Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Дисертації та автореферати дисертацій - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=система маркетингу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   631.1.027
   Ч-34


    Чеботарьова, Олена Миколаївна.
    Маркетингова діяльність підприємств АПК в умовах ринкової нестабільності [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (економіка сільського господарства і АПК) : захищена 22.12.2011 / О. М. Чеботарьова ; Луган. нац. ун-т. - Луганськ : [б. в.], 2011. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингова діяльність -- система маркетингу -- зернопродуктовий підкомплекс -- ринок зерна -- маркетинговий моніторинг -- регіональний маркетинг -- маркетингова стратегія -- товарна стратегія -- підприємства АПК -- економічна модель -- маркетинговая деятельность -- система маркетинга -- зернопродуктовый подкомплекс -- рынок зерна -- маркетинговый мониторинг -- региональный маркетинг -- маркетинговая стратегия -- товарная стратегия -- предприятия АПК -- экономическая модель -- marketing -- marketing activities -- marketing system -- grain crops -- product subcomplex -- grain market -- marketing monitoring -- regional marketing -- marketing strategy -- product strategy -- agricultural sector -- sector enterprises -- economic model
Дод.точки доступу:
Луган. нац. ун-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.
   378.014.54
   Ж 46


    Жегус, Олена Валентинівна.
    Формування системи маркетингу закладів вищої освіти [Електронний ресурс] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 17.04.2019 / О. В. Жегус ; наук. конс. Н. Л. Савицька ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2019. - 40 с. - Бібліогр.: с. 30-36
УДК

Кл.слова (ненормовані):
освітній продукт -- ринок -- маркетинг -- продукти вищої освіти -- концепція маркетингу -- холістичий маркетинг -- система маркетингу -- заклади вищої освіти -- комплекс маркетингу -- ключові стейкхолдери -- образовательный продукт -- рынок -- продукты высшего образования -- концепція маркетингу -- холистический маркетинг -- система маркетинга -- заведения высшего образования -- комплекс маркетинга -- ключевые стейкхолдеры -- educational product -- market of products -- products of higher education -- marketing in the field -- concept of marketing -- holistic marketing -- marketing system -- system of institutions -- marketing-mix -- key stakeholders
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Савицька, Наталія Леонідівна \наук. конс.\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі


Знайти схожі

3.
   378.014.54
   Ж 46


    Жегус, Олена Валентинівна.
    Формування системи маркетингу закладів вищої освіти [Електронний ресурс] : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Економічні науки : захищена 17.04.2019 / О. В. Жегус ; наук. конс. Н. Л. Савицька ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2019. - 689 с. - Бібліогр.: с. 14-23, 496-552
Додатки: с. 553-689
УДК

Кл.слова (ненормовані):
освітній продукт -- ринок -- маркетинг -- продукти вищої освіти -- концепція маркетингу -- холістичий маркетинг -- система маркетингу -- заклади вищої освіти -- комплекс маркетингу -- ключові стейкхолдери -- образовательный продукт -- рынок -- продукты высшего образования -- концепція маркетингу -- холистический маркетинг -- система маркетинга -- заведения высшего образования -- комплекс маркетинга -- ключевые стейкхолдеры -- educational product -- market of products -- products of higher education -- marketing in the field -- concept of marketing -- holistic marketing -- marketing system -- system of institutions -- marketing-mix -- key stakeholders
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Савицька, Наталія Леонідівна \наук. конс.\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі


Знайти схожі

4.
   631.1.027
   Н 16


    Нагорнова, Світлана Сергіївна.
    Формування системи маркетингу в сільськогосподарських підприємствах [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 10.09.2008 / С. С. Нагорнова ; наук. кер. О. В. Ульянченко ; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. - Харків : [б. в.], 2008. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17
УДК

Кл.слова (ненормовані):
аграрний маркетинг -- система маркетингу -- товар -- стратегія збуту -- аграрний ринок -- служба маркетингу -- ефективність -- сільське господарство -- збут -- товарна продукція -- ціна -- ціноутворення -- сельскохозяйственный маркетинг -- система маркетинга -- стратегия сбыта -- аграрный рынок -- служба маркетинга -- эффективность -- сельское хозяйство -- сбыт -- товарная продукция -- цена -- ценообразование -- agrarian marketing -- marketing system -- commodity output -- price -- price setting
Дод.точки доступу:
Ульянченко, Олександр Вікторович \наук. кер.\
Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ