Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинговая среда<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
65.050.24
К 73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [Текст] = Marketing Essentials / Ф. Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. Пеньковой Е. М. - СПб. : Коpуна : Литера Плюс, 1994. - 698 с. - Библиогр.: с. 670-685. - ISBN 5-87672-003-8
Предм. указ.: с. 688-694
ББК 65.050.24

Кл.слова (ненормовані):
управление -- управління -- исследования -- дослідження -- информация -- інформація -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- сегментирование -- сегментування -- разработка товаров -- розробка товарів -- установление цен -- встановлення цін -- ценообразование -- ціноутворення -- продвижение товаров -- просування товарів -- планирование -- планування -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- контроль -- контроль -- услуги -- послуги
Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер. с англ.\
Пенькова Е. М. \общая ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)22
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)23
Абонемент б. п. №4 (вул. Різдвяна, 19)11


Знайти схожі

2.
   339.138(042.4)
   Т 48


    Ткаченко, Світлана Євгенівна.
    Маркетинг [Текст] : конспект лекцій з дисц. для студ. ден. та заоч. форми навч. всіх спец. / С. Є. Ткаченко ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : ХНТУСГ, 2012. - 90 с. - Бібліогр.: с. 87-88
УДК

Кл.слова (ненормовані):
класифікація маркетингу -- классификация маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження -- исследование -- товарна політика -- товарная политика -- ценовая политика -- цінова політика -- політика комунікацій -- политика коммуникаций -- збутова політика -- сбытовая политика -- управління маркетингом -- управление маркетингом
Дод.точки доступу:
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)3334
Абонемент б. п. №4 (вул. Різдвяна, 19)4040
Абонемент б. п. №5 (пр. Ювілейний, 65Г)33


Знайти схожі

3.
   339.138(072)
   М 27


   
    Маркетинг [Текст] : метод. рек. до практ. та семінар. занять з дисц. для студ. ден. та заоч. форм навч. екон. та енергет. спец. / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; С. Є. Ткаченко. - Харків : ХНТУСГ, 2013. - 64 с. - Бібліогр.: с. 64
УДК

Кл.слова (ненормовані):
сутність маркетингу -- сутність маркетингу -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- політика комунікацій -- политика коммуникаций -- збутова політика -- сбытовая политика -- управління маркетингом -- управление маркетингом
Дод.точки доступу:
Ткаченко, Світлана Євгенівна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)4444
Абонемент б. п. №4 (вул. Різдвяна, 19)4444


Знайти схожі

4.
   339.138(042.4)
   Т 48


    Ткаченко, Світлана Євгенівна.
    Маркетинг [Текст] : конспект лекцій з дисц. для студ. ден. та заоч. форм. навч. всіх спец. / С. Є. Ткаченко ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : ХНТУСГ, 2014. - 89 с. - Бібліогр.: с. 87-88
УДК

Кл.слова (ненормовані):
сутність маркетингу -- сущность маркетинга -- классификация маркетинга -- класифікація маркетингу -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- політика комунікацій -- политика коммуникаций -- збутова політика -- сбытовая политика -- контроль маркетингу -- контроль маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом
Дод.точки доступу:
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)55


Знайти схожі

5.
   339.138(072)
   М 27


   
    Маркетинг [Текст] : навч.-метод. комплекс для проведення практ. занять для студ. освітньо-кваліфікац. рівня "бакалавр" за спец. 133 "Галузеве машинобудування" та 181 "Харчові технології" / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад.: В. В. Антощенкова, С. Є. Ткаченко, Ю. М. Кравченко. - Харків : КП "Міська друкарня", 2017. - 50 с. - Бібліогр.: с. 49-50
УДК

Кл.слова (ненормовані):
стратегії маркетингу -- стратегии маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- оцінка діяльності -- оценка деятельности
Дод.точки доступу:
Антощенкова, Віталіна Володимирівна \авт.-уклад.\
Ткаченко, Світлана Євгенівна \авт.-уклад.\
Кравченко, Юлія Миколаївна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент б. п. №2 (вул. Мироносицька, 92)11


Знайти схожі

6.
   339.138(072)
   М 27


   
    Маркетинг [Текст] : метод. рек. для поточ. та підсумк. контролю знань дисц. для студ. освітньо-кваліфікац. рівня "Бакалавр" (за спец. 133 "Галузеве машинобудування" та 181 "Харчові технології") / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад.: В. В. Антощенкова, С. Є. Ткаченко, Ю. М. Кравченко. - Харків : КП „Міська друкарня”, 2017. - 42 с. - Бібліогр.: с. 42
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- товар -- підприємство -- предприятие -- товаровиробник -- товаропроизводитель -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- статистика маркетингу -- статистика маркетинга
Дод.точки доступу:
Антощенкова, Віталіна Володимирівна \авт.-уклад.\
Ткаченко, Світлана Євгенівна \авт.-уклад.\
Кравченко, Юлія Миколаївна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент б. п. №2 (вул. Мироносицька, 92)11


Знайти схожі

7.
   339.138(075.8)
   М 26


   
    Маркетинг для бакалаврів [Текст] : навч. посібник / І. М. Буднікевич [та ін.] ; за ред. І. М. Буднікевич ; Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : ЧНУ, 2018. - 396 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 392-395 (103 назви). - ISBN 978-966-423-458-7
УДК

Кл.слова (ненормовані):
принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- цілі маркетингу -- цели маркетинга -- завдання маркетингу -- задача маркетинга -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова комунікаційна політика -- маркетинговая коммуникационная политика -- споживач -- потребитель -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- організація маркетингової діяльності -- организация маркетинговой деятельностью -- торговельний маркетинг -- торговый маркетинг -- маркетинг промислових підприємств -- маркетинг промышленных предприятий -- маркетинг агробізнесу -- маркетинг агробизнеса -- маркетинг у туризмі -- маркетинг в туризме -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг
Дод.точки доступу:
Буднікевич, І. М.
Вардеванян, В. А.
Кифяк, О. В.
Крупенна, І. А.
Черданцева, І. Г.
Бабух, І. Б.
Буднікевич, І. М. \за ред.\
Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

8.
   339.138(042.4)
   Т 48


    Ткаченко, Світлана Євгенівна.
    Маркетинг [Текст] : конспект лекцій з дисц. для студ. ден. та заоч. форм. навч. всіх спец. / С. Є. Ткаченко, В. В. Антощенкова ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : ХНТУСГ, 2019. - 62 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 62 (15 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
сутність маркетингу -- сущность маркетинга -- классификация маркетинга -- класифікація маркетингу -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- політика комунікацій -- политика коммуникаций -- збутова політика -- сбытовая политика -- контроль маркетингу -- контроль маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом
Дод.точки доступу:
Антощенкова, Віталіна Володимирівна
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

9.
   631.1.027(072)
   А 72


    Антощенкова, Віталіна Володимирівна.
    Маркетинг в агропромисловому виробництві [Текст] : навч.-метод. комплекс для провед. практ. занять для студ. рівня вищ. освіти "бакалавр" спец.: 133 "Галузеве машинобудування", 181 "Харчові технології" / В. В. Антощенкова, С. Є. Ткаченко, Ю. М. Кравченко ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : ХНТУСГ, 2018. - 50 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 49-50
УДК

Кл.слова (ненормовані):
розробка стратегії -- разработка стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- товарна політика -- товарная политика
Дод.точки доступу:
Ткаченко, Світлана Євгенівна
Кравченко, Юлія Миколаївна
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

10.
   339.138(072)
   М 27


   
    Маркетинг [Текст] : метод. рек. для поточ. та підсумк. контролю знань дисц. для студ. рівня вищ. освіти "бакалавр" спец.: 133 "Галузеве машинобудування", 181 "Харчові технології" / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад.: В. В. Антощенкова, С. Є. Ткаченко, Ю. М. Кравченко. - Харків : ХНТУСГ, 2018. - 42 с. - Бібліогр.: с. 42 (15 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- товар -- підприємство -- предприятие -- товаровиробник -- товаропроизводитель -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- статистика маркетингу -- статистика маркетинга
Дод.точки доступу:
Антощенкова, Віталіна Володимирівна \авт.-уклад.\
Ткаченко, Світлана Євгенівна \авт.-уклад.\
Кравченко, Юлія Миколаївна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ