Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Дисертації та автореферати дисертацій - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=motivating<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   005.95/.96
   Р 83


    Рудь, Юлія Миколаївна.
    Формування системи соціального управління персоналом підприємства [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 20.12.2014 / Ю. М. Рудь ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2014. - 21 с. - Бібліогр.: с. 18-19
УДК

Кл.слова (ненормовані):
персонал -- система -- соціальне управління -- управління персоналом -- торговельне підприємство -- стратегічний розвиток -- мотиваційний потенціал -- социальное управление -- управление персоналом -- торговое предприятие -- стратегическое развитие -- эффективность -- мотивационный потенциал -- staff -- system -- social management -- trade enterprise -- strategic development -- efficiency -- motivating potential
Дод.точки доступу:
Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.
   339.37
   Н 65


    Нікульча, Валентин Анатолійович.
    Мотивування покупців підприємствами роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 20.05.2016 / В. А. Нікульча ; Київ. нац. торгов.-екон. ун-т. - Київ : [б. в.], 2016. - 24 с. - Бібліогр.: с. 18-22
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг взаємовідносин -- мотив -- мотивація -- мотивування -- споживач -- поведінка споживача -- комплекс маркетингу -- роздрібна торгівля -- збалансована система -- система показників -- показники "Нортона-Каплана" -- GRM -- маркетинг взаимоотношений -- мотивация -- мотивирование -- потребитель -- поведение потребителя -- комплекс маркетинга -- розничная торговля -- сбалансированная система -- система показателей -- показатели "Нортона-Каплана" -- GRM -- relationship marketing -- motive -- motivation -- motivating -- consumer -- consumer behavior -- marketing mix -- retailing -- balanced scorecard -- scorecard "Norton-Kaplan" -- GRM
Дод.точки доступу:
Київ. нац. торгов.-екон. ун-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ