Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бенчмаркінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
   657(07)
   О-92


    Охотник, Сергей Иванович.
    Управленческий учет: продвинутый уровень [Текст] : учеб. пособие / С. И. Охотник, Н. М. Свичкарь. - 4-е изд. - Днепр : Акцент ПП, 2017. - 716 с. : табл. - ISBN 978-966-921-118-7
УДК

Кл.слова (ненормовані):
поведение затрат -- поведінка витрат -- управление затратами -- управління витратами -- ценообразование -- ціноутворення -- CVP-анализ -- CVP-аналіз -- стратегии учета -- стратегії обліку -- бюджетирование -- бюджетування -- трансфертное ценообразование -- трансфертне ціноутворення -- гибкие бюджеты -- гнучкі бюджети -- анализ отклонений -- аналіз відхилень -- рентабельность деятельности -- рентабельність діяльності -- бенчмаркинг -- бенчмаркінг
Дод.точки доступу:
Свичкарь, Наталья Михайловна
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.
   339.138(075.8)
   П 14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха. - Київ : Ліра-К, 2017. - 480 с. : мал., табл. - Бібліогр.: с. 459-475 (256 назв). - ISBN 978-966-2609-07-3
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- інформаційна послуга -- информационная услуга -- інформаційний продукт -- информационный продукт -- інформаційний ринок -- информационный рынок -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- інформаційний консалтинг -- информационный консалтинг
Дод.точки доступу:
Палеха, Ольга Юріївна
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

3.
   339.137.2(075.8)
   К 17


    Калініна, Ольга Миколаївна.
    Управління конкурентоспроможністю підприємства [Текст] : навч. посібник / О. М. Калініна, І. А. Скачкова, А. В. Кононенко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "Харків. авіац. ін-т". - Харків : ХАІ, 2018. - 128 с. : граф., рис., табл. - Бібліогр.: с. 122-125. - ISBN 978-966-662-638-0
УДК

Кл.слова (ненормовані):
конкуренція -- конкуренция -- підприємство -- предприятие -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- порівняльний аналіз -- сравнительный анализ -- оцінювання конкурентоспроможності -- оценка конкурентоспособности -- підвищення конкурентоспроможності -- повышение конкурентоспособности -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия
Дод.точки доступу:
Скачкова, Ірина Анатоліївна
Кононенко, Антоніна Вікторівна
Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "Харків. авіац. ін-т"
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

4.
   339.138(075.8)
   С 83


   
    Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Я. С. Ларіна [та ін.]. - Хеpсон : Олдi-плюс, 2019. - 364 с. : рис., табл. - Бібліогр. наприкінці розд. - ISBN 978-966-289-296-3
    Зміст:
Сутність і сфера стратегічного маркетингу
Структура системи стратегічного маркетингу. Аналіз маркетингового середовища
Стратегічна сегментація ринку
Маркетингові стратегії диференціації та позиціонування товару та ринку
Маркетингові стратегії зростання
Управління портфелем бізнесу у стратегічному маркетингу
Визначення конкурентних переваг підприємства на ринку
Маркетингові конкурентні стратегії
Функціональні маркетингові стратегії (у межах маркетинг-мікс)
Процес формування й реалізації стратегії підприємства
Стратегія маркетингу в епоху постмодернізму: культурний контекст
УДК

Кл.слова (ненормовані):
STR-маркетинг -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- позіціонування -- позиционирование -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговые конкурентные стратегии -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегії розподілу -- стратегии распределения -- маркетинг взаємовідносин -- маркетинг взаимоотношений -- комунікації з клієнтами -- коммуникации с клиентами
Дод.точки доступу:
Ларіна, Ярослава Степанівна
Бабічева, Олена Іванівна
Романова, Лідія Василівна
Антофій, Наталія Миколаївна
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

5.
   339.138(075.8)
   Ч-46


    Череп, А. В.
    Основи маркетингу [Текст] : навч. посібник / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т". - Київ : Кондор, 2018. - 226 с. - Бібліогр. наприкінці розд. - ISBN 978-966-2781-58-8
    Зміст:
Сутність, основні елементи та види маркетингу
Маркетингова інформація та маркетингові дослідження
Цільовий маркетинг: сегментування та вибір цільових ринків, позиціювання, конкуренція
Маркетингова товарна політика
Маркетингова цінова політика
Маркетингова політика комунікацій
Маркетингова політика розподілу (дистрибуції)
Стратегічний маркетинг
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- цільовий ринок -- целевой рынок -- позиціювання -- позиционирование -- конкуренція -- конкуренция -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- збут -- сбыт -- дистрибуція -- дистрибуция -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Дод.точки доступу:
Богма, О. С.
Череп, О. Г.
Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т"
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

6.
   351/354(038)
   С 91


   
    Сучасні підходи та напрями розвитку публічного управління та адміністрування [Текст] : слов. термінів і понять для студ. друг. (магістер.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 281 Публічне управління та адміністрування / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад.: В. Д. Бакуменко [та ін.]. - Харків : ХНТУСГ, 2021. - 35 с.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
публічне управління -- публичное управление -- публічне адміністрування -- публичное администрирование -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- електронне урядування -- электронное управление -- євроінтеграція -- евроинтеграция -- комунікація -- коммуникация -- місцеве самоврядування -- местное самоуправление -- національна безпека -- национальная безопасность -- SWOT-аналіз -- SWOT-анализ -- територіальна громада -- территориальная община -- управлінське рішення -- управленческое решение
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Бакуменко, Валерій Данилович \авт.-уклад.\
Красноруцький, Олексій Олександрович \авт.-уклад.\
Смігунова, Олена Вікторівна \авт.-уклад.\
Дудник, Олена Василівна \авт.-уклад.\
Міненко, Софія Іванівна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)33


Знайти схожі

7.
   005
   М 31


    Маслов, Дмитрий Владимирович.
    От качества к совершенству. Полезная модель EFQM [Текст] / Д. В. Маслов. - М. : Стандарты и качество, 2008. - 150 с. : рис., табл. - (Деловое совершенство). - Библиогр.: с. 138-141. - ISBN 978-5-94938-067-3
УДК

Кл.слова (ненормовані):
менеджмент качества -- менеджмент якості -- модель EFQM -- организационная деятельность -- організаційна діяльність -- анализ -- аналіз -- совершенствование -- вдосконалення -- структура -- критерии -- критерії -- самооценка -- самооцінка -- бенчмаркинг -- бенчмаркінг -- матрица оценки RADAR -- матриця оцінки RADAR -- обработка результатов -- обробка результатів
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)11


Знайти схожі

8.


   
    Маркетингові стратегії [Електронний ресурс] : метод. вказ. для самост. роботи для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. Т. М. Квятко. - Харків : [б. в.], 2021. - 30 с.

Кл.слова (ненормовані):
ринкова орієнтація підприємства -- рыночная ориентация предприятия -- корпоративна стратегія -- корпоративная стратегия -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- цільовий ринок -- целевой рынок
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Квятко, Тетяна Миколаївна \авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка


Знайти схожі

9.
   338.22(075.8)
   П 32


   
    Підприємництво [Текст] : навч. посібник / В. А. Подсолонко [та ін.] ; за ред.: В. А. Подсолонка, Т. Л. Миронової. - Київ : Центр навч. літ., 2003. - 616 с. : рис., табл. - ISBN 966-8253-50-7
    Зміст:
Теоретичні основи розвитку малого підприємництва в перехідній економіці України
Організація і розвиток малого підприємництва
Фінанси малих підприємств
Маркетинг малих підприємств
Кадровий менеджмент
Планування в малому бізнесі
Регіональні особливості розвитку малих підприємств в Автономній Республіці Крим
Системний підхід до управління підприємництвом
УДК

Кл.слова (ненормовані):
малий бізнес -- малый бизнес -- екскурсійний бізнес -- экскурсионный бизнес -- електронна комерція -- электронная коммерция -- бізнес-освіта -- бизнес-образование -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг
Дод.точки доступу:
Подсолонко, Володимир Андрійович
Процай, Андрій Федорович
Миронова, Тетяна Леонідівна
Василенко, Валентин Олександрович
та ін.
Подсолонко, Володимир Андрійович \за ред.\
Миронова, Тетяна Леонідівна \за ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

10.


    Гросул, Вікторія Анатоліївна.
    Управління конкурентним потенціалом підприємств роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] : монографія / В. А. Гросул, М. В. Афанасьєва, А. В. Янчев ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2016. - 244 с. - Бібліогр.: с. 181-203
Дод.: с. 204-242

Кл.слова (ненормовані):
конкурентний потенціал -- конкурентный потенциал -- конкурентостійкість -- конкурентостойкость -- оцінка конкурентного капіталу -- оценка конкурентного капитала -- конкурентна стратегія -- конкурентная стратегия -- управління -- управление -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- підприємства роздрібної торгівлі -- предприятия розничной торговли
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Афанасьєва, Марія Володимирівна
Янчев, Андрій Володимирович
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ