Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=поведение потребителя<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
   330.101.542(075.8)
   Н 92


    Нуреев, Рустам Махмутович.
    Курс микроэкономики [Текст] : учеб. для вузов / Р. Н. Нуреев. - М. : НОРМА : ИНФРА-М, 1999. - 560 с. - ISBN 5-89123-183-2
УДК

Кл.слова (ненормовані):
экономическая теория -- економічна теорія -- потребности -- потреби -- ресурсы -- ресурси -- выбор -- вибір -- экономические системы -- економічні системи -- рыночная система -- ринкова система -- спрос -- попит -- предложение -- пропозиція -- поведение потребителя -- поведінка споживача -- производства -- виробництва -- фирма -- фірма -- конкуренция -- конкуренція -- монополия -- монополія -- рыночные структуры -- ринкові структури -- антимонопольное законодательство -- антимонопольне законодавство -- олигополия -- олігополія -- рынок труда -- ринок праці -- распределение доходов -- розподіл прибутків -- заработная плата -- заробітня плата -- рынки капитала -- ринок капітала -- рынок земли -- ринок землі -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- экономическая рента -- економічна рента -- экономика информации -- економіка інформації -- риск -- ризик -- рыночное хозяйство -- ринкове господарство -- теорема Коуза -- теорема Коуза -- теория общественного выбора -- теорія суспільного вибору -- конституционная экономика -- конституційна економіка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

2.
   330.101.542(075.8)
   З-15


    Задоя, Анатолій Олександрович.
    Мікроекономіка [Текст] : курс лекц. та вправи : навч. посібник / А. О. Задоя. - Київ : Знання, 2001. - 210 с. - Бібліогр.: с. 211
УДК

Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- споживач -- потребитель -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- попит -- спрос -- виробник -- производитель -- ринок товарів -- рынок товаров -- конкуренція -- конкуренция -- монопольний ринок -- монопольный рынок -- фактори виробництва -- фактор производства -- ціноутворення -- ценообразование -- рівновага -- равновесие
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)44


Знайти схожі

3.
   339.138(075.8)
   З-98


    Зюкова, І. О.
    Технології маркетингових досліджень [Текст] : навч. посіб. / І. О. Зюкова ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана", Криворіз. екон. ін-т. - Львів : Магнолія 2006, 2020. - 386 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 379-385 (96 назв). - ISBN 978-617-574-010-1
    Зміст:
Система маркетингових досліджень
Маркетингова інформація
Організація роботи із постачальниками маркетигової інформації
Структура та процес маркетингових досліджень
Методи збирання первинної інформації
Спеціальні дослідницькі техніки
Визначення місткості ринку та його сегментів
Дослідження кон'юктури ринку
Прогнозні дослідження збуту
Дослідження конкурентного середовища та конкурентів
Дослідження поведінки споживачів
Маркетингові дослідження підприємства
Маркетингові дослідження брендів
Маркетингові дослідження у сфері послуг
Програмні продукти в маркетингових дослідженнях
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговая информация -- маркетингова інформация -- первичная информация -- сбыт -- збут -- поведение потребителя -- бренды -- бренди -- програмные продукты -- програмні продукти
Дод.точки доступу:
Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана"
Криворіз. екон. ін-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)44


Знайти схожі

4.


   
    Маркетинг інновацій [Електронний ресурс] : метод. вказ. для самост. роботи для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. Т. М. Квятко. - Харків : [б. в.], 2021. - 30 с.

Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- поведение потребителя -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- маркетингова діяльність підприємства -- маркетинговая деятельность предприятия -- інновації на ринку -- инновации на рынке
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Квятко, Тетяна Миколаївна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка


Знайти схожі

5.


    Роздайбіда, Надія Миколаївна.
    Маркетинг [Електронний ресурс] : електрон. посібник / Н. М. Роздайбіда, Т. В. Трісунова ; Наук.-метод. центр вищ. та фах. передвищ. освіти. - Київ : [б. в.], [б. р.]
    Зміст:
Сучасна концепція маркетингу
Визначення маркетингових можливостей
Формування комплексу маркетингу
Торгівля та комплекс маркетингових комунікацій
Управління процесом маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- міжнародні ринки -- международные рынки -- продукти -- продукты -- послуги -- услуги -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- логістика -- логистика -- продаж -- продажа -- реклама -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Трісунова, Тетяна Василівна
Наук.-метод. центр вищ. та фах. передвищ. освіти


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ