Пошуковий запит: (<.>U=658.8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/images/printer.jpg) | 658.8 Ч-38
Челенко, Юрій Володимирович. Формування та оцінювання маркетингових комунікацій промислового підприємства [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 12.04.2012 / Ю. В. Челенко ; Харків. нац. екон. ун-т. - Харків : [б. в.], 2012. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18
Кл.слова (ненормовані): формування -- маркетингові комунікації -- продукція -- промислове призначення -- модель -- споживча задоволеність -- продукція -- мотиваційний ефект -- економічний ефект -- маркетингові комунікації -- рівень споживачів -- поінформованість споживачів -- загальна ефективність -- формирование -- маркетинговые коммуникации -- продукция -- промышленное назначение -- уровень -- потребительская удовлетворенность -- продукция -- мотивационный эффект -- экономический эффект -- осведомленность потребителей -- общая эффективность -- formation -- marketing -- communications -- industrial goods -- model of marketing -- level of consumer satisfaction -- motivational -- economic effect -- consumer's awwareness kevel -- general effectiveness
Дод.точки доступу: Харків. нац. екон. ун-т
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>2. ![](/images/printer.jpg) | 658.8 Ш 87
Шталь, Тетяна Валеріївна. Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарства [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 24.04.2012 / Т. В. Шталь ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2012. - 38 с. - Бібліогр.: с. 32-36
Кл.слова (ненормовані): стратегія -- стратегічний ландшафт -- модель -- формування стратегії -- підприємство -- маркетинг -- ресторанне господарство -- ядро бізнесу -- маркетингова стратегія -- бюджетування -- маркетингові витрати -- оптимізація -- стратегия -- стратегический ландшафт -- формирование стратегии -- предприятия -- ресторанное хозяйство -- ядро бизнеса -- маркетинговая стратегия -- предприятие -- бюджетирование -- маркетинговые затраты -- оптимизация -- strategy -- strategic landscape -- model of formation -- of strategy -- of the enterprise -- marketing -- restaurant economy -- business kermel -- marketing strategy -- budgeting of marketing -- marketing expenses -- optimization
Дод.точки доступу: Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>3. ![](/images/printer.jpg) | 338.439.52 М 74
Мокляк, Мирослава Володимирівна. Стратегічні напрями розвитку збуту продукції аграрних підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 16.05.2012 / М. В. Мокляк ; Полтав. держ. аграр. акад. - Полтава : [б. в.], 2012. - 20 с. - Бібліогр.: с.15-17
Кл.слова (ненормовані): агропродовольчий ринок -- збут -- інновації -- інфраструктура -- організаційно-економічний механізм -- механізм -- продукція -- аграрні підприємства -- теоретико-методологічні -- аспекти -- цінова стратегія -- стратегія підприємства -- агропродовольственный рынок -- инновации -- инфраструктура -- организационно-экономический механизм -- механизм -- продукция -- аграрные предприятия -- сбыт -- теоретико-методологические -- аспекты -- ценовая стратегия -- стратегия предприятия -- distribution -- infrastructure -- innovations -- food market -- organisationally-economic -- mechanism -- production -- of agrarion enterprises -- price -- strategy of enterprise -- theoretically-methodological -- aspects
Дод.точки доступу: Полтав. держ. аграр. акад.
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>4. ![](/images/printer.jpg) | 658.8 Д 64
Долозіна, Ірина Леонідівна. Маркетингові стратегії підприємств тютюнової галузі України [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 12.06.2012 / І. Л. Долозіна ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2012. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18
Кл.слова (ненормовані): маркетингова стратегія -- тютюнова галузь -- стратегічний маркетинг -- маркетингова діяльність -- соціально-етичний маркетинг -- ринок тютюнових виробів -- маркетинговая стратегия -- табачная отрасль -- стратегический маркетинг -- маркетинговая деятельность -- социально-этический маркетинг -- рынок табачных изделий -- the marketing strategy -- the tobacco industry -- strategic marketing -- marketing activities -- socio-ethical marketing -- market of tobacco products
Дод.точки доступу: Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Б.п. №6 | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>5. ![](/images/printer.jpg) | 658.8 Я 92
Яценко, Валентина Володимирівна. Формування збутової політики підприємства в умовах розвитку інформаційних технологій [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 14.04.2011 / В. В. Яценко ; Харків. нац. екон. ун-т. - Харків : [б. в.], 2011. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-18
Кл.слова (ненормовані): збутова політика -- електронний збут -- підприємство-виробник -- інформаційні технології -- електронна комерція -- оффлайн-технології -- онлайн-технології -- сбытовая политика -- электронный сбыт -- предприятие-производитель -- информационные технологии -- электронная коммерция -- оффлайн-технологии -- онлайн-технологии -- sale policy -- electronic sale -- enterprise-producer -- inaformation technologies -- electronic commerce -- offine-technologies -- online-technologies
Дод.точки доступу: Харків. нац. екон. ун-т
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>6. ![](/images/printer.jpg) | 631.1.027 З-17
Зайцев, Юрій Олександрович. Маркетингово-збутові стратегії аграрних підприємств: терія, методологія, практика [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 28.09.2017 / Ю. О. Зайцев ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : [б. в.], 2017. - 36 с. - Бібліогр.: с. 26-30
Кл.слова (ненормовані): маркетингово-збутова -- стратегія -- конкурентоспроможність -- ринкове позиціонування -- адаптація -- система управління -- маркетингово-сбытовая -- стратегия -- конкурентоспособность -- рыночное позиционирование -- адаптация -- система управления -- marketing -- sales strategy -- competitiveness -- market positioning -- adaptation -- management system
Дод.точки доступу: Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>7. ![](/images/printer.jpg) | 339.37 Б 20
Баламут, Ганна Сергіївна. Управління стійким розвитком підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 11.04.2014 / Г. С. Баламут ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-18
Кл.слова (ненормовані): управління -- стійкий розвиток -- клас стійкості -- збалансованість розвитку -- компетенції -- ризикозахищеність -- підприємство -- роздрібна торгівля -- управление -- устойчивое развитие -- класс устойчивости -- сбалансированность развития -- компетенции -- рискозащищенность -- предприятие -- розничная торговля -- management -- sustainable development -- class of stability -- balanced development -- competence -- risk security strategy -- trade enterprise
Дод.точки доступу: Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>8. ![](/images/printer.jpg) | 658.87 А 86
Артеменко, Станіслав Вікторович. Управління маркетинговим потенціалом підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 16.12.2014 / С. В. Артеменко ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-17
Кл.слова (ненормовані): маркетинговий потенціал -- маркетингові ресурси -- маркетингові компетенції -- маркетингові здібності -- стратегія управління -- компетентозабезпеченість стратегії -- підприємства -- роздрібна торгівля -- маркетинговый потенциал -- маркетинговые ресурсы -- маркетинговые компетенции -- маркетинговые способности -- стратегия управления -- компетентообеспеченность стратегии -- предприятия -- розничная торговля -- marketing potential -- marketing resources -- marketing competencec -- marketing endowments -- strategy of management -- competent provision -- strategy -- retail enterprises
Дод.точки доступу: Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>9. ![](/images/printer.jpg) | 338.439.5/.6.02 А 35
Азізов, Отабег Рахматуллаєвич. Організаційно-економічний механізм управління збутовою діяльністю аграрних підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 29.12.2017 / О. Р. Азізов ; наук. кер. О. О. Красноруцький ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : [б. в.], 2017. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-16
Кл.слова (ненормовані): аграрні підприємства -- організація -- виробництво -- збут -- механізм -- аграрные предприятия -- организация -- производство -- сбыт -- механизм -- agribusinesses -- organization -- production -- sale -- mechanism
Є електронна версія видання Для доступу пройдіть авторизацію
Дод.точки доступу: Красноруцький, Олексій Олександрович \наук. кер.\ Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>10. ![](/images/printer.jpg) | 338.439.5/.6.02 А 35
Азізов, Отабег Рахматуллаєвич. Організаційно-економічний механізм управління збутовою діяльністю аграрних підприємств [Текст] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 29.12.2017 / О. Р. Азізов ; наук. кер. О. О. Красноруцький ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : [б. в.], 2017. - 198 с. - Бібліогр.: с. 6-7, 180-198
Кл.слова (ненормовані): аграрні підприємства -- організація -- виробництво -- збут -- механізм -- аграрные предприятия -- организация -- производство -- сбыт -- механизм -- agribusinesses -- organization -- production -- sale -- mechanism
Дод.точки доступу: Красноруцький, Олексій Олександрович (д-р. економ. наук) \наук. кер.\ Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
|