Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сегментування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
65.050.24
К 73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [Текст] = Marketing Essentials / Ф. Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. Пеньковой Е. М. - СПб. : Коpуна : Литера Плюс, 1994. - 698 с. - Библиогр.: с. 670-685. - ISBN 5-87672-003-8
Предм. указ.: с. 688-694
ББК 65.050.24

Кл.слова (ненормовані):
управление -- управління -- исследования -- дослідження -- информация -- інформація -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- сегментирование -- сегментування -- разработка товаров -- розробка товарів -- установление цен -- встановлення цін -- ценообразование -- ціноутворення -- продвижение товаров -- просування товарів -- планирование -- планування -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- контроль -- контроль -- услуги -- послуги
Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер. с англ.\
Пенькова Е. М. \общая ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)22
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)23
Абонемент б. п. №4 (вул. Різдвяна, 19)11


Знайти схожі

2.
65.050.24
К 73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва. - М. : Бизнес-книга : ИМА-Кросс Плюс, 1995. - 699 с. - Библиогр.: с. 670-685. - ISBN 5-89093-001-Х
ББК 65.050.24

Кл.слова (ненормовані):
цели -- цілі -- управление -- управління -- исследования -- дослідження -- информация -- інформація -- среда -- середовище -- потребительские рынки -- споживчий ринок -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- сегментирование -- сегментування -- разработка -- розробка -- товары -- товари -- цены -- ціни -- товародвижение -- товарорух -- торговля -- торгівля -- коммуникации -- комунікації -- стимулирование -- стимулювання -- реклама -- реклама -- ревизии -- ревізії
Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер. с англ.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)22
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)46
Абонемент б. п. №4 (вул. Різдвяна, 19)11


Знайти схожі

3.
339.138(072)
M 29


   
    Marketing [Text] : метод. вказ. для самост. вивч. дисц. та до провед. практ. занять для студ. ден. та заоч. форм навч. першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти спец. 075 "Маркетинг". Part 1 / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. А. І. Пасічник. - Харків : ХНТУСГ, 2020. - 17 с.
Переклад назви: Маркетинг
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- сегментирование -- сегментування -- продвижение товаров -- просування товарів -- торговый маркетинг -- торговий маркетинг -- организация торговли -- організація торгівлі -- торговый потенциал -- торгівельний потенціал -- продажа -- продаж -- культура маркетинга -- культура маркетингу
Дод.точки доступу:
Пасічник, Аліна Ігорівна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №2 (вул. Мироносицька, 92)22


Знайти схожі

4.
339.138(072)
M 29


   
    Marketing [Text] : метод. вказ. для самост. вивч. дисц. та до провед. практ. занять для студ. ден. та заоч. форм навч. першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти спец. 075 "Маркетинг". Part 2 / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. А. І. Пасічник. - Харків : ХНТУСГ, 2020. - 19 с.
Переклад назви: Маркетинг
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- сегментирование -- сегментування -- продвижение товаров -- просування товарів -- торговый маркетинг -- торговий маркетинг -- организация торговли -- організація торгівлі -- торговый потенциал -- торгівельний потенціал -- продажа -- продаж -- культура маркетинга -- культура маркетингу
Дод.точки доступу:
Пасічник, Аліна Ігорівна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №2 (вул. Мироносицька, 92)22


Знайти схожі

5.
   339.138(075.8)
   Ч-46


    Череп, А. В.
    Основи маркетингу [Текст] : навч. посібник / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т". - Київ : Кондор, 2018. - 226 с. - Бібліогр. наприкінці розд. - ISBN 978-966-2781-58-8
    Зміст:
Сутність, основні елементи та види маркетингу
Маркетингова інформація та маркетингові дослідження
Цільовий маркетинг: сегментування та вибір цільових ринків, позиціювання, конкуренція
Маркетингова товарна політика
Маркетингова цінова політика
Маркетингова політика комунікацій
Маркетингова політика розподілу (дистрибуції)
Стратегічний маркетинг
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- цільовий ринок -- целевой рынок -- позиціювання -- позиционирование -- конкуренція -- конкуренция -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- збут -- сбыт -- дистрибуція -- дистрибуция -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Дод.точки доступу:
Богма, О. С.
Череп, О. Г.
Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т"
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

6.


    Пахуча, Еліна Вікторівна.
    Маркетинг [Електронний ресурс] : практикум для здобувачів першого(бакалавр.) рівня спец.: 051 Економіка, 073 Менеджмент, 075 Маркетинг, 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, 242 Туризм, 281 Публічне управління та адміністрування, 071 Облік і оподаткування, 072 Фінанси, банківська справа та страхування / Е. В. Пахуча, Р. М. Шелудько, Т. Ю. Білоусько ; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. - Харків : [б. в.], 2020. - 194 с. - Бібліогр.: с. 190-193
    Зміст:
Сутність та основної концепції маркетингу
Маркетингове середовище підприємства та види маркетингу
Маркетингові дослідження та маркетингова інформація
Маркетингова товарна політика
Сегментування ринку, вибір цільового ринку та позиціювання
Маркетингова цінова політика
Маркетингова політика розподілу
Основи маркетингової політики комунікації
Маркетингові комунікаційні інструменти

Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Шелудько, Руслан Миколайович
Білоусько, Таміла Юріївна
Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ