.8)
   Л 61


    Липчук, Василь Васильович.
    Маркетинг: основи теорії та практики [Текст] : навч. посібник / В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бутіль ; за ред. В. В. Липчука. - 2-ге вид., доп. і випр. - Львів : Новий свiт-2000 : Магнолія плюс, 2003. - 280 с. : iл., табл. - Бібліогр.: с. 285-286 . - ISBN 966-8340-01-9
Термін. слов.: с. 281-284
УДК

Кл.слова (ненормовані):
товар -- цінова політика -- ценовая политика -- товаропросування -- товародвижения -- торговельна інфраструктура -- торговая инфраструктура -- комунікації -- коммуникации -- дослідження -- исследования -- сегментація -- сегментация -- ринок -- рынок -- планування -- планирование -- конкуренція -- конкуренция
Дод.точки доступу:
Дудяк, Роман Петрович
Бутіль, Світлана Ярославівна
Липчук, Василь Васильович \за ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.


   
    Стратегії та технології професійних продажів в агробізнесі [Електронний ресурс] : метод. вказ. до самост. вивч. дисц. здобувачами рівня вищ. освіти першого (бакалавр.) ден. та заоч. форми навч. спец.: 101 Екологія, 208 Агроінженерія, 201 Агрономія / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад.: В. В. Антощенкова, Т. А. Бабан. - Харків : [б. в.], 2021. - 50 с.

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- сучасна концепція -- современная концепция -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- стратегії маркетингу -- стратегии маркетинга -- професійні продажі -- профессиональные продажи -- агробізнес -- агробизнес -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- товаропросування -- продвижение товара
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Антощенкова, Віталіна Володимирівна \авт.-уклад.\
Бабан, Тетяна Олександрівна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ