Пошуковий запит: (<.>K=маркетинговая стратегия<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/images/printer.jpg) | 339.138.02 М 26
Маркова, Ольга Валеріївна. Формування маркетингової конкурентної стратегії аграрних підприємств на плодоовочевому ринку [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 13.01.2011 / О . В. Маркова ; наук. кер. В. В. Писаренко ; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. - Харків : [б. в.], 2011. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
Кл.слова (ненормовані): маркетингова стратегія -- маркетингова конкурентна стратегія -- конкурентна перевага -- ключові фактори успіху -- ефективність виробництва -- плодоовочевий ринок -- маркетинговая стратегия -- маркетинговая конкурентная стратегия -- конкурентное преимущество -- ключевые факторы успеха -- эффективность производства -- плодоовощной рынок -- marketing strategy -- marketing competition strategy -- competitive edge -- key factors of success -- efficiency of production -- fruit market -- vegetable market
Дод.точки доступу: Писаренко, Володимир Вікторович \наук. кер.\ Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 2 | 2 |
Знайти схожі
|
>2. ![](/images/printer.jpg) | 339.138.02 Л 25
Ларіна, Ярослава Степанівна. Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 20.01.2011 / Я. С. Ларіна ; наук. конс. В. П. Галушко ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : [б. в.], 2010. - 20 с. - Бібліогр.: с. 30-33
Кл.слова (ненормовані): підприємства аграрного сектору -- стратегія розвитку -- маркетингова стратегія -- стратегічний маркетинг -- ефективність реалізації стратегії -- предприятия аграрного сектора -- стратегия развития -- маркетинговая стратегия -- стратегический маркетинг -- эффективность реализации стратегии -- agrarian enterprises -- strategy of development -- marketing strategy -- strategic marketing -- effectiveness of realization
Дод.точки доступу: Галушко, Валерій Павлович \наук. конс.\ Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>3. ![](/images/printer.jpg) | 338.439.4 Р 86
Рунчева, Наталія Вікторівна. Формування конкурентоспроможності та підвищення ефективності зерновиробництва [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.03 Економіка та управління національним господарством : захищена 29.03.2011 / Н. В. Рунчева ; Полтав. держ. аграр. акад. - Полтава : [б. в.], 2011. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18
Кл.слова (ненормовані): зерновиробництво -- глобалізація -- інтегральні процеси -- ефективність -- конкурентоспроможність -- інфраструктура -- маркетингова стратегія -- інноваційні технології -- державне регулювання -- зернопроизводство -- глобализация -- интегральные процессы -- эффективность -- конкурентоспособность -- инфраструктура -- маркетинговая стратегия -- инновационные технологии -- государственное регулирование
Дод.точки доступу: Полтав. держ. аграр. акад.
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>4. ![](/images/printer.jpg) | 631.1.027 С 83
Страпчук, Світлана Іванівна. Підвищення ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 24.06.2014 / С. І. Страпчук ; наук. кер. Д. В. Шиян ; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. - Харків : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-17
Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- ефективність -- ціна -- рівень беззбитковості -- маркетингова стратегія -- ризики -- маркетинговая деятельность -- эффективность -- цена -- уровень безубыточности -- маркетинговая стратегия -- риски -- marketing activity -- efficiency -- price -- break even -- marketing strategy -- risks
Дод.точки доступу: Шиян, Дмитро Вікторович \наук. кер.\ Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Б.п. №6 | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>5. ![](/images/printer.jpg) | 631.1.016 З-14
Загребельна, Ірина Леонідівна. Формування маркетингової стратегії розвитку скотарства в аграрній господарській структурі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 25.12.2014 / І. Л. Загребельна ; Полтав. держ. аграр. акад. - Полтава : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
Кл.слова (ненормовані): маркетингова стратегія -- скотарство -- попит -- пропозиція -- ринок м'яса -- велика рогата худоба -- молоко -- ринкова кон'юнктура -- спеціалізація -- концентрація -- маркетинговая стратегия -- скотоводство -- спрос -- предложение -- рынок мяса -- крупный рогатый скот -- рыночная конъюнктура -- специализация -- концентрация
Дод.точки доступу: Полтав. держ. аграр. акад.
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>6. ![](/images/printer.jpg) | 631.1.027 Ч-34
Чеботарьова, Олена Миколаївна. Маркетингова діяльність підприємств АПК в умовах ринкової нестабільності [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (економіка сільського господарства і АПК) : захищена 22.12.2011 / О. М. Чеботарьова ; Луган. нац. ун-т. - Луганськ : [б. в.], 2011. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- маркетингова діяльність -- система маркетингу -- зернопродуктовий підкомплекс -- ринок зерна -- маркетинговий моніторинг -- регіональний маркетинг -- маркетингова стратегія -- товарна стратегія -- підприємства АПК -- економічна модель -- маркетинговая деятельность -- система маркетинга -- зернопродуктовый подкомплекс -- рынок зерна -- маркетинговый мониторинг -- региональный маркетинг -- маркетинговая стратегия -- товарная стратегия -- предприятия АПК -- экономическая модель -- marketing -- marketing activities -- marketing system -- grain crops -- product subcomplex -- grain market -- marketing monitoring -- regional marketing -- marketing strategy -- product strategy -- agricultural sector -- sector enterprises -- economic model
Дод.точки доступу: Луган. нац. ун-т
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>7. ![](/images/printer.jpg) | 658.8 Ш 87
Шталь, Тетяна Валеріївна. Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарства [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 24.04.2012 / Т. В. Шталь ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2012. - 38 с. - Бібліогр.: с. 32-36
Кл.слова (ненормовані): стратегія -- стратегічний ландшафт -- модель -- формування стратегії -- підприємство -- маркетинг -- ресторанне господарство -- ядро бізнесу -- маркетингова стратегія -- бюджетування -- маркетингові витрати -- оптимізація -- стратегия -- стратегический ландшафт -- формирование стратегии -- предприятия -- ресторанное хозяйство -- ядро бизнеса -- маркетинговая стратегия -- предприятие -- бюджетирование -- маркетинговые затраты -- оптимизация -- strategy -- strategic landscape -- model of formation -- of strategy -- of the enterprise -- marketing -- restaurant economy -- business kermel -- marketing strategy -- budgeting of marketing -- marketing expenses -- optimization
Дод.точки доступу: Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>8. ![](/images/printer.jpg) | 658.8 Д 64
Долозіна, Ірина Леонідівна. Маркетингові стратегії підприємств тютюнової галузі України [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 12.06.2012 / І. Л. Долозіна ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2012. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18
Кл.слова (ненормовані): маркетингова стратегія -- тютюнова галузь -- стратегічний маркетинг -- маркетингова діяльність -- соціально-етичний маркетинг -- ринок тютюнових виробів -- маркетинговая стратегия -- табачная отрасль -- стратегический маркетинг -- маркетинговая деятельность -- социально-этический маркетинг -- рынок табачных изделий -- the marketing strategy -- the tobacco industry -- strategic marketing -- marketing activities -- socio-ethical marketing -- market of tobacco products
Дод.точки доступу: Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Б.п. №6 | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>9. ![](/images/printer.jpg) | 631.1.027 Г 12
Гавриш, Оксана Миколаївна. Формування маркетингової стратегії тепличних господарств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 20.11.2014 / О. М. Гавриш ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
Кл.слова (ненормовані): стратегія -- маркетингова стратегія -- тепличні господарства -- фактори середовища -- внутрішнє середовище -- зовнішнє середовище -- SWOT-аналіз -- ринок -- продукція -- споживач -- попит -- ціна -- стратегічний набір -- стратегия -- маркетинговая стратегия -- тепличные хозяйства -- факторы среды -- внутренняя среда -- внешняя среда -- SWOT-анализ -- рынок -- продукция -- потребитель -- спрос -- цена -- стратегический набор -- strategy -- marketing strategy -- greenhouse enterprises -- factors of internal -- external environment -- SWOT-analysis -- market -- product -- consumer -- demand -- price -- strategical set
Дод.точки доступу: Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Б.п. №6 | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>10. ![](/images/printer.jpg) | 631.1.027 Г 58
Гоголь, Інна Анатоліївна. Формування маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 18.03.2014 / І. А. Гоголь ; Львів. нац. аграр. ун-т. - Львів : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
Кл.слова (ненормовані): сільськогосподарські підприємства -- маркетинг -- маркетингові витрати -- маркетингова стратегія -- маркетингова діяльність -- маркетингова служба -- управління -- сільськогосподарська продукція -- сельскохозяйственные предприятия -- маркетинговые расходы -- маркетинговая стратегия -- маркетинговая деятельность -- маркетинговая служба -- управление -- сельскохозяйственная продукция -- agricultural enterprises -- marketing -- marketing cost -- marketing strategy -- marketing activity -- marketing services -- management -- agricultural products
Дод.точки доступу: Львів. нац. аграр. ун-т
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
|