Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.
   339.138(075)
   Т 41


    Тимонин, Александр Михайлович.
    Маркетинг [Текст] : учеб. пособие / А. М. Тимонин. - Харьков : Око, 1997. - 214 с. - Библиогр.: с. 211-213. - ISBN 966-526-028-6
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- планирование -- планування -- контроль -- контроль -- деятельность фирмы -- діяльність фірми -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.
   339.138(075.8)
   П 76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [Текст] : навч. посібник / Т. О. Примак. - Київ : МАУП, 2001. - 200 с. : iл. - Бібліогр.: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х
УДК

Кл.слова (ненормовані):
зовнішнє середовище підприємства -- внешняя среда предприятия -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- політика комунікацій -- политика коммуникаций -- управління маркетинговим впливом -- управления маркетинговым воздействием
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

3.
65.050.24я73
Г37


    Герасимчук, Василь Гнатович.
    Маркетинг: теорія і практика [Текст] : навч. посібник / В. Г. Герасимчук. - Київ : Вища шк., 1994. - 327 с. - Библиогр.: с. 318-319. - ISBN 5-11-004232-2
ББК 65.050.24я73

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товар -- ринок -- рынок -- цінова політика -- ценовая политика
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

4.
65.050.24
К 56


    Ковалев, Анатолий Иванович.
    Маркетинговый анализ [Текст] : монография. Кн. 2 / А. И. Ковалев, В. В. Войленко. - M. : Центp экономики и маpкетинга, 1996. - 174 с. : ил. - (Библиотека хозяйственного руководителя). - Библиогр.: с. 171-172 . - ISBN 5-85873-007-Х
ББК 65.050.24

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- информационное обеспечение -- інформаційне забезпечення -- цели -- цілі -- объекты -- об'єкти -- методы -- методи -- ситуационный анализ -- ситуаційний аналіз
Дод.точки доступу:
Войленко, Варвара Васильевна
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

5.
338.487
М 27


   
    Маркетинг турпродукту [Текст] : підручник / Ю. О. Карягін [та ін.] ; за ред.: Г. Б. Муніна, О. О. Гаци. - Київ : Кондор, 2009. - 394 с. - Бібліогр.: с. 371-374. - ISBN 978-966-351-224-2
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- види маркетингової інформації -- виды маркетинговой операции -- маркетингова інформація в туризмі -- маркетинговая информация в туризме -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- типи поведінки споживачів -- типы поведения потребителей -- туроператор як посередник -- туроператор как посредник -- реклама туристичного продукту -- реклама туристического продукта -- франчайзинг -- комерційні концесії -- комерческие концесии -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Дод.точки доступу:
Карягін, Ю. О.
Тимошенко, З. І.
Демура, Т. О.
Мунін, Г. Б.
Мунін, Г. Б. \за ред.\
Гаца, О. О. \за ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

6.
   339.138(072)
   М 27


   
    Маркетинг [Текст] : метод. рек. до практ. та семінар. занять з дисц. для студ. ден. та заоч. форм навч. екон. та енергет. спец. / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; С. Є. Ткаченко. - Харків : ХНТУСГ, 2013. - 64 с. - Бібліогр.: с. 64
УДК

Кл.слова (ненормовані):
сутність маркетингу -- сутність маркетингу -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- політика комунікацій -- политика коммуникаций -- збутова політика -- сбытовая политика -- управління маркетингом -- управление маркетингом
Дод.точки доступу:
Ткаченко, Світлана Євгенівна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)4444
Абонемент б. п. №4 (вул. Різдвяна, 19)4444


Знайти схожі

7.
65.9(4Укр)32
У 66


   
    Управління маркетингом в аграрних підприємствах [Текст] : прогр. вибіркової навч. дисц. для підгот. фахівців ОКР "магістр" спец. 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування" у вищ. навч. закл. IV рівня акред. МАП та продовольства України / І. О. Соловйов, Т. В. Боровик ; Наук.-метод. центр інформ.-аналіт. забезп. діяльності вищ. навч. закл. "Агроосвіта". - Київ : Агроосвіта, 2014. - 22 с. - Бібліогр.: с. 14
ББК 65.9(4Укр)32

Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия
Дод.точки доступу:
Соловйов, І. О.
Боровик, Т. В.
Наук.-метод. центр інформ.-аналіт. забезп. діяльності вищ. навч. закл. "Агроосвіта"
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)33


Знайти схожі

8.
   339.138(042.4)
   Т 48


    Ткаченко, Світлана Євгенівна.
    Маркетинг [Текст] : конспект лекцій з дисц. для студ. ден. та заоч. форм. навч. всіх спец. / С. Є. Ткаченко ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : ХНТУСГ, 2014. - 89 с. - Бібліогр.: с. 87-88
УДК

Кл.слова (ненормовані):
сутність маркетингу -- сущность маркетинга -- классификация маркетинга -- класифікація маркетингу -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- політика комунікацій -- политика коммуникаций -- збутова політика -- сбытовая политика -- контроль маркетингу -- контроль маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом
Дод.точки доступу:
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)55


Знайти схожі

9.
   338.48(075.8)
   М 21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Основи маркетингу у туризмі [Текст] : підручник / М. П. Мальська, Н. Л. Мандюк ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Київ : Центp учбової літератуpи, 2017. - 336 с. - Бібліогр.: с. 330-334 (75 назв). - ISBN 978-617-673-469-7
УДК

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- экономика туризма -- маркетинг туризму -- маркетинг туризма -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетинговий аудит -- маркетинговый аудит
Дод.точки доступу:
Мандюк, Назарій Любомирович
Львів. нац. ун-т ім. І. Франка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

10.
   339.138(075.8)
   М 26


   
    Маркетинг для бакалаврів [Текст] : навч. посібник / І. М. Буднікевич [та ін.] ; за ред. І. М. Буднікевич ; Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : ЧНУ, 2018. - 396 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 392-395 (103 назви). - ISBN 978-966-423-458-7
УДК

Кл.слова (ненормовані):
принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- цілі маркетингу -- цели маркетинга -- завдання маркетингу -- задача маркетинга -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова комунікаційна політика -- маркетинговая коммуникационная политика -- споживач -- потребитель -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- організація маркетингової діяльності -- организация маркетинговой деятельностью -- торговельний маркетинг -- торговый маркетинг -- маркетинг промислових підприємств -- маркетинг промышленных предприятий -- маркетинг агробізнесу -- маркетинг агробизнеса -- маркетинг у туризмі -- маркетинг в туризме -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг
Дод.точки доступу:
Буднікевич, І. М.
Вардеванян, В. А.
Кифяк, О. В.
Крупенна, І. А.
Черданцева, І. Г.
Бабух, І. Б.
Буднікевич, І. М. \за ред.\
Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ