Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=збут продукції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
65.29я73
С 30


    Семернікова, Ірина Олександрівна.
    Економіка підприємства [Текст] : навч. посібник / І. О. Семернікова, Н. В. Мєшкова-Кравченко. - Хеpсон : Олдi-плюс, 2010. - 312 с. - Бібліогр.: с. 302-306. - ISBN 966-7914-91-7
ББК 65.29я73

Кл.слова (ненормовані):
розвиток підприємства -- развитие предприятия -- сутність підприємства -- сущность предприятия -- основні фонди підприємства -- основные фонды предприятия -- виробнича потужність -- производственная мощность -- оборотні кошти -- оборотные средства -- інноваційні процеси -- инновационные процессы -- основи планування -- основы планирования -- виробнича програма -- производственная программа -- форми організації -- формы организации -- матеріально-технічне забезпечення -- материально-техническое обеспечение -- збут продукції -- сбыт продукции -- якість промислової продукції -- качество промышленной продукции -- кадри підприємства -- кадры предприятия -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- оплата праці -- оплата труда -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- інвестиційна діяльність -- инвестиционная деятельность -- рентабельність підприємства -- рентабельность предприятия -- ціноутворення -- енообразование -- фінансування підприємств -- финансирование предприятий -- кредитування -- кредитование -- соціально-економічна ефективність -- социально-экономическая эффективность -- доход і прибуток -- доход и прибыль
Дод.точки доступу:
Мєшкова-Кравченко, Наталія Віталіївна
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.
   631.1.027(02.064)
   Г 51


    Гіржева, Ольга Миколаївна.
    Управління маркетингово-збутовою діяльністю аграрних підприємств: механізми, стратегії, інструменти [Текст] : монографія / О. М. Гіржева ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : Смугаста типографія, 2020. - 340 с. - Бібліогр.: с. 311-340 (418 назв). - ISBN 978-617-7920-01-3
    Зміст:
Наукові основи управління збутом продукції в менеджменті аграрних підприємств
Методологія інтеграції інноваційних маркетингових та збутових рішень в управління збутом продукції аграрних підприємств
Тенденції зміни ефективності збутової діяльності аграрних підприємств та впровадження маркетингових і комерційних інновацій
Механізми та інструментарій здійснення маркетингової та збутової діяльності аграрних підприємств на інноваційній основі
Стратегічне управління маркетингом та збутом в системі інноваційного розвитку аграрних підприємств
УДК

Кл.слова (ненормовані):
збут продукції -- сбыт продукции -- маркетингові інновації -- маркетинговые инновации -- комерційні інновації -- коммерческие инновации -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- мapкeтингoвo-збутова дiяльність -- мapкeтингoвo-сбытовая дiяльнисть -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- мapкeтингoва iнфopмaцiя -- маркетинговая информация
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ