Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Дисертації та автореферати дисертацій - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стратегічний маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   339.138.02
   Л 25


    Ларіна, Ярослава Степанівна.
    Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 20.01.2011 / Я. С. Ларіна ; наук. конс. В. П. Галушко ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : [б. в.], 2010. - 20 с. - Бібліогр.: с. 30-33
УДК

Кл.слова (ненормовані):
підприємства аграрного сектору -- стратегія розвитку -- маркетингова стратегія -- стратегічний маркетинг -- ефективність реалізації стратегії -- предприятия аграрного сектора -- стратегия развития -- маркетинговая стратегия -- стратегический маркетинг -- эффективность реализации стратегии -- agrarian enterprises -- strategy of development -- marketing strategy -- strategic marketing -- effectiveness of realization
Дод.точки доступу:
Галушко, Валерій Павлович \наук. конс.\
Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.
   658.8
   Д 64


    Долозіна, Ірина Леонідівна.
    Маркетингові стратегії підприємств тютюнової галузі України [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 12.06.2012 / І. Л. Долозіна ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2012. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- тютюнова галузь -- стратегічний маркетинг -- маркетингова діяльність -- соціально-етичний маркетинг -- ринок тютюнових виробів -- маркетинговая стратегия -- табачная отрасль -- стратегический маркетинг -- маркетинговая деятельность -- социально-этический маркетинг -- рынок табачных изделий -- the marketing strategy -- the tobacco industry -- strategic marketing -- marketing activities -- socio-ethical marketing -- market of tobacco products
Дод.точки доступу:
Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11
Б.п. №611


Знайти схожі

3.
   005.21
   Г 95


    Гуржій, Наталія Миколаївна.
    Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 09.04.2013 / Н. М. Гуржій ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2013. - 40 с. - Бібліогр.: с. 33-37
УДК

Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- архітектура управління -- маркетингова система -- система спостережень -- стратегічний аналіз -- бенчмаркінг -- комплекс маркетингу -- ризик-менеджмент -- конкурентний маркетинг -- маркетинговий набір -- стратегічний набір -- стратегічна стійкість -- маркетингова стійкість -- стратегический маркетинг -- архитектура управления -- маркетинговая система -- система наблюдений -- стратегический анализ -- бенчмаркинг -- комплекс маркетинга -- риск-менеджмент -- конкурентный маркетинг -- маркетинговый набор -- стратегический набор -- стратегическая устойчивость -- маркетинговая устойчивость -- strategic marketing -- the architecture management -- marketing system -- survey system -- strategic analysis -- benchmarking -- marketing complex -- risk management -- competitive marketing -- marketing set -- strategic set -- strategic sustainability -- marketing sustainability
Дод.точки доступу:
Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

4.
   338.439.4
   П 78


    Присяжнюк, Оксана Федорівна.
    Формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 16.06.2008 / О. Ф. Присяжнюк ; наук. кер.: М. П. Поліщук, Є. І. Ходаківський ; Держ. вищ. навч. закл. "Держ. агроекол. ун-т". - Житомир : [б. в.], 2008. - 19 с. - Бібліогр.: с. 15-16
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- молокопереробні підприємства -- стратегічний маркетинг -- оперативний маркетинг -- ефективність -- марекетинговая стратегия -- молокоперерабатывающие предприятия -- стратегический маркетинг -- оперативный маркетинг -- эффективность -- marketing strategy -- dairy processing enterprises -- strategic marketing -- operative marketing -- effectiveness
Дод.точки доступу:
Поліщук, Микола Петрович \наук. кер.\
Ходаківський, Євгеній Іванович \наук. кер.\
Держ. вищ. навч. закл. "Держ. агроекол. ун-т"
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ