Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Дисертації та автореферати дисертацій - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинговая система<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
   631.1.027
   Г 15


    Галинська, Ангеліна Вікторівна .
    Маркетингова система формування конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 30.11.2016 / А. В. Галинська ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : [б. в.], 2016. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-18
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингова система -- конкурентоспроможність -- сільськогосподарські підприємства -- інформаційно-комунікаційна -- політика -- маркетингові ризики -- маркетинговая система -- конкурентоспособность -- сельскохозяйственные предприятия -- информационно-коммуникационная -- политика -- маркетинговые риски -- marketing -- marketing system -- competitiveness -- agricultural enterprises -- information policy -- communication policy -- market risks
Дод.точки доступу:
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

2.
   631.1.027
   Г 75


    Грабко, Наталя Олександрівна.
    Удосконалення маркетингової діяльності підприємств з виробництва та переробки молока [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (економіка сільського господарства і АПК) : захищена 17.04.2009 / Н. О. Грабко ; Миколаїв. держ. аграр. ун-т. - Миколаїв : [б. в.], 2009. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- комплекс маркетингу -- ринок молока -- молокопродуктовий підкомплекс -- попит -- пропозиція -- підприємство -- контролінг -- вертикальна система -- маркетингова система -- компромісний план -- субоптимальний план -- маркетинговая деятельность -- комплекс маркетинга -- рынок молока -- молокопродуктовый подкомплекс -- спрос -- предложение -- предприятие -- контроллинг -- вертикальная система -- маркетинговая система -- компромиссный план -- субоптимальный план -- the marketing activity -- complex of marketing -- milk market -- milk production subcomplex -- demand -- offer -- enterprise -- controlling -- the vertical marketing -- system -- the compromise suboptimal -- plan
Дод.точки доступу:
Миколаїв. держ. аграр. ун-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

3.
   338.439.4
   Б 48


    Бербенець, Олена Вікторівна.
    Стратегія розвитку підприємств з виробництва курячого м'яса і яєць [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 01.07.2009 / О. В. Бербенець ; наук. кер. П. М. Макаренко ; Дніпропетр. держ. аграр. ун-т. - Дніпропетровськ : [б. в.], 2009. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
УДК

Кл.слова (ненормовані):
стратегія розвитку -- конкурентоспроможність -- інструменти маркетингу -- державне регулювання -- організаційно-економічні -- заходи -- технології -- інтенсифікація -- продуктивність -- вертикальна інтеграція -- інфраструктура -- виробничі ризики -- ринкові ризики -- маркетингова система -- стратегия развития -- конкурентоспособность -- инструменты маркетинга -- государственное регулирование -- организационно-экономические -- мероприятия -- технологии -- интенсификация -- продуктивность -- вертикальная интеграция -- инфраструктура -- производственные риски -- рыночные риски -- маркетинговая система -- development strategy -- competitiveness -- marketing tools -- state regulation -- organisational-economic -- actions -- teсhnologies -- an intensification -- efficiency -- vertical integration -- an infrastructure -- industrial risks -- market risks -- marketing system
Дод.точки доступу:
Макаренко, Петро Миколайович \наук. кер.\
Дніпропетр. держ. аграр. ун-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22


Знайти схожі

4.
   631.1.027
   Г 15


    Галинська, Ангеліна Вікторівна .
    Маркетигова система формування конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств [Текст] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 30.11.2016 / А. В. Галинська ; наук. кер. Ю. І. Данько ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : [б. в.], 2016. - 197 с. - Бібліогр.: с. 182-197
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингова система -- конкурентоспроможність -- сільськогосподарські підприємства -- інформаційно-комунікаційна -- політика -- маркетингові ризики -- маркетинговая система -- конкурентоспособность -- сельскохозяйственные предприятия -- информационно-коммуникационная -- политика -- маркетинговые риски -- MARKETING -- MARKETING SYSTEM -- COMPETITIVENESS -- AGRICULTURAL ENTERPRISES -- INFORMATION POLICY -- COMMUNICATION POLICY -- MARKET RISKS
Дод.точки доступу:
Данько, Юрій Іванович \наук. кер.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

5.
   005.21
   Г 95


    Гуржій, Наталія Миколаївна.
    Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 09.04.2013 / Н. М. Гуржій ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2013. - 40 с. - Бібліогр.: с. 33-37
УДК

Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- архітектура управління -- маркетингова система -- система спостережень -- стратегічний аналіз -- бенчмаркінг -- комплекс маркетингу -- ризик-менеджмент -- конкурентний маркетинг -- маркетинговий набір -- стратегічний набір -- стратегічна стійкість -- маркетингова стійкість -- стратегический маркетинг -- архитектура управления -- маркетинговая система -- система наблюдений -- стратегический анализ -- бенчмаркинг -- комплекс маркетинга -- риск-менеджмент -- конкурентный маркетинг -- маркетинговый набор -- стратегический набор -- стратегическая устойчивость -- маркетинговая устойчивость -- strategic marketing -- the architecture management -- marketing system -- survey system -- strategic analysis -- benchmarking -- marketing complex -- risk management -- competitive marketing -- marketing set -- strategic set -- strategic sustainability -- marketing sustainability
Дод.точки доступу:
Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)11


Знайти схожі

6.
   338.439.4
   А 86


    Артюх, Тетяна Олександрівна.
    Маркетингове забезпечення діяльності сільськогосподарських підприємств-виробників овочевої продукції [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 26.05.2010 / Т. О. Артюх ; Європ. ун-т. - Київ : [б. в.], 2010. - 22 с. - Бібліогр.: с. 18-20
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингова система -- маркетингове забезпечення -- кластер -- синергія -- маркетинговая система -- маркетинговое обеспечение -- синергия -- marketing -- marketing system -- marketing-manamagent -- cluster -- sunergian
Дод.точки доступу:
Європ. ун-т
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)22
Б.п. №611


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ