Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинговые коммуникации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
   65.050.24
   Р 69


    Ромат, Евгений Викторович.
    Реклама [Текст] : учеб. пособие / Е. В. Ромат ; Хаpьк. гос. акад. технологии и оpг. питания. - Киев : Студцентр, 1996. - 224 с. - Библиогр.: с. 202-205. - ISBN 5-7763-1697-9
ББК 65.050.24

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- продажа -- продаж -- спонсорство -- ФС -- СМК -- управление -- управління -- планирование -- планування -- формирование -- формування -- контроль
Дод.точки доступу:
Хаpьк. гос. акад. технологии и оpг. питания
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)22
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)44
Абонемент б. п. №4 (вул. Різдвяна, 19)11


Знайти схожі

2.
65.58я73
М 43


   
    Международный маркетинг [Текст] : учеб. пособие / Е. М. Азарян [и др.] ; под ред. Е. М. Азаряна. - 4-е изд., перераб. и доп. - Киев : НМЦВО, 2005. - 352 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 339-347. - ISBN 966-7530-39-6
ББК 65.58я73

Кл.слова (ненормовані):
сегментация рынка -- маркетинговые исследования -- внешний рынок -- мировые цены -- международный рынок -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговая стратегия
Дод.точки доступу:
Азарян, Е. М.
Шубин, А. А.
Жукова, Н. Л.
Ищенко, А. А.
Азарян, Е. М. \под ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)33


Знайти схожі

3.
   339.138(075.8)
   Ч-46


    Череп, А. В.
    Основи маркетингу [Текст] : навч. посібник / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т". - Київ : Кондор, 2018. - 226 с. - Бібліогр. наприкінці розд. - ISBN 978-966-2781-58-8
    Зміст:
Сутність, основні елементи та види маркетингу
Маркетингова інформація та маркетингові дослідження
Цільовий маркетинг: сегментування та вибір цільових ринків, позиціювання, конкуренція
Маркетингова товарна політика
Маркетингова цінова політика
Маркетингова політика комунікацій
Маркетингова політика розподілу (дистрибуції)
Стратегічний маркетинг
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- цільовий ринок -- целевой рынок -- позиціювання -- позиционирование -- конкуренція -- конкуренция -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- збут -- сбыт -- дистрибуція -- дистрибуция -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Дод.точки доступу:
Богма, О. С.
Череп, О. Г.
Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т"
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

4.


   
    Маркетинг інновацій [Електронний ресурс] : метод. вказ. для самост. роботи для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. Т. М. Квятко. - Харків : [б. в.], 2021. - 30 с.

Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- поведение потребителя -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- маркетингова діяльність підприємства -- маркетинговая деятельность предприятия -- інновації на ринку -- инновации на рынке
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Квятко, Тетяна Миколаївна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка


Знайти схожі

5.


   
    Рекламний менеджмент [Електронний ресурс] : метод. вказ. до самост. роботи з дисц. для здобувачів друг. (магістер.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. Н. М. Бабко. - Харків : [б. в.], 2021. - 57 с.

Кл.слова (ненормовані):
Закону України «Про рекламу» -- Закон Украины «О рекламе» -- рекламування товарів -- рекламирование товаров -- стандарти реклами -- стандарты рекламы -- рекламодавці -- рекламодатели -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Бабко, Наталя Миколаївна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка


Знайти схожі

6.
   535067
   С 55


    Смит, П. Р.
    Маркетинговые коммуникации: комплексный подход [Текст] / П. Р. Смит. - Киев : Знання-Прес, 2003. - 796 с.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетигові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- просмотр
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Б.п. №611


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ