Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сегментація ринку<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
   339.138(075)
   М 27


   
    Маркетинг [Текст] : учебник / под ред. А. Н. Романова. - M. : Банки и биpжи : ЮНИТИ, 1996. - 558 с. - Библиогр.: с. 541-545. - ISBN 5-85173-003-Х
УДК

Кл.слова (ненормовані):
основы -- основи -- методология -- методологія -- рынок -- ринок -- международная кодификация -- міжнародна кодифікація -- функции -- функції -- система -- система -- исследование -- дослідження -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- товарная политика -- товарна політика -- реализация -- реалізація -- ценообразование -- ціноутворення
Дод.точки доступу:
Романов, Анатолий Николаевич \под ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.
65.37я73
О-75


   
    Основи маркетингу [Текст] : метод. забезпечення для провед. практ. занять студ. ОКР "бакалавр" Навч.-наук. ін-ту тех. сервісу за напрямом підгот. 070101"Транспортні технології" / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. Т. М. Квятко. - Харків : ХНТУСГ, 2013. - 44 с.
ББК 65.37я73

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркектинговая деятельность -- методи дослідження -- методы исследования -- товарні ринки -- товарные рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- сервісне обслуговування -- сервисное обслуживание -- транспортні послуги -- транспортные услуги -- цінова політика -- ценовая политика -- планування -- планирование -- підприємства транспорту -- предприятия транспорта
Дод.точки доступу:
Квятко, Тетяна Миколаївна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)1010
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

3.
   338.48(075.8)
   М 21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Основи маркетингу у туризмі [Текст] : підручник / М. П. Мальська, Н. Л. Мандюк ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Київ : Центp учбової літератуpи, 2017. - 336 с. - Бібліогр.: с. 330-334 (75 назв). - ISBN 978-617-673-469-7
УДК

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- экономика туризма -- маркетинг туризму -- маркетинг туризма -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетинговий аудит -- маркетинговый аудит
Дод.точки доступу:
Мандюк, Назарій Любомирович
Львів. нац. ун-т ім. І. Франка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

4.
   339.1.02(075.8)
   О-50


    Окландер, Михайло Анатолійович.
    Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посіб. / М. А. Окландер, М. В. Кірносова ; Одес. нац. політехн. ун-т. - Київ : Центp учбової літератуpи, 2019. - 208 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 204-207 (63 назви). - ISBN 978-611-01-1026-6
    Зміст:
Сутність, зміст і завдання товарної політики підприємства
Товари і послуги в маркетинговій діяльності
Якість продукції та методи її оцінювання
Конкурентоспроможність товару та її показники
Ринок товарів і послуг
Цільовий ринок товару і методика його вибору
Організація управління продуктом
Життєвий цикл товару
Планування нового продукту і розроблення товару
Призначення та види ідентифікування продукції
Упаковка в системі планування продукту
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- товарная политика -- товарна політика -- товар -- качество продукции -- якість продукції -- конкурентоспособность -- конкурентоспроможність -- товарные рынки -- товарні ринки -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- жизненный цикл товара -- життєвий цикл товару -- стандартизация продукции -- стандартизація продукції -- сертификация продукции -- сертифікація продукції -- идентификации продукции -- ідентифікація продукції -- маркировка -- маркування -- упаковка -- пакування
Дод.точки доступу:
Кірносова, Марина Василівна
Одес. нац. політехн. ун-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

5.
   339.138(075.8)
   С 83


   
    Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Я. С. Ларіна [та ін.]. - Хеpсон : Олдi-плюс, 2019. - 364 с. : рис., табл. - Бібліогр. наприкінці розд. - ISBN 978-966-289-296-3
    Зміст:
Сутність і сфера стратегічного маркетингу
Структура системи стратегічного маркетингу. Аналіз маркетингового середовища
Стратегічна сегментація ринку
Маркетингові стратегії диференціації та позиціонування товару та ринку
Маркетингові стратегії зростання
Управління портфелем бізнесу у стратегічному маркетингу
Визначення конкурентних переваг підприємства на ринку
Маркетингові конкурентні стратегії
Функціональні маркетингові стратегії (у межах маркетинг-мікс)
Процес формування й реалізації стратегії підприємства
Стратегія маркетингу в епоху постмодернізму: культурний контекст
УДК

Кл.слова (ненормовані):
STR-маркетинг -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- позіціонування -- позиционирование -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговые конкурентные стратегии -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегії розподілу -- стратегии распределения -- маркетинг взаємовідносин -- маркетинг взаимоотношений -- комунікації з клієнтами -- коммуникации с клиентами
Дод.точки доступу:
Ларіна, Ярослава Степанівна
Бабічева, Олена Іванівна
Романова, Лідія Василівна
Антофій, Наталія Миколаївна
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

6.


   
    Стратегії та технології професійних продажів в агробізнесі [Електронний ресурс] : метод. вказ. до самост. вивч. дисц. здобувачами рівня вищ. освіти першого (бакалавр.) ден. та заоч. форми навч. спец.: 101 Екологія, 208 Агроінженерія, 201 Агрономія / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад.: В. В. Антощенкова, Т. А. Бабан. - Харків : [б. в.], 2021. - 50 с.

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- сучасна концепція -- современная концепция -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- стратегії маркетингу -- стратегии маркетинга -- професійні продажі -- профессиональные продажи -- агробізнес -- агробизнес -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- товаропросування -- продвижение товара
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Антощенкова, Віталіна Володимирівна \авт.-уклад.\
Бабан, Тетяна Олександрівна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка


Знайти схожі

7.


   
    Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : метод. вказ. для самост. роботи для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. Т. М. Квятко. - Харків : [б. в.], 2021. - 54 с.

Кл.слова (ненормовані):
споживач -- потребитель -- цільовий ринок -- целевой рынок -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- маркетингові програми -- маркетинговые программы
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Квятко, Тетяна Миколаївна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка


Знайти схожі

8.


    Афанасьєва, Оксана Пилипівна.
    Маркетинг в ресторанному господарстві [Електронний ресурс] : навч.-метод. посібник / О. П. Афанасьєва, О. В. Жегус, М. В. Михайлова ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2016. - 182 с.

Кл.слова (ненормовані):
харчування -- питание -- мікросередовище -- микросреда -- поведінки споживачів -- поведения потребителей -- покупки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- життєвий цикл -- жизненный цикл -- канали збуту -- каналы сбыта -- франчайзинг
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Жегус, Олена Валентинівна
Михайлова, Марія Володимірівна
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ