Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинговое планирование<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
65.9(4Укр)32
У 66


   
    Управління маркетингом в аграрних підприємствах [Текст] : прогр. вибіркової навч. дисц. для підгот. фахівців ОКР "магістр" спец. 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування" у вищ. навч. закл. IV рівня акред. МАП та продовольства України / І. О. Соловйов, Т. В. Боровик ; Наук.-метод. центр інформ.-аналіт. забезп. діяльності вищ. навч. закл. "Агроосвіта". - Київ : Агроосвіта, 2014. - 22 с. - Бібліогр.: с. 14
ББК 65.9(4Укр)32

Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия
Дод.точки доступу:
Соловйов, І. О.
Боровик, Т. В.
Наук.-метод. центр інформ.-аналіт. забезп. діяльності вищ. навч. закл. "Агроосвіта"
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)33


Знайти схожі

2.


   
    Стратегії та технології професійних продажів в агробізнесі [Електронний ресурс] : метод. вказ. до самост. вивч. дисц. здобувачами рівня вищ. освіти першого (бакалавр.) ден. та заоч. форми навч. спец.: 101 Екологія, 208 Агроінженерія, 201 Агрономія / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад.: В. В. Антощенкова, Т. А. Бабан. - Харків : [б. в.], 2021. - 50 с.

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- сучасна концепція -- современная концепция -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- стратегії маркетингу -- стратегии маркетинга -- професійні продажі -- профессиональные продажи -- агробізнес -- агробизнес -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- товаропросування -- продвижение товара
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Антощенкова, Віталіна Володимирівна \авт.-уклад.\
Бабан, Тетяна Олександрівна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка


Знайти схожі

3.


   
    Маркетингова політика підприємства [Електронний ресурс] : метод. вказ. для самост. роботи для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. Т. М. Квятко. - Харків : [б. в.], 2021. - 28 с.

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове управління -- маркетинговое управление -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- бізнес-планування -- бизнес-планирование -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингові програми -- маркетинговые программы
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Квятко, Тетяна Миколаївна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ