Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Дисертації та автореферати дисертацій - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=339.138.02<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   339.138.02
   М 26


    Маркова, Ольга Валеріївна.
    Формування маркетингової конкурентної стратегії аграрних підприємств на плодоовочевому ринку [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 13.01.2011 / О . В. Маркова ; наук. кер. В. В. Писаренко ; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. - Харків : [б. в.], 2011. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- маркетингова конкурентна стратегія -- конкурентна перевага -- ключові фактори успіху -- ефективність виробництва -- плодоовочевий ринок -- маркетинговая стратегия -- маркетинговая конкурентная стратегия -- конкурентное преимущество -- ключевые факторы успеха -- эффективность производства -- плодоовощной рынок -- marketing strategy -- marketing competition strategy -- competitive edge -- key factors of success -- efficiency of production -- fruit market -- vegetable market
Дод.точки доступу:
Писаренко, Володимир Вікторович \наук. кер.\
Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

2.
   339.138.02
   Л 25


    Ларіна, Ярослава Степанівна.
    Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 20.01.2011 / Я. С. Ларіна ; наук. конс. В. П. Галушко ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : [б. в.], 2010. - 20 с. - Бібліогр.: с. 30-33
УДК

Кл.слова (ненормовані):
підприємства аграрного сектору -- стратегія розвитку -- маркетингова стратегія -- стратегічний маркетинг -- ефективність реалізації стратегії -- предприятия аграрного сектора -- стратегия развития -- маркетинговая стратегия -- стратегический маркетинг -- эффективность реализации стратегии -- agrarian enterprises -- strategy of development -- marketing strategy -- strategic marketing -- effectiveness of realization
Дод.точки доступу:
Галушко, Валерій Павлович \наук. конс.\
Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

3.
   631.1.027
   Д 19


    Данько, Юрій Іванович.
    Організаційно-економічні засади розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 07.04.2011 / Ю. І. Данько ; Сум. нац. аграр. ун-т. - Суми : [б. в.], 2011. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-18
УДК

Кл.слова (ненормовані):
підпріємство -- маркетинг -- розвиток маркетингу -- організаційно-економічні засади -- засади розвитку -- складові розвитку -- маркетигова діяльність -- маркетингові перетворення -- конкурентоспроможність -- предприятие -- развитие маркетинга -- организационно-экономические основы -- основы развития -- составляющие развития -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые преобразования -- конкурентоспособность -- enterprise -- marketing -- marketing development -- completeness -- marketing structure -- market transformation -- marketing activity
Дод.точки доступу:
Сум. нац. аграр. ун-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ