Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинговые исследования<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
   339.138(075)
   Т 41


    Тимонин, Александр Михайлович.
    Маркетинг [Текст] : учеб. пособие / А. М. Тимонин. - Харьков : Око, 1997. - 214 с. - Библиогр.: с. 211-213. - ISBN 966-526-028-6
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- планирование -- планування -- контроль -- контроль -- деятельность фирмы -- діяльність фірми -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.
   339.138(075.8)
   П 76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [Текст] : навч. посібник / Т. О. Примак. - Київ : МАУП, 2001. - 200 с. : iл. - Бібліогр.: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х
УДК

Кл.слова (ненормовані):
зовнішнє середовище підприємства -- внешняя среда предприятия -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- політика комунікацій -- политика коммуникаций -- управління маркетинговим впливом -- управления маркетинговым воздействием
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

3.
65.050.24я73
Г37


    Герасимчук, Василь Гнатович.
    Маркетинг: теорія і практика [Текст] : навч. посібник / В. Г. Герасимчук. - Київ : Вища шк., 1994. - 327 с. - Библиогр.: с. 318-319. - ISBN 5-11-004232-2
ББК 65.050.24я73

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товар -- ринок -- рынок -- цінова політика -- ценовая политика
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

4.
65.050.24
К 56


    Ковалев, Анатолий Иванович.
    Маркетинговый анализ [Текст] : монография. Кн. 2 / А. И. Ковалев, В. В. Войленко. - M. : Центp экономики и маpкетинга, 1996. - 174 с. : ил. - (Библиотека хозяйственного руководителя). - Библиогр.: с. 171-172 . - ISBN 5-85873-007-Х
ББК 65.050.24

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- информационное обеспечение -- інформаційне забезпечення -- цели -- цілі -- объекты -- об'єкти -- методы -- методи -- ситуационный анализ -- ситуаційний аналіз
Дод.точки доступу:
Войленко, Варвара Васильевна
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

5.
338.487
М 27


   
    Маркетинг турпродукту [Текст] : підручник / Ю. О. Карягін [та ін.] ; за ред.: Г. Б. Муніна, О. О. Гаци. - Київ : Кондор, 2009. - 394 с. - Бібліогр.: с. 371-374. - ISBN 978-966-351-224-2
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- види маркетингової інформації -- виды маркетинговой операции -- маркетингова інформація в туризмі -- маркетинговая информация в туризме -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- типи поведінки споживачів -- типы поведения потребителей -- туроператор як посередник -- туроператор как посредник -- реклама туристичного продукту -- реклама туристического продукта -- франчайзинг -- комерційні концесії -- комерческие концесии -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Дод.точки доступу:
Карягін, Ю. О.
Тимошенко, З. І.
Демура, Т. О.
Мунін, Г. Б.
Мунін, Г. Б. \за ред.\
Гаца, О. О. \за ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

6.
65.58я73
М 43


   
    Международный маркетинг [Текст] : учеб. пособие / Е. М. Азарян [и др.] ; под ред. Е. М. Азаряна. - 4-е изд., перераб. и доп. - Киев : НМЦВО, 2005. - 352 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 339-347. - ISBN 966-7530-39-6
ББК 65.58я73

Кл.слова (ненормовані):
сегментация рынка -- маркетинговые исследования -- внешний рынок -- мировые цены -- международный рынок -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговая стратегия
Дод.точки доступу:
Азарян, Е. М.
Шубин, А. А.
Жукова, Н. Л.
Ищенко, А. А.
Азарян, Е. М. \под ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)33


Знайти схожі

7.
65.050.214я73
К 17


    Калетнік, Григорій Миколайович.
    Менеджмент та маркетинг [Текст] : навч. посібник / Г. М. Калетнік, В. М. Ціхановська, О. М. Ціхановська ; Вінниц. нац. аграр. ун-т. - Київ : Хай-Тек Пpес, 2011. - 580 с. : табл. - Бібліогр.: с. 564-570. - ISBN 978-966-2143-65-2
Дод.: с. 571-579
ББК 65.050.214я73

Рубрики: Економіка підприємства--Менеджмент--Маркетинг--Навчальні видання для вузів

   Экономика предприятия--Менеджмент--Маркетинг--Учебные издания для вузов


Кл.слова (ненормовані):
економіка підприємтва -- экономика предприятия -- методи менеджменту -- керівництво -- руководство -- влада -- власть -- лідерство -- лидерство -- організація праці -- организация труда -- ефективність управління -- эффективность управления -- маректингові дослідження -- маркетинговые исследования -- вивчення потреб -- изучение потребностей -- цінова політика підприємства -- ценовая политика предприятия -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия
Дод.точки доступу:
Ціхановська, Вікторія Михайлівна
Ціхановська, Олена Михайлівна
Вінниц. нац. аграр. ун-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

8.
   339.138(072)
   М 27


   
    Маркетинг [Текст] : метод. рек. до практ. та семінар. занять з дисц. для студ. ден. та заоч. форм навч. екон. та енергет. спец. / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; С. Є. Ткаченко. - Харків : ХНТУСГ, 2013. - 64 с. - Бібліогр.: с. 64
УДК

Кл.слова (ненормовані):
сутність маркетингу -- сутність маркетингу -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- політика комунікацій -- политика коммуникаций -- збутова політика -- сбытовая политика -- управління маркетингом -- управление маркетингом
Дод.точки доступу:
Ткаченко, Світлана Євгенівна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)4444
Абонемент б. п. №4 (вул. Різдвяна, 19)4444


Знайти схожі

9.
65.050.24я73
М 26


   
    Маркетинг: принципы и технология маркетинга в свободной рыночной системе [Текст] : учеб. для вузов / К. Ховард [и др.] ; под ред. Н. Д. Эриашвили. - M. : Банки и биpжи : ЮНИТИ, 1998. - 256 с. - Библиогр.: с. 250-252. - ISBN 5-238-00043-Х
ББК 65.050.24я73

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- рынок -- модели рынка -- маркетинговые исследования -- функции -- маркетинговые инструменты -- реклама -- реализация продукта -- потребители -- розничная торговля -- банковский маркетинг -- международный маркетинг
Дод.точки доступу:
Ховард, Кен
Эриашвили, Нодари Дарчоевич
Соловьев, Борис Алексеевич
Цыпкин, Юрий Анатольевич
Эриашвили, Н. Д. \под ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

10.
65.9(4Укр)32
У 66


   
    Управління маркетингом в аграрних підприємствах [Текст] : прогр. вибіркової навч. дисц. для підгот. фахівців ОКР "магістр" спец. 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування" у вищ. навч. закл. IV рівня акред. МАП та продовольства України / І. О. Соловйов, Т. В. Боровик ; Наук.-метод. центр інформ.-аналіт. забезп. діяльності вищ. навч. закл. "Агроосвіта". - Київ : Агроосвіта, 2014. - 22 с. - Бібліогр.: с. 14
ББК 65.9(4Укр)32

Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия
Дод.точки доступу:
Соловйов, І. О.
Боровик, Т. В.
Наук.-метод. центр інформ.-аналіт. забезп. діяльності вищ. навч. закл. "Агроосвіта"
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)33


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ