Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=потребитель<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
65.01
Д 12


    Дабагян, Арег Вагаршакович.
    Теория и модели экономических и социально-политических волн [Текст] = Theory and models of economic and social-political waves / А. В. Дабагян. - Харьков : Интехпpом, 2000. - 598 с. - ISBN 966-593-122-9
    Зміст:
Теория и модели экономических и социально-политических волн
Человек - потребитель материальных и духовных благ
Последняя длинная волна
Катастрофа
Моделирование экономических и социально-политических волн
Модели производственных процессов
Моделирование систем (статический режим)
Динамика коротковолновых процессов производства
Моделирование человека, участвующего в экономическом процессе
Моделирование человека, работающего в коллективе
Модель социально-политических процессов, вызванных развитием научно-технического прогресса
Моделирование некоторых экономических факторов, влияющих на формирование и протекание волновых процессов (оптимальная процедура составления бюджета)
ББК 65.01

Кл.слова (ненормовані):
экономические процессы -- економічні процесси -- социально-политические процессы -- соціально-політичні процесси -- агрессивность -- агресивність -- альтруизм -- альтруїзм -- потребители благ -- споживачі благ -- процессы в обществе -- процеси в суспільстві -- призводство -- виробництво -- рыночные процессы -- ринкові процеси -- статистический режим -- статистичний режим -- процессы производства -- процесси виробництва -- экономические волны -- економічні хвилі
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

2.
   330.101.542(075.8)
   З-15


    Задоя, Анатолій Олександрович.
    Мікроекономіка [Текст] : курс лекц. та вправи : навч. посібник / А. О. Задоя. - Київ : Знання, 2001. - 210 с. - Бібліогр.: с. 211
УДК

Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- споживач -- потребитель -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- попит -- спрос -- виробник -- производитель -- ринок товарів -- рынок товаров -- конкуренція -- конкуренция -- монопольний ринок -- монопольный рынок -- фактори виробництва -- фактор производства -- ціноутворення -- ценообразование -- рівновага -- равновесие
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)44


Знайти схожі

3.
   339.138
   Б 25


    Баркан, Давид Иосифович.
    Маркетинг для всех [Текст] : беседы для начинающих / Д. И. Баркан. - Спб. : Культ-инфоpм-пpесс : Человек, 1991. - 255 с. - ISBN 5-8392-0002-6
УДК

Кл.слова (ненормовані):
потребитель -- товар -- рынок -- сбыт -- реклама -- сервис -- исследования маркетинга
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

4.
65я73
Э 40


   
    Экономика [Текст] : учеб. пособие / Э. А. Кузнецов [и др.] ; под ред. Э. .А. Кузнецова. - 4-е изд., стер. - Харьков : Одиссей, 2008. - 511 с. : ил. - ISBN 966-633-469-0
ББК 65я73

Кл.слова (ненормовані):
предмет -- экономическая -- наука -- потребности -- потребитель -- закономерности -- поведение -- рыночная -- инфраструктура -- предприятие -- предпринимательство -- национальная -- мировая -- экономика
Дод.точки доступу:
Кузнецов, Э. А.
Коваленко, С. Н.
Волошина, В. В.
Столбуненко, Н. Н.
Орлова, Н. В.
Олесевич, Л. П.
Лаюк, Н. С.
Рудинская, Е. В.
Захарченко, В. И.
Дюков, В. П.
Мазур, Е. Е.
Рыбаков, И. В.
Кусик, Н. Л.
Левинтова, С. Г.
Кузнецов, Э.А. \под ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11
Б.п. №611


Знайти схожі

5.
   339.138(075.8)
   М 26


   
    Маркетинг для бакалаврів [Текст] : навч. посібник / І. М. Буднікевич [та ін.] ; за ред. І. М. Буднікевич ; Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : ЧНУ, 2018. - 396 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 392-395 (103 назви). - ISBN 978-966-423-458-7
УДК

Кл.слова (ненормовані):
принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- цілі маркетингу -- цели маркетинга -- завдання маркетингу -- задача маркетинга -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова комунікаційна політика -- маркетинговая коммуникационная политика -- споживач -- потребитель -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- організація маркетингової діяльності -- организация маркетинговой деятельностью -- торговельний маркетинг -- торговый маркетинг -- маркетинг промислових підприємств -- маркетинг промышленных предприятий -- маркетинг агробізнесу -- маркетинг агробизнеса -- маркетинг у туризмі -- маркетинг в туризме -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг
Дод.точки доступу:
Буднікевич, І. М.
Вардеванян, В. А.
Кифяк, О. В.
Крупенна, І. А.
Черданцева, І. Г.
Бабух, І. Б.
Буднікевич, І. М. \за ред.\
Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

6.
   65.9 (7СПО)
   С 97


    Сэндидж, Чарльз.
    Реклама: теория и практика [Текст] = Advertising Theory and Practice / Ч. Сэндидж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл ; пер. с англ. В. Б. Бобров ; ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев, Е. М. Пенькова. - М. : Прогресс, 1989. - 630 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 591-597. - ISBN 5-01-001066-6
Слов.: с. 598-619. Указ. имен: с. 620-622. Предм. указ.: с. 623-627
ББК 65.9 (7СПО)

Кл.слова (ненормовані):
види реклами -- виды рекламы -- споживач -- потребитель -- засоби реклами -- средства рекламы -- бюджет реклами -- бюджет рекламы -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность
Дод.точки доступу:
Фрайбургер, Вернон
Ротцолл, Ким
Бобров, В. Б. \пер. с англ.\
Радынова, О. Г. \ред.\
Куколев, Ю. И. \ред.\
Пенькова, Е. М. \ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

7.


   
    Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : метод. вказ. для самост. роботи для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. Т. М. Квятко. - Харків : [б. в.], 2021. - 54 с.

Кл.слова (ненормовані):
споживач -- потребитель -- цільовий ринок -- целевой рынок -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- маркетингові програми -- маркетинговые программы
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Квятко, Тетяна Миколаївна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка


Знайти схожі

8.


   
    Соціально-етичний маркетинг [Електронний ресурс] : метод. вказ. до проведення практ. занять для студ. першого (бакалавр.) рівня вищ освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. І. А. Романюк. - Харків : [б. в.], 2020. - 48 с.

Кл.слова (ненормовані):
соціальна сфера -- социальная сфера -- товари суспільного споживання -- товары общественного потребления -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- споживач -- потребитель
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Романюк, Ірина Анатоліївна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка


Знайти схожі

9.
   339.138(075.8)
   К 79


    Кошкалда, Ірина Віталіївна.
    Маркетингові дослідження [Текст] : навч. посібник / І. В. Кошкалда ; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. - Харкiв : Вид-во ХНАУ, 2007. - 158, [1] с. - Бібліогр.: с. 156-158 (37 назв.)
    Зміст:
Маркетингові дослідження в структурі маркетингу
Система маркетингових досліджень
Сутність, організація та структура маркетингової інформації
Програмування й організація маркетингового дослідження
Класифікація методів маркетингового дослідження. Аналіз документів і спостереження.
Опитування в маркетинговому дослідженні
Експеримент в маркетингових дослідженнях
Спеціальні маркетингові дослідні методики
Дослідження ринку, товару, споживача
Система формування попиту і стимулювання збуту
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- конкуренти -- конкуренты -- ринок -- рынок -- товар -- споживач -- потребитель
Анотація: Розкриваються аспекти організації та проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у господарській діяльності. Розглядаються основні методи маркетингових досліджень та їх організація. Акцептується увага на дослідженні середовища маркетингу, конкурентів, ринку, товару, споживача, фірми.
Дод.точки доступу:
Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Б.п. №611


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ