Пошуковий запит: (<.>U=339.138<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/images/printer.jpg) | 339.138 А 80
Арестенко, Вікторія Валеріївна. Маркетингові засади підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 15.12.2011 / В. В. Арестенко ; наук. кер. С. І. Чеботар ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : [б. в.], 2011. - 22 с. - Бібліогр.: с.17-19
Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможність підприємства -- маркетингові засади -- кластеризація -- сезонність ціноутворення -- когнітивне моделювання -- форми господарювання -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинговые принципы -- кластеризация -- сезонность ценообразования -- когнитивное моделирование -- формы хозяйствования -- competitiveness of enterprise -- marketing`s principles -- clusterization -- seasonality in pricing -- cognitive models -- forms of managing
Дод.точки доступу: Чеботар, Сергій Іванович \наук. кер.\ Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>2. ![](/images/printer.jpg) | 338.439.5 К 59
Козлова, Оксана Александровна. Теория и методология формирования рынка органической продовольственной продукции на основе холистического маркетинга [Текст] : автореф. дис. на соиск. учен. степ. д-ра экон. наук : по спец. 08.00.05 Экономика и управление народным хозяйством (маркетинг) : защищена 18.11.2011 / О. А. Козлова ; Омс. гос. ун-т им. М. Ф. Достоевского. - Омск : [б. и.], 2011. - 44 с. - Библиогр.: с. 39-43
Кл.слова (ненормовані): экономика -- маркетинг -- управление -- рынок -- економіка -- управління -- ринок
Дод.точки доступу: Омск. гос. ун-т им. М. Ф. Достоевского
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>3. ![](/images/printer.jpg) | 338.439.5 К 82
Криковцев, Олександр Олексійович. Стратегія холістичного маркетингу підприємства на ринку продуктів харчування [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 18.03.2014 / О. О. Криковцев ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2014. - 21 с. - Бібліогр.: с. 17-19
Кл.слова (ненормовані): стратегія -- холістичний маркетинг -- метацінність -- ринок -- продукти харчування -- інновації -- екологія -- соціальна відповідальність -- репутація -- рітейл-мережа -- бізнес-взаємодія -- бізнес-система -- стратегия -- холицистический маркетинг -- метаценность -- рынок -- продукты питания -- инновации -- экология -- социальная ответственность -- репутация -- ритейл-сеть -- бизнес-взаимодействие -- бизнес-система -- strategy -- holistic marketing -- metavalue -- market -- food -- innovation -- environment -- social responsibility -- reputation -- retail chain -- business-interaction -- business-system
Дод.точки доступу: Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>4. ![](/images/printer.jpg) | 005.95/.96 С 20
Сардак, Олена Вікторівна. Управління персоналом-маркетингом: теорія та методологія [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 19.03.2013 / О. В. Сардак ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2013. - 40 с. - Бібліогр.: с. 33-37
Кл.слова (ненормовані): персонал-маркетинг -- управління -- HR-бренд підприємства -- компетенціїї персоналу -- ринок праці -- персонал-маркетинг-мікс -- лояльність -- стратегічне управління -- стратегія -- управление -- HR-бренд предприятия -- компетенции персонала -- рынок труда -- персонал-маркетинг-микс -- лояльность -- стратегическое управление -- стратегия -- personnel-marketing -- personnel-marketing managment -- HR-potential -- marketing organisational -- benavior of the personnel -- HR-brand of company -- the staff competence -- the labour market -- personnel-marketing-mix -- loyalty -- strategic management -- strategy
Дод.точки доступу: Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>5. ![](/images/printer.jpg) | 339.138 Т 47
Тищенко, Оксана Олегівна. Формування системи соціального маркетингу підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 16.12.2014 / О. О. Тищенко ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 18-19
Кл.слова (ненормовані): соціальний маркетинг -- система -- соціальна відповідальність -- соціалізація -- соціальна орієнтація -- роздрібна торгівля -- лояльність -- довіра -- стратегічне прогнозування -- социальный маркетинг -- социальная ответственность -- социализация -- социальная ориентация -- розничная торговля -- лояльность -- доверие -- стратегическое прогнозирование -- social marketing -- social responsibility -- socialization -- social orientation -- retail -- loyalty -- trust -- strategic forecasting
Дод.точки доступу: Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>6. ![](/images/printer.jpg) | 339.138 М 64
Мироненко, Ірина Ігорівна. Управління взаємовідносинами промислових підприємств зі споживачами в системі маркетингу [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 24.01.2013 / І. І. Мироненко ; Харків. нац. екон. ун-т. - Харків : [б. в.], 2013. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18
Кл.слова (ненормовані): маркетинг взаємовідносин -- маркетингова підтримка -- довгострокові відносини -- система факторів -- модель управління -- управління взамовідносинами -- оцінка -- результативность взаємодій -- маркетинг взаимоотношений -- маркетинговая поддержка -- долгосрочные отношения -- система факторов -- модель -- управление взамоотношениями -- оценка -- результативность взаимодействия -- relationship marketing -- marketing support -- long-term relationship -- the system of factors -- model of relationship management -- evaluating the effectiveness -- effectiveness of interaction
Дод.точки доступу: Харків. нац. екон. ун-т
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>7. ![](/images/printer.jpg) | 339.138 М 57
Мигаль, Оксана Фелікіссімівна. STP-маркетинг м'ясопереробних підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 06.06.2012 / О. Ф. Мигаль ; Тернопіл. нац. екон. ун-т. - Тернопіль : [б. в.], 2012. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-16
Кл.слова (ненормовані): STP-маркетинг -- сегментування -- відбір цільових ринків -- цільові ринки -- позиціонування -- м'ясопереробні підприємства -- поведінка споживачів -- STP-маркетинг -- сегментирование -- выбор целевого рынка -- целевой рынок -- позиционирование -- мясоперерабатывающие предприятия -- поведение потребителей -- STP-marketing -- segmenting -- targeting -- positioning -- meat-processing -- enterprises -- consumer's behaviors
Дод.точки доступу: Тернопіл. нац. екон. ун-т
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>8. ![](/images/printer.jpg) | 631.1.027 П 88
Пуріга, Ірина Петрівна. Маркетингова орієнтація управління збутом аграрних підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 29.09.2017 / І. П. Пуріга ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : [б. в.], 2017. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-17
Кл.слова (ненормовані): управління -- збут -- розвиток -- маркетинг -- аграрні підприємства -- ефективність -- управление -- сбыт -- развитие -- аграрные предприятия -- эффективность -- management -- sales -- development -- marketing -- agrarian enterprises -- efficiency
Дод.точки доступу: Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>9. ![](/images/printer.jpg) | 005.21 Г 95
Гуржій, Наталія Миколаївна. Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 09.04.2013 / Н. М. Гуржій ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2013. - 40 с. - Бібліогр.: с. 33-37
Кл.слова (ненормовані): стратегічний маркетинг -- архітектура управління -- маркетингова система -- система спостережень -- стратегічний аналіз -- бенчмаркінг -- комплекс маркетингу -- ризик-менеджмент -- конкурентний маркетинг -- маркетинговий набір -- стратегічний набір -- стратегічна стійкість -- маркетингова стійкість -- стратегический маркетинг -- архитектура управления -- маркетинговая система -- система наблюдений -- стратегический анализ -- бенчмаркинг -- комплекс маркетинга -- риск-менеджмент -- конкурентный маркетинг -- маркетинговый набор -- стратегический набор -- стратегическая устойчивость -- маркетинговая устойчивость -- strategic marketing -- the architecture management -- marketing system -- survey system -- strategic analysis -- benchmarking -- marketing complex -- risk management -- competitive marketing -- marketing set -- strategic set -- strategic sustainability -- marketing sustainability
Дод.точки доступу: Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>10. ![](/images/printer.jpg) | 339.138 Г 20
Гаркуша, Дмитро Володимирович. Маркетингова стратегія розвитку торговельних мереж будівельного рітейлу [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 21.05.2013 / Д. В. Гаркуша ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2013. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-18
Кл.слова (ненормовані): мережні торговельні структури -- формат торгівлі -- розміщення торговельних мереж -- торговельні мережі -- ринок будівельних матеріалів -- будівельні матеріали -- маркетингові орієнтири -- мережний формат торгівлі -- система масового обслуговування -- масове обслуговування -- сетевые торговые структуры -- формат торговли -- рамещение торговых сетей -- торговые сети -- рынок строительных материалов -- строительные материалы -- маркетинговые ориентиры -- сетевой формат торговли -- система массового обслуживания -- массовое обслуживание -- trade network -- structure -- patterns of trade -- accommodation retailers -- building materials market -- market benchmarks -- network pattern of trade -- the queuing system
Дод.точки доступу: Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
|