Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Дисертації та автореферати дисертацій - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=relationship marketing<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   339.138
   М 64


    Мироненко, Ірина Ігорівна.
    Управління взаємовідносинами промислових підприємств зі споживачами в системі маркетингу [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 24.01.2013 / І. І. Мироненко ; Харків. нац. екон. ун-т. - Харків : [б. в.], 2013. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг взаємовідносин -- маркетингова підтримка -- довгострокові відносини -- система факторів -- модель управління -- управління взамовідносинами -- оцінка -- результативность взаємодій -- маркетинг взаимоотношений -- маркетинговая поддержка -- долгосрочные отношения -- система факторов -- модель -- управление взамоотношениями -- оценка -- результативность взаимодействия -- relationship marketing -- marketing support -- long-term relationship -- the system of factors -- model of relationship management -- evaluating the effectiveness -- effectiveness of interaction
Дод.точки доступу:
Харків. нац. екон. ун-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.
   339.37
   Н 65


    Нікульча, Валентин Анатолійович.
    Мотивування покупців підприємствами роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 20.05.2016 / В. А. Нікульча ; Київ. нац. торгов.-екон. ун-т. - Київ : [б. в.], 2016. - 24 с. - Бібліогр.: с. 18-22
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг взаємовідносин -- мотив -- мотивація -- мотивування -- споживач -- поведінка споживача -- комплекс маркетингу -- роздрібна торгівля -- збалансована система -- система показників -- показники "Нортона-Каплана" -- GRM -- маркетинг взаимоотношений -- мотивация -- мотивирование -- потребитель -- поведение потребителя -- комплекс маркетинга -- розничная торговля -- сбалансированная система -- система показателей -- показатели "Нортона-Каплана" -- GRM -- relationship marketing -- motive -- motivation -- motivating -- consumer -- consumer behavior -- marketing mix -- retailing -- balanced scorecard -- scorecard "Norton-Kaplan" -- GRM
Дод.точки доступу:
Київ. нац. торгов.-екон. ун-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ