Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міжнародні ринки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
65.9(4УКР)я73
У 45


   
    Україна і світове господарство: взаємодія на межі тисячоліть [Текст] : навч. посібник / А. С. Філіпенко [та ін.] ; за ред. А. С. Філіпенка. - Київ : Либiдь, 2002. - 470 с.
ББК 65.9(4УКР)я73

Кл.слова (ненормовані):
економіка України -- экономика Украины -- світове господарство -- мировое хозяйство -- економічний потенціал -- экономический потенциал -- міжнародні ринки -- международные рынки -- товари -- товары -- послуги -- услуги -- робоча сила -- рабочая сила
Дод.точки доступу:
Філіпенко, А. С.
Будкін, В. С.
Гальчинський, А. С.
та ін.
Філіпенко, А. С. \за ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

2.
   339.5(075.8)
   Т 33


   
    Теорія і практика ціноутворення на міжнародних ринках [Текст] : навч. посібник / Н. В. Непрядкіна [та ін.]. - Харків : Форт, 2018. - 126 с. : табл. - Бібліогр.: с. 120-121 (18 назв). - ISBN 978-617-630-051-9
УДК

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні ринки -- международные рынки -- ціноутворення -- ценообразование -- світові ціни -- мировые цены
Дод.точки доступу:
Непрядкіна, Наталія Василівна
Сідоров, Вадим Ігорович
Казакова, Надія Артурівна
Прав, Юрій Григорович
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

3.


    Роздайбіда, Надія Миколаївна.
    Маркетинг [Електронний ресурс] : електрон. посібник / Н. М. Роздайбіда, Т. В. Трісунова ; Наук.-метод. центр вищ. та фах. передвищ. освіти. - Київ : [б. в.], [б. р.]
    Зміст:
Сучасна концепція маркетингу
Визначення маркетингових можливостей
Формування комплексу маркетингу
Торгівля та комплекс маркетингових комунікацій
Управління процесом маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- міжнародні ринки -- международные рынки -- продукти -- продукты -- послуги -- услуги -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- логістика -- логистика -- продаж -- продажа -- реклама -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Трісунова, Тетяна Василівна
Наук.-метод. центр вищ. та фах. передвищ. освіти


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ