Пошуковий запит: (<.>K=комплекс маркетингу<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1. | 631.1.027 Д 21
Дашевська, Ніна Сергіївна. Розвиток маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств на ринку продукції тваринництва [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 22.10.2015 / Н. С. Дашевська ; Полтав. держ. аграр. акад. - Полтава : [б. в.], 2015. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18
Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- комплекс маркетингу -- ринок -- маркетинг -- продукція тваринництва -- комунікаційна політика -- підприємства -- маркетинговая деятельность -- комплекс маркетинга -- рынок -- продукция животноводства -- коммуникационная политика -- предприятия
Дод.точки доступу: Полтав. держ. аграр. акад.
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 2 | 2 |
Б.п. №6 | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>2. | 631.1.027 Я 96
Яшина, Ірина Михайлівна. Управління сільськогосподарськими підприємствами малого бізнесу на засадах маркетингу [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 04.11.2016 / І. М. Яшина ; Білоцерків. нац. аграр. ун-т. - Біла Церква : [б. в.], 2016. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
Кл.слова (ненормовані): сільськогосподарське мале підприємство -- малий бізнес -- стратегії диференціації -- організація маркетингу -- комплекс маркетингу -- сельскохозяйственное малое предприятие -- малый бизнес -- стратегии дифференциации -- организация маркетинга -- комплекс маркетинга
Дод.точки доступу: Білоцерків. нац. аграр. ун-т
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>3. | 631.1.027 Г 75
Грабко, Наталя Олександрівна. Удосконалення маркетингової діяльності підприємств з виробництва та переробки молока [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (економіка сільського господарства і АПК) : захищена 17.04.2009 / Н. О. Грабко ; Миколаїв. держ. аграр. ун-т. - Миколаїв : [б. в.], 2009. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- комплекс маркетингу -- ринок молока -- молокопродуктовий підкомплекс -- попит -- пропозиція -- підприємство -- контролінг -- вертикальна система -- маркетингова система -- компромісний план -- субоптимальний план -- маркетинговая деятельность -- комплекс маркетинга -- рынок молока -- молокопродуктовый подкомплекс -- спрос -- предложение -- предприятие -- контроллинг -- вертикальная система -- маркетинговая система -- компромиссный план -- субоптимальный план -- the marketing activity -- complex of marketing -- milk market -- milk production subcomplex -- demand -- offer -- enterprise -- controlling -- the vertical marketing -- system -- the compromise suboptimal -- plan
Дод.точки доступу: Миколаїв. держ. аграр. ун-т
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>4. | 631.1.027 С 79
Степенко, Олексій Вікторович. Управління маркетинговою діяльністю в сільськогосподарських підприємствах [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 14.04.2011 / О. В. Степенко ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : [б. в.], 2011. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16
Кл.слова (ненормовані): управління -- маркетингова діяльність -- сільськогосподарське підприємство -- комплекс маркетингу -- планування -- організація -- маркетингове середовище -- відділ маркетингу -- управление -- маркетинговая деятельность -- сельскохозяйственное предприятие -- комплекс маркетинга -- планирование -- организация -- маркетинговая среда -- отдел маркетинга -- management -- of marketing activity -- the agricultural enterprise -- a marketing complex -- the planning -- the organisation -- the marketing -- environment -- marketing department
Дод.точки доступу: Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>5. | 005.21 Г 95
Гуржій, Наталія Миколаївна. Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 09.04.2013 / Н. М. Гуржій ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2013. - 40 с. - Бібліогр.: с. 33-37
Кл.слова (ненормовані): стратегічний маркетинг -- архітектура управління -- маркетингова система -- система спостережень -- стратегічний аналіз -- бенчмаркінг -- комплекс маркетингу -- ризик-менеджмент -- конкурентний маркетинг -- маркетинговий набір -- стратегічний набір -- стратегічна стійкість -- маркетингова стійкість -- стратегический маркетинг -- архитектура управления -- маркетинговая система -- система наблюдений -- стратегический анализ -- бенчмаркинг -- комплекс маркетинга -- риск-менеджмент -- конкурентный маркетинг -- маркетинговый набор -- стратегический набор -- стратегическая устойчивость -- маркетинговая устойчивость -- strategic marketing -- the architecture management -- marketing system -- survey system -- strategic analysis -- benchmarking -- marketing complex -- risk management -- competitive marketing -- marketing set -- strategic set -- strategic sustainability -- marketing sustainability
Дод.точки доступу: Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>6. | 378.014.54 Х 76
Хоменко, Олег Миколайович. Маркетингове забезпечення діяльності аграрних ВНЗ на ринку освітніх послуг [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 27.05.2014 / О. М. Хоменко ; Білоцерків. нац. аграр. ун-т. - Біла Церква : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18
Кл.слова (ненормовані): освітня послуга -- вищий навчальний заклад -- комплекс маркетингу -- позиціювання -- попит -- пропозиція -- конкурентоспроможність -- образовательная услуга -- высшее учебное заведение -- комплекс маркетинга -- спрос -- предложение -- позиционирование -- конкурентоспособность -- educational service -- higher educational establishment -- marketing complex -- positioning -- demand -- supply -- competitiveness
Дод.точки доступу: Білоцерків. нац. аграр. ун-т
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>7. | 631.1.027 Ч-52
Четверик, Олена Вікторівна. Маркетинг продукції підприємств цукрової галузі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 22.04.2016 / О. В. Четверик ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : [б. в.], 2016. - 24 с. - Бібліогр.: с. 19-20
Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- комплекс маркетингу -- підприємства -- цукрова галузь -- ціна -- люди -- апробація -- цукор -- побічна продукція -- комплекс маркетинга -- предприятия -- сахарная отрасль -- цена -- апробация -- сахар -- побочная продукция -- marketing -- marketing-mix -- enterprises of sugar industry -- price -- people -- probe -- sugar -- by-products
Дод.точки доступу: Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>8. | 339.37 Н 65
Нікульча, Валентин Анатолійович. Мотивування покупців підприємствами роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 20.05.2016 / В. А. Нікульча ; Київ. нац. торгов.-екон. ун-т. - Київ : [б. в.], 2016. - 24 с. - Бібліогр.: с. 18-22
Кл.слова (ненормовані): маркетинг взаємовідносин -- мотив -- мотивація -- мотивування -- споживач -- поведінка споживача -- комплекс маркетингу -- роздрібна торгівля -- збалансована система -- система показників -- показники "Нортона-Каплана" -- GRM -- маркетинг взаимоотношений -- мотивация -- мотивирование -- потребитель -- поведение потребителя -- комплекс маркетинга -- розничная торговля -- сбалансированная система -- система показателей -- показатели "Нортона-Каплана" -- GRM -- relationship marketing -- motive -- motivation -- motivating -- consumer -- consumer behavior -- marketing mix -- retailing -- balanced scorecard -- scorecard "Norton-Kaplan" -- GRM
Дод.точки доступу: Київ. нац. торгов.-екон. ун-т
Бібліотечний пункт | Вільні | Всього екземплярів | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Знайти схожі
|
>9. | 378.014.54 Ж 46
Жегус, Олена Валентинівна. Формування системи маркетингу закладів вищої освіти [Електронний ресурс] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 17.04.2019 / О. В. Жегус ; наук. конс. Н. Л. Савицька ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2019. - 40 с. - Бібліогр.: с. 30-36
Кл.слова (ненормовані): освітній продукт -- ринок -- маркетинг -- продукти вищої освіти -- концепція маркетингу -- холістичий маркетинг -- система маркетингу -- заклади вищої освіти -- комплекс маркетингу -- ключові стейкхолдери -- образовательный продукт -- рынок -- продукты высшего образования -- концепція маркетингу -- холистический маркетинг -- система маркетинга -- заведения высшего образования -- комплекс маркетинга -- ключевые стейкхолдеры -- educational product -- market of products -- products of higher education -- marketing in the field -- concept of marketing -- holistic marketing -- marketing system -- system of institutions -- marketing-mix -- key stakeholders
Є електронна версія видання Для доступу пройдіть авторизацію
Дод.точки доступу: Савицька, Наталія Леонідівна \наук. конс.\ Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Знайти схожі
|
>10. | 378.014.54 Ж 46
Жегус, Олена Валентинівна. Формування системи маркетингу закладів вищої освіти [Електронний ресурс] : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Економічні науки : захищена 17.04.2019 / О. В. Жегус ; наук. конс. Н. Л. Савицька ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2019. - 689 с. - Бібліогр.: с. 14-23, 496-552 Додатки: с. 553-689
Кл.слова (ненормовані): освітній продукт -- ринок -- маркетинг -- продукти вищої освіти -- концепція маркетингу -- холістичий маркетинг -- система маркетингу -- заклади вищої освіти -- комплекс маркетингу -- ключові стейкхолдери -- образовательный продукт -- рынок -- продукты высшего образования -- концепція маркетингу -- холистический маркетинг -- система маркетинга -- заведения высшего образования -- комплекс маркетинга -- ключевые стейкхолдеры -- educational product -- market of products -- products of higher education -- marketing in the field -- concept of marketing -- holistic marketing -- marketing system -- system of institutions -- marketing-mix -- key stakeholders
Є електронна версія видання Для доступу пройдіть авторизацію
Дод.точки доступу: Савицька, Наталія Леонідівна \наук. конс.\ Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Знайти схожі
|
|