Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=покупательское поведение<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
65.050.24
К 73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [Текст] = Marketing Essentials / Ф. Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. Пеньковой Е. М. - СПб. : Коpуна : Литера Плюс, 1994. - 698 с. - Библиогр.: с. 670-685. - ISBN 5-87672-003-8
Предм. указ.: с. 688-694
ББК 65.050.24

Кл.слова (ненормовані):
управление -- управління -- исследования -- дослідження -- информация -- інформація -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- сегментирование -- сегментування -- разработка товаров -- розробка товарів -- установление цен -- встановлення цін -- ценообразование -- ціноутворення -- продвижение товаров -- просування товарів -- планирование -- планування -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- контроль -- контроль -- услуги -- послуги
Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер. с англ.\
Пенькова Е. М. \общая ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)22
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)23
Абонемент б. п. №4 (вул. Різдвяна, 19)11


Знайти схожі

2.
65.050.24
К 73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва. - М. : Бизнес-книга : ИМА-Кросс Плюс, 1995. - 699 с. - Библиогр.: с. 670-685. - ISBN 5-89093-001-Х
ББК 65.050.24

Кл.слова (ненормовані):
цели -- цілі -- управление -- управління -- исследования -- дослідження -- информация -- інформація -- среда -- середовище -- потребительские рынки -- споживчий ринок -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- сегментирование -- сегментування -- разработка -- розробка -- товары -- товари -- цены -- ціни -- товародвижение -- товарорух -- торговля -- торгівля -- коммуникации -- комунікації -- стимулирование -- стимулювання -- реклама -- реклама -- ревизии -- ревізії
Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер. с англ.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)22
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)46
Абонемент б. п. №4 (вул. Різдвяна, 19)11


Знайти схожі

3.
339.138(072)
M 29


   
    Marketing [Text] : метод. вказ. для самост. вивч. дисц. та до провед. практ. занять для студ. ден. та заоч. форм навч. першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти спец. 075 "Маркетинг". Part 1 / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. А. І. Пасічник. - Харків : ХНТУСГ, 2020. - 17 с.
Переклад назви: Маркетинг
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- сегментирование -- сегментування -- продвижение товаров -- просування товарів -- торговый маркетинг -- торговий маркетинг -- организация торговли -- організація торгівлі -- торговый потенциал -- торгівельний потенціал -- продажа -- продаж -- культура маркетинга -- культура маркетингу
Дод.точки доступу:
Пасічник, Аліна Ігорівна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №2 (вул. Мироносицька, 92)22


Знайти схожі

4.
339.138(072)
M 29


   
    Marketing [Text] : метод. вказ. для самост. вивч. дисц. та до провед. практ. занять для студ. ден. та заоч. форм навч. першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти спец. 075 "Маркетинг". Part 2 / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. А. І. Пасічник. - Харків : ХНТУСГ, 2020. - 19 с.
Переклад назви: Маркетинг
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- сегментирование -- сегментування -- продвижение товаров -- просування товарів -- торговый маркетинг -- торговий маркетинг -- организация торговли -- організація торгівлі -- торговый потенциал -- торгівельний потенціал -- продажа -- продаж -- культура маркетинга -- культура маркетингу
Дод.точки доступу:
Пасічник, Аліна Ігорівна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №2 (вул. Мироносицька, 92)22


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ