Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=продажі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.012.1/Р 76
Автор(и) : Росс, Мерилин, Росс, Том
Назва : Большие идеи для малого бизнеса
Вихідні дані : M.: Агентство "ФАИР" ", 1996
Кільк.характеристики :303 с.
Серія: Настольная книга бизнесмена
ISBN, Ціна 5-88641-053-8:
ББК : 65.012.1
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегии маркетинга--стратегії маркетинга--реклама--реклама--имидж--імідж--продажи--продажі--популярность--популярність--спрос--попит--обслуживание--обслуговування--мотивация--мотивація--план маркетинга--план маркетингу
Примірники : всього : Б.п. №1(1), Б.п. №3(1), Б.п. №4(1)
Вільні : Б.п. №1(1), Б.п. №3(1), Б.п. №4(1)
Знайти схожі

2.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Назва : Стратегії та технології професійних продажів в агробізнесі : метод. вказ. до самост. вивч. дисц. здобувачами рівня вищ. освіти першого (бакалавр.) ден. та заоч. форми навч. спец.: 101 Екологія, 208 Агроінженерія, 201 Агрономія
Вихідні дані : Харків: [б. в.], 2021
Кільк.характеристики :50 с.
Колективи : Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка :
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--сучасна концепція--современная концепция--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетингова інформація--маркетинговая информация--стратегії маркетингу--стратегии маркетинга--професійні продажі--профессиональные продажи--агробізнес--агробизнес--сегментація ринку--сегментация рынка--маркетингове планування--маркетинговое планирование--товаропросування--продвижение товара
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію

Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ