Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Дисертації та автореферати дисертацій - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингова стратегія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
   339.138.02
   М 26


    Маркова, Ольга Валеріївна.
    Формування маркетингової конкурентної стратегії аграрних підприємств на плодоовочевому ринку [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 13.01.2011 / О . В. Маркова ; наук. кер. В. В. Писаренко ; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. - Харків : [б. в.], 2011. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- маркетингова конкурентна стратегія -- конкурентна перевага -- ключові фактори успіху -- ефективність виробництва -- плодоовочевий ринок -- маркетинговая стратегия -- маркетинговая конкурентная стратегия -- конкурентное преимущество -- ключевые факторы успеха -- эффективность производства -- плодоовощной рынок -- marketing strategy -- marketing competition strategy -- competitive edge -- key factors of success -- efficiency of production -- fruit market -- vegetable market
Дод.точки доступу:
Писаренко, Володимир Вікторович \наук. кер.\
Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

2.
   339.138.02
   Л 25


    Ларіна, Ярослава Степанівна.
    Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 20.01.2011 / Я. С. Ларіна ; наук. конс. В. П. Галушко ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : [б. в.], 2010. - 20 с. - Бібліогр.: с. 30-33
УДК

Кл.слова (ненормовані):
підприємства аграрного сектору -- стратегія розвитку -- маркетингова стратегія -- стратегічний маркетинг -- ефективність реалізації стратегії -- предприятия аграрного сектора -- стратегия развития -- маркетинговая стратегия -- стратегический маркетинг -- эффективность реализации стратегии -- agrarian enterprises -- strategy of development -- marketing strategy -- strategic marketing -- effectiveness of realization
Дод.точки доступу:
Галушко, Валерій Павлович \наук. конс.\
Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

3.
   338.439.4
   Р 86


    Рунчева, Наталія Вікторівна.
    Формування конкурентоспроможності та підвищення ефективності зерновиробництва [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.03 Економіка та управління національним господарством : захищена 29.03.2011 / Н. В. Рунчева ; Полтав. держ. аграр. акад. - Полтава : [б. в.], 2011. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18
УДК

Кл.слова (ненормовані):
зерновиробництво -- глобалізація -- інтегральні процеси -- ефективність -- конкурентоспроможність -- інфраструктура -- маркетингова стратегія -- інноваційні технології -- державне регулювання -- зернопроизводство -- глобализация -- интегральные процессы -- эффективность -- конкурентоспособность -- инфраструктура -- маркетинговая стратегия -- инновационные технологии -- государственное регулирование
Дод.точки доступу:
Полтав. держ. аграр. акад.
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

4.
   631.1.027
   С 83


    Страпчук, Світлана Іванівна.
    Підвищення ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 24.06.2014 / С. І. Страпчук ; наук. кер. Д. В. Шиян ; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. - Харків : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-17
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- ефективність -- ціна -- рівень беззбитковості -- маркетингова стратегія -- ризики -- маркетинговая деятельность -- эффективность -- цена -- уровень безубыточности -- маркетинговая стратегия -- риски -- marketing activity -- efficiency -- price -- break even -- marketing strategy -- risks
Дод.точки доступу:
Шиян, Дмитро Вікторович \наук. кер.\
Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11
Б.п. №611


Знайти схожі

5.
   631.1.016
   З-14


    Загребельна, Ірина Леонідівна.
    Формування маркетингової стратегії розвитку скотарства в аграрній господарській структурі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 25.12.2014 / І. Л. Загребельна ; Полтав. держ. аграр. акад. - Полтава : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- скотарство -- попит -- пропозиція -- ринок м'яса -- велика рогата худоба -- молоко -- ринкова кон'юнктура -- спеціалізація -- концентрація -- маркетинговая стратегия -- скотоводство -- спрос -- предложение -- рынок мяса -- крупный рогатый скот -- рыночная конъюнктура -- специализация -- концентрация
Дод.точки доступу:
Полтав. держ. аграр. акад.
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

6.
   631.1.027
   Ч-34


    Чеботарьова, Олена Миколаївна.
    Маркетингова діяльність підприємств АПК в умовах ринкової нестабільності [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (економіка сільського господарства і АПК) : захищена 22.12.2011 / О. М. Чеботарьова ; Луган. нац. ун-т. - Луганськ : [б. в.], 2011. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингова діяльність -- система маркетингу -- зернопродуктовий підкомплекс -- ринок зерна -- маркетинговий моніторинг -- регіональний маркетинг -- маркетингова стратегія -- товарна стратегія -- підприємства АПК -- економічна модель -- маркетинговая деятельность -- система маркетинга -- зернопродуктовый подкомплекс -- рынок зерна -- маркетинговый мониторинг -- региональный маркетинг -- маркетинговая стратегия -- товарная стратегия -- предприятия АПК -- экономическая модель -- marketing -- marketing activities -- marketing system -- grain crops -- product subcomplex -- grain market -- marketing monitoring -- regional marketing -- marketing strategy -- product strategy -- agricultural sector -- sector enterprises -- economic model
Дод.точки доступу:
Луган. нац. ун-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

7.
   658.8
   Ш 87


    Шталь, Тетяна Валеріївна.
    Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарства [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 24.04.2012 / Т. В. Шталь ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2012. - 38 с. - Бібліогр.: с. 32-36
УДК

Кл.слова (ненормовані):
стратегія -- стратегічний ландшафт -- модель -- формування стратегії -- підприємство -- маркетинг -- ресторанне господарство -- ядро бізнесу -- маркетингова стратегія -- бюджетування -- маркетингові витрати -- оптимізація -- стратегия -- стратегический ландшафт -- формирование стратегии -- предприятия -- ресторанное хозяйство -- ядро бизнеса -- маркетинговая стратегия -- предприятие -- бюджетирование -- маркетинговые затраты -- оптимизация -- strategy -- strategic landscape -- model of formation -- of strategy -- of the enterprise -- marketing -- restaurant economy -- business kermel -- marketing strategy -- budgeting of marketing -- marketing expenses -- optimization
Дод.точки доступу:
Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

8.
   658.8
   Д 64


    Долозіна, Ірина Леонідівна.
    Маркетингові стратегії підприємств тютюнової галузі України [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 12.06.2012 / І. Л. Долозіна ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2012. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- тютюнова галузь -- стратегічний маркетинг -- маркетингова діяльність -- соціально-етичний маркетинг -- ринок тютюнових виробів -- маркетинговая стратегия -- табачная отрасль -- стратегический маркетинг -- маркетинговая деятельность -- социально-этический маркетинг -- рынок табачных изделий -- the marketing strategy -- the tobacco industry -- strategic marketing -- marketing activities -- socio-ethical marketing -- market of tobacco products
Дод.точки доступу:
Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11
Б.п. №611


Знайти схожі

9.
   631.1.027
   Г 12


    Гавриш, Оксана Миколаївна.
    Формування маркетингової стратегії тепличних господарств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 20.11.2014 / О. М. Гавриш ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
УДК

Кл.слова (ненормовані):
стратегія -- маркетингова стратегія -- тепличні господарства -- фактори середовища -- внутрішнє середовище -- зовнішнє середовище -- SWOT-аналіз -- ринок -- продукція -- споживач -- попит -- ціна -- стратегічний набір -- стратегия -- маркетинговая стратегия -- тепличные хозяйства -- факторы среды -- внутренняя среда -- внешняя среда -- SWOT-анализ -- рынок -- продукция -- потребитель -- спрос -- цена -- стратегический набор -- strategy -- marketing strategy -- greenhouse enterprises -- factors of internal -- external environment -- SWOT-analysis -- market -- product -- consumer -- demand -- price -- strategical set
Дод.точки доступу:
Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11
Б.п. №611


Знайти схожі

10.
   631.1.027
   Г 58


    Гоголь, Інна Анатоліївна.
    Формування маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 18.03.2014 / І. А. Гоголь ; Львів. нац. аграр. ун-т. - Львів : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
УДК

Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарські підприємства -- маркетинг -- маркетингові витрати -- маркетингова стратегія -- маркетингова діяльність -- маркетингова служба -- управління -- сільськогосподарська продукція -- сельскохозяйственные предприятия -- маркетинговые расходы -- маркетинговая стратегия -- маркетинговая деятельность -- маркетинговая служба -- управление -- сельскохозяйственная продукция -- agricultural enterprises -- marketing -- marketing cost -- marketing strategy -- marketing activity -- marketing services -- management -- agricultural products
Дод.точки доступу:
Львів. нац. аграр. ун-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ