Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=стратегии распределения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   339.138(075.8)
   С 83


   
    Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Я. С. Ларіна [та ін.]. - Хеpсон : Олдi-плюс, 2019. - 364 с. : рис., табл. - Бібліогр. наприкінці розд. - ISBN 978-966-289-296-3
    Зміст:
Сутність і сфера стратегічного маркетингу
Структура системи стратегічного маркетингу. Аналіз маркетингового середовища
Стратегічна сегментація ринку
Маркетингові стратегії диференціації та позиціонування товару та ринку
Маркетингові стратегії зростання
Управління портфелем бізнесу у стратегічному маркетингу
Визначення конкурентних переваг підприємства на ринку
Маркетингові конкурентні стратегії
Функціональні маркетингові стратегії (у межах маркетинг-мікс)
Процес формування й реалізації стратегії підприємства
Стратегія маркетингу в епоху постмодернізму: культурний контекст
УДК

Кл.слова (ненормовані):
STR-маркетинг -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- позіціонування -- позиционирование -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговые конкурентные стратегии -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегії розподілу -- стратегии распределения -- маркетинг взаємовідносин -- маркетинг взаимоотношений -- комунікації з клієнтами -- коммуникации с клиентами
Дод.точки доступу:
Ларіна, Ярослава Степанівна
Бабічева, Олена Іванівна
Романова, Лідія Василівна
Антофій, Наталія Миколаївна
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ