Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Дисертації та автореферати дисертацій - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=позиционирование<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
   339.138
   М 57


    Мигаль, Оксана Фелікіссімівна.
    STP-маркетинг м'ясопереробних підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 06.06.2012 / О. Ф. Мигаль ; Тернопіл. нац. екон. ун-т. - Тернопіль : [б. в.], 2012. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-16
УДК

Кл.слова (ненормовані):
STP-маркетинг -- сегментування -- відбір цільових ринків -- цільові ринки -- позиціонування -- м'ясопереробні підприємства -- поведінка споживачів -- STP-маркетинг -- сегментирование -- выбор целевого рынка -- целевой рынок -- позиционирование -- мясоперерабатывающие предприятия -- поведение потребителей -- STP-marketing -- segmenting -- targeting -- positioning -- meat-processing -- enterprises -- consumer's behaviors
Дод.точки доступу:
Тернопіл. нац. екон. ун-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.
   631.1.027
   З-17


    Зайцев, Юрій Олександрович.
    Маркетингово-збутові стратегії аграрних підприємств: терія, методологія, практика [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 28.09.2017 / Ю. О. Зайцев ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : [б. в.], 2017. - 36 с. - Бібліогр.: с. 26-30
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингово-збутова -- стратегія -- конкурентоспроможність -- ринкове позиціонування -- адаптація -- система управління -- маркетингово-сбытовая -- стратегия -- конкурентоспособность -- рыночное позиционирование -- адаптация -- система управления -- marketing -- sales strategy -- competitiveness -- market positioning -- adaptation -- management system
Дод.точки доступу:
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

3.
   631.1.027
   З-17


    Зайцев, Юрій Олександрович.
    Маркетингово-збутові стратегії аграрних підприємств: терія, методологія, практика [Текст] : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 28.09.2017 / Зайцев Ю. О. ; наук. конс. О. Ю. Амосов ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : [б. в.], 2017. - 360 с. - Бібліогр.: с. 337-360
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингово-збутова -- стратегія -- конкурентоспроможність -- ринкове позиціонування -- адаптація -- система управління -- маркетингово-сбытовая -- стратегия -- конкурентоспособность -- рыночное позиционирование -- адаптация -- система управления -- MARKETING -- SALES STRATEGY -- COMPETITIVENESS -- market positioning -- adaptation -- MANAGEMENT SYSTEM
Дод.точки доступу:
Амосов, Олег Юрійович \наук. конс.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

4.
   378.014.54
   Х 76


    Хоменко, Олег Миколайович.
    Маркетингове забезпечення діяльності аграрних ВНЗ на ринку освітніх послуг [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 27.05.2014 / О. М. Хоменко ; Білоцерків. нац. аграр. ун-т. - Біла Церква : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18
УДК

Кл.слова (ненормовані):
освітня послуга -- вищий навчальний заклад -- комплекс маркетингу -- позиціювання -- попит -- пропозиція -- конкурентоспроможність -- образовательная услуга -- высшее учебное заведение -- комплекс маркетинга -- спрос -- предложение -- позиционирование -- конкурентоспособность -- educational service -- higher educational establishment -- marketing complex -- positioning -- demand -- supply -- competitiveness
Дод.точки доступу:
Білоцерків. нац. аграр. ун-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

5.
   330.3.025.7
   С 22


    Сахно, Андрій Анатолійович.
    Мотивація економічної діяльності машинобудівних підприємств: теорія, методологія і практика [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 26.04.2018 / А. А. Сахно ; Європ. ун-т. - Київ : [б. в.], 2018. - 40 с. - Бібліогр.: с. 32-37
УДК

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- економічна діяльність -- підприємство -- машинобудування -- гіперконкуренція -- мотиваційна гнучкість -- посилення мотивації -- мотивація руйнування -- мотиваційний потенціал -- мотиваційний ресурс -- мотивація життя -- позиціонування підприємств -- мотивация -- экономическая деятельность -- предприятие -- машиностроение -- гиперконкуренция -- мотивационная гибкость -- усиление мотивации -- мотивация разрушения -- мотивационный потенциал -- мотивационный ресурс -- мотивация жизни -- позиционирование предприятий -- motivation -- economic activity -- enterprise -- machine building engineering -- hypercompetition -- motivational flexibility -- motivation enhancement -- destruction motivation -- motivational potential -- motivational resourse -- life motivation -- enterprises positioning
Дод.точки доступу:
Європ. ун-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ