Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Дисертації та автореферати дисертацій - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=holistic marketing<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   338.439.5
   К 82


    Криковцев, Олександр Олексійович.
    Стратегія холістичного маркетингу підприємства на ринку продуктів харчування [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 18.03.2014 / О. О. Криковцев ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2014. - 21 с. - Бібліогр.: с. 17-19
УДК

Кл.слова (ненормовані):
стратегія -- холістичний маркетинг -- метацінність -- ринок -- продукти харчування -- інновації -- екологія -- соціальна відповідальність -- репутація -- рітейл-мережа -- бізнес-взаємодія -- бізнес-система -- стратегия -- холицистический маркетинг -- метаценность -- рынок -- продукты питания -- инновации -- экология -- социальная ответственность -- репутация -- ритейл-сеть -- бизнес-взаимодействие -- бизнес-система -- strategy -- holistic marketing -- metavalue -- market -- food -- innovation -- environment -- social responsibility -- reputation -- retail chain -- business-interaction -- business-system
Дод.точки доступу:
Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.
   378.014.54
   Ж 46


    Жегус, Олена Валентинівна.
    Формування системи маркетингу закладів вищої освіти [Електронний ресурс] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 17.04.2019 / О. В. Жегус ; наук. конс. Н. Л. Савицька ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2019. - 40 с. - Бібліогр.: с. 30-36
УДК

Кл.слова (ненормовані):
освітній продукт -- ринок -- маркетинг -- продукти вищої освіти -- концепція маркетингу -- холістичий маркетинг -- система маркетингу -- заклади вищої освіти -- комплекс маркетингу -- ключові стейкхолдери -- образовательный продукт -- рынок -- продукты высшего образования -- концепція маркетингу -- холистический маркетинг -- система маркетинга -- заведения высшего образования -- комплекс маркетинга -- ключевые стейкхолдеры -- educational product -- market of products -- products of higher education -- marketing in the field -- concept of marketing -- holistic marketing -- marketing system -- system of institutions -- marketing-mix -- key stakeholders
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Савицька, Наталія Леонідівна \наук. конс.\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі


Знайти схожі

3.
   378.014.54
   Ж 46


    Жегус, Олена Валентинівна.
    Формування системи маркетингу закладів вищої освіти [Електронний ресурс] : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Економічні науки : захищена 17.04.2019 / О. В. Жегус ; наук. конс. Н. Л. Савицька ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2019. - 689 с. - Бібліогр.: с. 14-23, 496-552
Додатки: с. 553-689
УДК

Кл.слова (ненормовані):
освітній продукт -- ринок -- маркетинг -- продукти вищої освіти -- концепція маркетингу -- холістичий маркетинг -- система маркетингу -- заклади вищої освіти -- комплекс маркетингу -- ключові стейкхолдери -- образовательный продукт -- рынок -- продукты высшего образования -- концепція маркетингу -- холистический маркетинг -- система маркетинга -- заведения высшего образования -- комплекс маркетинга -- ключевые стейкхолдеры -- educational product -- market of products -- products of higher education -- marketing in the field -- concept of marketing -- holistic marketing -- marketing system -- system of institutions -- marketing-mix -- key stakeholders
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Савицька, Наталія Леонідівна \наук. конс.\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ