Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=информационный рынок<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
338.432(73)
А 61


   
    Американский опыт развития сферы агробизнеса и экономического образования [Текст] : сб. работ, представл. и приготовл. для симпозиума участниками "Программы обмена проф.-преподавательскими составами" (FEP) 1995-2000, орг. Департаментом сел. хоз-ва США : (г. Москва ; 29-31 окт. 2001 г.). - Вашингтон : [б. и.], 2002. - 186 с. - Библиогр.: с. 186
УДК

Кл.слова (ненормовані):
программа дисциплины -- програма дисципліни -- колсалтинг в сельском хозяйстве -- консалтинг в сільськом господарстві -- проблемы фукционирования -- проблеми функціонування -- проблемы использования -- проблеми використання -- перспективы развития -- перспективи розвитку -- образование в Украине -- освіта в Україні -- фермерские хозяйства -- фермерські господарства -- аграрная политика в Украине -- аграрна політика в Україні -- трудоустройства студентов -- працевлаштування студентів -- университеты США -- університети США -- информационный рынок -- інформаційний ринок
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №2 (вул. Мироносицька, 92)22
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)44
Абонемент б. п. №4 (вул. Різдвяна, 19)11
ч.з. ОИФ11


Знайти схожі

2.
   339.138(075.8)
   П 14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха. - Київ : Ліра-К, 2017. - 480 с. : мал., табл. - Бібліогр.: с. 459-475 (256 назв). - ISBN 978-966-2609-07-3
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- інформаційна послуга -- информационная услуга -- інформаційний продукт -- информационный продукт -- інформаційний ринок -- информационный рынок -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- інформаційний консалтинг -- информационный консалтинг
Дод.точки доступу:
Палеха, Ольга Юріївна
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

3.
   025.2(075.8)
   П 14


    Палеха, Ю. І.
    Інформаційна культура [Текст] : навч. посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха, Н. І. Горбань ; Київський нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ : Вид-во Ліра-К, 2021. - 400 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 370-399. - ISBN 978-617-7844-94-4
УДК

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна культура -- информационная культура -- інформатизація -- информатизация -- інформаційна безпека -- информационная безопасность -- культурна спадщина -- культурное наследие -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- інформаційний ринок -- информационный рынок
Анотація: У виданні розкрита суть і структура інформаційної культури як феномену сучасності, охарактеризовані в залежності від суб'єкта її три основні рівні. На рівні культури інформаційного суспільства розкрито характеристики та побудовано його модель, охарактеризовані напрями розвитку та виокремлено проблеми, виділені питання інформатизації, інформаційної безпеки, збереження культурної спадщини, правового регулювання у сфері інформаційних відносин. Окремо увиразнено питання формування сучасного інформаційного ринку, дана характеристика апаратним засобам і телекомунікаційному обладнанню, інформаційним та програмним продуктам, інформаційним послугам. На рівні інформаційної культури особистості, як частки її загальної культури, проаналізовано основні компетентності, які забезпечують цілеспрямовану діяльність індивіда щодо оптимального задоволення власних інформаційних потреб, його спроможності вільно орієнтуватися в інформаційному середовищі. Особливу увагу приділено питанням інформаційної культури організації як складника інформаційної культури суспільства, що характеризує ступінь спільних досягнень її працівників у створенні інформаційних продуктів та послуг, в усіх можливих видах роботи з інформацією, впровадженні і застосуванні новітніх інформаційних систем і технологій. Видання призначено для студентів, аспірантів та викладачів зі спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа", слухачів курсів перепідготовки керівних кадрів культури і мистецтв, слухачів системи підвищення професійної кваліфікації.
Дод.точки доступу:
Пелеха, О. Ю.
Горбань, Н. І.
Київський нац. ун-т культури і мистецтв
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ